Péče o vlasy

/
12 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

v tomto článku a videu se s Vámi podělím o svou péči vlasů.

Já mám vlasy sušší, nemastí se mi, takže mi stačí, když si je umyju po 3-4 dnech.

Šampony a kondicionéry pravidelně střídám, aktuálně používám šampon a kondicionér pro barvené vlasy a vyživující šampon a kondicionér. S produktama jsem spokojená, krásně voní, vlasy vyčistí a jsou po použití výrobků nadýchané.


Po umytí vlasů používám malinový ocet, kterým vlasy propláchnu. Voní opravdu krásně po malinách a jemnou vůni pak cítím i ve vlasech. Že by ocet s vlasama dělal něco extra, to říct nemůžu, ale mám takový lepší pocit pro sebe, že jsem dala vlasům něco navíc. 

Ráda používám kokosový olej či různé masky na vlasy. Buď to dělám tak, že produkt použiju po umytí vlasů na pár minut a potom pořádně opláchnu. A nebo nechám masku/olej působit přes noc a potom si vlasy ráno umyju šamponem a kondicionérem. Vlasy jsou hned lesklejší. 

Stylingové přípravky (pasty, laky, tužidla) nepoužívám. Jednou mi v balíčku poslala Wikira tužidlo na vlasy a to používám, už tam mám tak na jedno použití. Vlasy po použití měly lepší tvar i větší objem. 


Když nepoužiju masku na vlasy, tak po umytí do konečků vlasů jemně vetřu olej, tyto 2 jsou konkrétně z Avonu a vlasům dodají spoustu lesku. 


Už nejméně 3 roky používám Tangle teezer, který je výborný pro rozčesání mokrých i suchých vlasů. Vlasy vůbec netahá. Doma mám ještě Detangler, který vlasy taky pěkně rozčeše, není v nich ale tak příjemný. A pod vánočním stromečkem jsem našla hřeben z kančích štětin, který jsem si přála a česání s ním je úplně odlišné od ostatních hřebenů, moc příjemné, vlasy pěkně uhladí. 


Když si vlasy umyju, nechávám je uschnout. Vlasy si nefénuje, fén ani nemám. Pokud si chci vlasy vyžehlit, používám žehličku od Rowenty. Je uzamykatelná, můžu si navolit stupeň teploty a líbí se mi, že má zaoblené hrany pro snadnější vytvoření vln. Žehličku mám nejméně 3 roky a je výborná.

Pokud si vlasy vyžehlím, tak je to právě ten den, co mám vlasy úplně suché po umytí, použiju sprej na ochranu před teplem a ten mi i zároveň prodlouží výdrž vyžehlených vlasů, takže si je do dalšího umytí nemusím žehlit. Vlasy takhle pravidelně ale nežehlím. 


Nejvíce jsem si oblíbila tyto gumičky na vlasy, které vlasy nevytrhávají a ani je tak nepřetnou. Na noc si vlasy vyčesávám do vysokého culíku nebo si zaplétám francouzské copy.


Důležité jsou pro mě i vitamíny na vlasy, aktuálně mám doma Revitalon a Biotin. 


A jak pečujete o své vlasy Vy?

Mějte se báječně,
Veru ♥







12 komentářů:

  1. Máš prostě nádherné vlasy, Veru:-) Já šampony a kondicionéry taky střídám, ráda zkouším nové. Ale kokosový olej, ten kupuji pořád. A malinový ocet od YR už mám druhé balení, vlasy mám po něm hezky lesklé, akorát ho používám jen občas, protože jinak už nemá tak dobré výsledky. A neobešla bych se bez olejíčků na vlasy, oba od Avonu jsem měla a špatné nebyly, ale chtěla jsem vyzkoušet i jiné a hodně jsem si oblíbila séra od Gliss Kur a Welly. Žehlím jen občas, na to používám sprej na ochranu vlasů, fénuji jen minimálně. A pak mám doma suché šampony a nějaké výrobky na styling a to je vše. A ještě Tangle Teezer, teď jsem si objednávala nový, protože ten co mám už je takový trochu jetý:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :) . Tím, že si vlasy nemusím umývat tak často, tak mě ani ty suché šampony nelákají, ale věřím, že jsou pro spoustu holek záchranou :)

      Vymazat
  2. Ani nevíš, jak ti závidím, že se ti nemastí vlasy. Ten hřeben s kančími štětinami bych taky ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za to taky ráda a nedokážu si představit, že bych si musela vlasy mýt obden :D

      Vymazat
  3. Super video, Veru! Já si teda zakládám na kvalitním šamponu, takže si moc už nekupuji ty z drogérky a je to znát, ale je to bohužel drahá investice. Nicméně vlasy jsou pak prostě v lepší kondici. Kokosák používám taky často a teď i arganovej olej. S tím kartáčem máš pravdu, ty přírodní štětiny jsou mnohem lepší. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co mi můžeš doporučit Jani? :) Myslím si, že je to drahá investice, ale zase, když jdu k Irči, tak ona říká, že stačí použít trošku produktu, takže zase vydrží dlouho

      Vymazat
  4. Tak to nemaštění tiše závidím, já musím používat jen čiré šampony a hlavně ne reparační, jinak bych mohla mýt vlasy klidně i dvakrát denně :(.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásné vlasy. Já si šampony z drogerky nekupuji, když už chemii, tak něco z těch produktů pro kadeřnictví. Olejíčky používám občas na zjemnění a jinak si dělám zábaly z kokosového oleje, někdy do něj přidám kávu. Vše nechávám působit a poté smyji šamponem a kondicionérem. Mě se vlasy dost mastí. Vitamíny udělají hodně dobrou službu, biotin také používám.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné vlásky. Jako malá jsem chtěla mít vždy dlouhé vlasy až po zadek.. ale moje vlasy s tím nesouhlasily. A namísto toho jsem měla na hlavě spíše slámu a po ránu vrabčí hnízdo než vlasy. Teď jsme za dobře, ale není to jen tak. Poslední dobou jsem, ale došla na to co na ně platí a už si je ani nežehlím a své kudrny mám i ráda. Šampón používám přírodní a pak nějakou klasickou masku a nebo kondicionér. A ráno na úpravů používám vlasové oleje. Tužidla a laky na vlasy letěly do koše. A bylo to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kadernice mi ted vlasy vyzehlila a ja si ted rekla, ze si vlasy vubec zehlit nebudu a schvalne budu pozorovat, jak to na ne pusobi :) a ty mas pekny vlasy Hevi

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*