Rychlé a svěží denní líčení

/
18 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

z nemoci jsem už skoro venku a během té doby, co jsem jen odpočívala se mi hlavou honilo spoustu myšlenek a věcí. Je dobrý, když je občas takto člověk úplně sám, jen sám se sebou a může si vše promyslet.

Ukážu Vám líčení, které jsem si oblíbila. Je rychlé, myslím, že i obličej vypadá svěže a má šmrnc.






Používám bázi I love makeup, která je na pleti příjemná a prodlouží mi výdrž makeupu.

Makeup Yves Rocher je velmi lehký a obličej mi projasní, jeho krytí je střední. Trošku mi vadí, že nemá vršek.

Pudr Gabrielle Salvete mi zprvu přišel prášivej, ale teď už s ním tento problém nemám.

Jako tvářenku používám perly, který mi darovala Wikira a i když to vypadá, že jich mám dost, tak myslím, že je už i za chvilu spotřebuju, jak moc jsem si je oblíbila.

A s bronzerem Makeup Revolution jsem spokojená.


Na rty jsem použila rtěnku, kterou mám nově od kamarádky. Voní po melounu a pokud chci dosáhnout větší pigmentace, musím po rtech víckrát přejet. Je na rtech příjemná a dobře drží.


Nejčastěji používám linky Makeup Revolution, který mají sytou černou barvu. Přes den se vůbec nerozmažou, drží na svém místě. Řasenka Maybelline mi udělá opravdu nádherný řasy, jako panence.

A paletku z Primarku používám na obočí.


Líčíte si kočičí linky?

Mějte se nádherně,
Veru ♥




18 komentářů:

  1. Velmi se mi takové líčení líbí. Kočičí linky si líčím zřídka, je to však škoda, protože jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) já mám kočičí linky moc ráda

      Vymazat
  2. Já bohužel linky zatím moc nezvládám, ale snažím se a učím se. Jinak jsem ti chtěla napsat, že jsi strašně krásná a působíš na mě naprosto pozitivní náladou a vždy mě tvoje články nebo videa nabijí skvělou energií a vykouzlí mi úsměv na rtech :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, to je fakt krásný, úplně mě ten komentář chytl za srdce ♥ děkuju

      Vymazat
  3. Tohle ti sedne jako p*del na hrnec Veru! Nádherná rtěnka a krásné linky, moc Ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnka je moc krásná :) celkově ti to moc sedne

    OdpovědětVymazat
  5. wow, tohle líčení je naprosto božský! moc ti to sluší Veru :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Kočičí linky si líčím jen když mám dost času, protože mi dávají zabrat:-D Líčení Ti moc sluší, Veru, moc se mi líbí ta rtěnka:-)

    OdpovědětVymazat
  7. veeeľmi pekné :) myslím, že keď si tmavovláska dá výraznejší rúž, tak ma vyhraté :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné linky, já si je umím nalíčit ale potřebuji hodně času. Moc ti to sluší, takovéto jednoduché líčení je nejlepší. Popravdě,nemám moc ráda hodně výrazné stíny, takže si myslím že pouze linka je skvělá. Nemáš nově obarvené vlasy? nebo se mi to jen zdá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, za poslední týden jsem od 3 lidí slyšela, jestli mám novou barvu a nemám právěže :D. Ale v pondělí jdu na dobarvení odrostů :)

      Vymazat
  9. Moc Vám děkuju holky, Vy jste prostě báječný ! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi krásná. :-) Já si linky vůbec nedělám, ale sluší ti to. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*