Nákupy z Aliexpressu

/
27 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

z Amsterdamu už jsem doma, připravuju pro Vás článek a během pobytu jsem natáčela i vlog, tak myslím, že se máte na co těšit. Už teď Vám řeknu, že dny tam byly báječný, akorát teď ležím s antibiotikama.

Za poslední měsíce se mi shromáždilo pár věci z Aliexpressu, tak se s Vámi o ně podělím. Přikládám Vám odkazy, pokud by Vás daná věc zaujala a budete si ji chtít taky koupit.

Pro růžovou mám slabost a tahle kosmetická taštička je fakt roztomilá - zde .


Pěkně zpracovaná kosmetická taštička mě taky zaujala. Já už mám těch taštiček tolik, ale pořád mám potřebu kupovat další a další, máte to některá taky tak? - zde .


S květovanými čelenkami budu dělat v létě určitě parádu - zde.


Čisticí pomůcky na štětce jsem si moc oblíbila - zde .


Washi pásky jsem si objednala na zdobení diáře a alba na fotky - zde .


Další roztomilosti do diáře - zde.


Náramek - zde .


Mám převážně rtěnky v odstínech červené a růžové, takže jsem ráda udělala v koupi změnu - zde .



Matnou rtěnku jsem zatím vyzkoušela jen pro fotku a je na rtech příjemná, odstín je šťavnatý. Po řádném vyzkoušení budou na obě rtěnky článek - zde .



Huňatý štětec je příjemný, akorát každý z nich je trošku jinak střižený, myslím, že na tvářenku budou super - zde .


Pro mě ideální tvar štětce na makeup - zde.


Sada štětců je hodně nekvalitně zpracovaná, ale aspoň mám zkušenost. Pracovat s nimi ale půjde a navíc jak jsou malý, budou ideální k cestování - zde .


Tyhle nálepky se mi taky moc líbí - zde.


A to je pro tentokrát z Aliexpress nákupů vše, mějte se moc báječně

Veru ♥





27 komentářů:

  1. Veru, ať je brzy líp, těším se na článek i vlog:-) Mám tu pomůcku na čištění štětců, s tou jsem fakt spokojená. A dalších několik balíčků na cestě, teď jsem se tam nějak rozjela s tím utrácením:-D A nejspíš budu i dál, protože se mi zalíbily ty čelenky a štětce, děkuji za nákupní tipy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ♥ já si objednala ještě 4 šaty, z toho 2 už mám doma a jsem nadšená, určitě článek potom taky chystám

      Vymazat
  2. Pořídila jsi super věcičky. Moc se mi líbí ta první kosmetická taštička a ty květované čelenky. Na Aliexpressu jsem ještě nenakupovala, i když tam hodně holek nakupuje, tak jsem to nezkusila, ale asi to co nejdříve změním :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, já jak se do nakupování dala, tak už se to pomalu nedá zastavit :D každou volnou chvilku tam čučím, co bych si tak koupila :D

      Vymazat
  3. Verunko krásně jsi pokoupila! Já jsem si také objednala to čistítko na štětce ve tvaru srdce, bude určitě lepší než to menší / Brush Egg.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně je to čištění i rychlejší, že :)

      Vymazat
  4. Stále sa tam bojím začať nakupovať ale asi by som už nemala byť taká skeptická.. a kúpila si krásne veci :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky než danou věc koupím, tak se dívám na hodnocení prodejce i na fotky a potom nemám strach z nákupů :)

      Vymazat
  5. Nakupuji častěji na ebay, ale ono je to jedno. Připomněla si mi, že už mám taky dost věcí, abych napsala článek :-)
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci:) Nejvíc mě zaujala tekutá rtěnka od Nyxu (hlavně teda ta cena), já mám Nyx Lingerie doma už dva odstíny a možná zkusím i tohle z ali, docela by mě to zajímalo na porovnání.
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají tam spoustu dalších odstínů, tento mě asi zaujal nejvíce :)

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí květované čelenky, ty jsou vážně nádherné! :) A barva rtěnky od "Nyxu" je neskutečná, moc ti sluší! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Domi :) Julis jsem objednala modrou a je z ní taky nadšená

      Vymazat
  8. Tu první kosmetickou taštičku jsem taky měla a je opravdu roztomilá. Těším se na článek z Amsterdamu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ta rtěnka je úplně stejná! ahhaa a mám ještě jeden odstín, který je naprosto boží. Jinak štětce a růžičky vypadají moc roztomile. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Na niektoré z týchto produktov som už pozerala a chcela som si objednať, no nebola som si istá. Každopádne do toho bieleho štetcu na make-up asi pôjdem, vyzerá celkom dobre, tie kratšie štetiny by mi mohli vyhovovať. Uvažovala som aj o silikónových kefkách na čistenie štetcov, nakoniec som si povedala, že keď som to zvládla doteraz bez nich, tak to zvládnem aj v budúcnosti :-D
    Kozmetiky sa trochu obávam, neviem čo od nej očakávať hlavne čo sa zloženia týka. Nie som naivná a nemyslím si, že by európska kozmetika bola bez samých chemických svinstiev, ale predsalen pred tou Čínou má človek tak trochu rešpekt. Nemáš náhodou skúsenosť s oblečením z Ali???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi zkusenost mam se zimni bundou (parada). A ted mi prisly 2 saty (krasa) a cekam jeste na 2 a na 1 top. Az budu mit vsechny kousky doma, chystam video :)

      Vymazat
  11. Zboznujem tieto clanky (ja zavislak na Ali :D), ruzova tasticka je uplne perfektna, pasky mam v kosiku aj ja a chystam sa ich objednat, tie stetce by sa mi celkom zisli, su jemne?? No a na tie matne ruze som uz pokukovala :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  12. Stetce jsou prijemne na obliceji a jemne :) akorat obcas nejaka ta stetina je spatne zastrizena u nekterych

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné nákupy. Jednu dobu jsem objednávala pořád něco, ale už dlouho jsem se tam ani nemrkla, úplně jsi mě na to nalákala :) ten náramek je super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé super tipy :) jen tedy ta NYX rtěnka mě pobavila. Jinak mám přesně tenhle odstín v originále a vypadá fakt stejně. Drží dobře? přeci jenom libra nebo sedm liber...... to už je rozdíl :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*