Nákupy a dárky - leden/únor 2017

/
18 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

nákupy jsem shrnula teď do jednoho článku za uplynulý leden a únor a taky tu mám pár dárečků, protože Verunky měly v únoru svátek. Sešlo se mi nejvíce toffifee :D a taky jsem dostala nádhernou ombré růžovou růži.

Od kamarádky jsem dostala masku Freeman, krásný lak na nehty a rtěnku, kterou už jste mohly vidět v akci v minulém článku. Jsem ráda, že masku na obličej od této značky můžu konečně vyzkoušet.


Pořídila jsem si od Bione masky na vlasy a jsem na ně hodně zvědavá.


Z Oriflamu jsem si koupila spreje na chodidla s vůní máty a kiwi a jsem s nima spokojená.


Limitovanou edicí k Valentýnu bylo tohle milé duo, kterému jsem neodolala.


Ve výprodejovém katalogu jsem koupila sadu na manikúru.


Mám levandulový krém na nohy z Avonu a jsem s ním spokojená. Takže jsem přikoupila ještě masku a olej.


Valentýnskou limitkou z Avonu jsou tyto roztomilé pěny. Pěny z Avonu mám ráda, hodně pění a krásně voní.


Intimních gelů z Avonu jsem spotřebovala už hodně a tahle třešňová varianta je moje nejoblíbenější.


Mamka mě potěšila knížkou od mé oblíbené Kačky. 


Při objednávce v Sephoře se stala chyba v systému a tak mi jako omluvu poslali tuto masku na ruce. Nádherně voněla a ruce po ní byly jemnější. Byl to pro mě takový kosmetický luxus.


Od kamarádky k svátku jsem dostala ještě tento obří hrnek na čaj a já mám velké hrnky ráda.


Ze stránky vyvolej.to jsem si objednala fotky a můžu Vám tuto stránku doporučit, fotky jsou krásně kvalitní.


A ještě jsem si nechala vyvolat spoustu fotek přes stránku 220foto.cz a ty jsou teda taky luxusní. 



Co by se líbilo Vám z mých nových přírůstků?

Mějte se nádherně,
Veru ♥




18 komentářů:

  1. Jééé, ten hrníček se mi moc líbí, taky mám ráda velké hrnky. Krásné věci jsi dostala i nakoupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Masku Freeman jsem měla taky ale vůbec mi nevyhovovala :(.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ji pouzila 2x a libi se, mi, ze plet vypada, lip a masku hezky sloupnu :)

      Vymazat
  3. Tu druhou masku na vlasy od Bione jsem také měla a byla fajn :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz se na ne tesim, ta konzistence i vune se mi zamlouva :)

      Vymazat
  4. Pokoupila a dostala jsi krásné věci:-) Pralinkovou sadu od Oriflame jsem si taky objednala, moc hezky voní. Velké hrnky mám taky ráda a ten co jsi dostala je obzvlášť hezký:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem si to, ze neodolas sade :D

      Vymazat
  5. Masku na obličej jsem měla a nenadchla mě :( Ale ty pěny od Avon vypadají vážně roztomile! :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    Soutěž v líčení!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou nádherný! Také jsem nad touto stránkou přemýšlela :) asi neodolám...
    Jinak super nákupy.

    Ta Sephora...alespoň Ti poslali dárek! Byla bych na ně stejně naštvaná....já jsem teď dělala objednávku a balíček mi nedorazil, Sephora uvedla špatné údaje, tak čekám...

    OdpovědětVymazat
  7. Kde všechnu tu kosmetiku skladuješ tyjo? :D zaujala mě ta okurková masky, hledám nějakou hydratační na problematickou pleť

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klari, ze se pohybuju na 2 mistech, tak se to rozlozi a fakt i hodne spotrebovavam, takze tu kosmetiku hodne tocim :) . A doma mam kosmetiku ve celke ulozne krabici a na studentskym byte v koupelne, ve skrini, na stolku :D

      Vymazat
  8. Nejvice se mi libi ta maska, sama ji pouzivam a je uzasna ;) jinak ja co povazuji za nejkrasnejsi darecek, ktery jsem si koupila, tak je tento naramek - https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-hook-naramek-kj06md0001.html . Co na neho rikas? A co ty a sperky? jake mas? Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni :) koukala jsem na náramek a vypadá hezky, takový jemný, decentní :) já mám ze šperků nejradši náušnice a náhrdelníky

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*