Moje vůně

/
16 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

vůně patří mezi můj oblíbený kosmetický produkt a pořád bych si kupovala nové a nové.

Mé vůně jsou z levnější kategorie a už delší dobu přemýšlím, že bych zainvestovala do parfému a ráda bych si koupila Good Girl od Caroliny Herrery.


Ráda si kupuju tělové spreje Playboy, voní pěkně sladce. Většinou je používám, když jsem doma, protože i doma se ráda navoním. Vůně jsou často v akci 1+1 zdarma, takže vyjdou na 80-100 Kč za kus. Tím, že jsou to parfémované spreje, vůně dlouho nevydrží.


Spoustu vůní mám z Avonu. Několik jsem jich i spotřebovala, takže snad u většiny vůní z katalogu vím, jak voní :D.

Vůně Sensuelle patří mezi mé oblíbené, je to mix sladké a květinové vůně. Vůně Luck je nejsladší vůně, jakou jsem kdy měla. Vůně Musk je vhodná na zimu, je z ní cítit hodně vanilka. Vůně Parisian Chic voní svěže, cítím mix mentolu a sladkosti.

Vůni Perseive jsem dostala od Lucinky a zatím jsem ji nepoužila, protože sice voní pěkně, ale přijde mi spíše pro starší ženu, tak nevím, jak bych se v ní cítila. 

Vůně Dreams mi z oparfémovaného papírku moc voněla. I první týdny byla má oblíbená, pak se u mě ale něco změnilo a teď mi vůně připomíná produkt na mytí oken. 

Průměrně mi voňavky z Avonu vydrží vonět 4 hodiny. 


Vůně Volaire z Oriflamu je spíše květinová a v katalogu mě zaujala na první přičichnutí. Tak jako u Avonu mi i vůně z Oriflamu vydrží 3 hodiny a více. 


Vůni Sexy jde koupit v Rossmannu nebo v Albertu. Vůně je taková hřejivější, sladčí. A malá voňavka už ani nevím, jaký má název. Kupovala jsem ji na elninu poslepu a když bych si k ní přičichla před koupí, tak bych si ji nekoupila, moc mi nesedla, ale tak vypoužívám ji. 


Vůni Guess jsem si přála k Vánocům a pod stromečkem jsem ji našla. Vůně je intenzivní, sexy, smyslná, navíc ji ze sebe cítím dlouho. 


Jaká je Vaše oblíbená vůně nebo jaká vůně je na Vašem wishlistu?

Mějte se nádherně,
Veru ♥






16 komentářů:

  1. Velmi pekný članok :) super výber

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dostala pod stromeček vůni od Beyonce Heat rush a na první přičichnutí jsem se do ní zamilovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji vůně, které obsahují santalové dřevo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda, když vůně obsahují nějaké dřevo, protože mi přijde, že jsou intenzivnější a vůně vydrží déle, dokonce jsem to i někde četla :)

      Vymazat
  4. Ty vůně od Avonu znám a jsou super, i když jsou levnější, tak voní celkem dlouhou dobu. Jinak já jsem zainvestovala do dvou dražších a jsem naprosto spokojená, ale neříkám, že ty levnější jsou špatné, ba naopak. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon má navíc ty vůně často za výhodné ceny, líbí se mi, že k nim vyrábí i tělová mléka, ty mám taky ráda :)

      Vymazat
  5. Moje nejoblíbenější je Si od Giorgio Armani - už nechci jinou <33 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak budu mít příležitost přičichnu, vůbec nevím, jak voní :)

      Vymazat
  6. S tou vůní Avon Dreams souhlasím, zezačátku jsem z ní byla nadšená, ale teď se mi protiví, nemůžu ji ani cítit:-( A pak mám z Avonu ráda ty vůně z kolekce Today, Avon Sensuelle, Luck a teď mám i tu druhou Luck La Vie a ta voní taky moc hezky.
    Jinak mám ráda vůně od Davida Beckhama, Bruno Banani a Playboy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, co se stalo :D . Nová Luck La Vie voní krásně, taky jsem přemýšlela, zda ji koupit, ale nakonec jsem si řekla, že teď budu šetřit :). Když jsem si někdy přičichla k vůním od značek, co píšeš, tak mi taky voněly :)

      Vymazat
  7. Fialový playboy mám taky. :) jsem spíše na ovocné vůně ale děkuji za tip na článek.

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Guess Dare se mi taky moc líbí, jinak taky se ráda voním doma, hlavně VS spreji, ty jsou na tyhle účely super :) Já mám oblíbených vůní hodně, just cavalli, manufactura meruňková voňavka, guess seductive... ale zamilovaná jsem do YSL Black opium <3

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som isté obdobie tiež mala dosť voni z Avonu. Moja naj od nich bol Celebre, neviem, či ju ešte dostať. Ale mali aj mnoho iných voni. Luck mi príde príliš sladká. Alebo aj Red little dress bola krásna, len tá už sa tuším nepredáva.
    Inak moja naj vone su Lanvin - Marry me a Chanel Chance. To su topky.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*