Drobné radosti z Amsterdamu

/
24 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

v Amsterdamu bylo spoustu nákupních možností, až jedině při tomhle jsem litovala, že jsem nevezla i kufr :D, ale myslím, že by mi stejně jeden nestačil.

Bylo zde spoustu obchodů, co jsem měla příležitost navštívit poprvé, ale zašla jsem jen na skok do Primarku a do Kika, na letišti do Victroria´s Secret. Na nákupy bych zde potřebovala další dny a k tomu kámošku po ruce, přítele jsem po těch obchodech tahat nechtěla :D.


Na letišti v Amsterdamu jsem využila akce koupě tří kusů kalhotek za 18 euro. Pro příště vím, že si těch kalhotek mám nakoupit spoustu, protože tyhle jsou tak příjemný, že je na těle ani necítím. Navíc kalhotky jsou fakt krásný a pohodlný.

Celkově se mi tento obchod moc líbí, peněženky, pouzdra, kufry, kabelky, kosmetika, obchod bych mohla vykoupit celý, jak moc se mi ty věci líbí :).


Domů jsem dovezla sýry a ještě každému nějakou mlsotu. Všichni si je pochvalovali.


V Kiko jsem si koupila rtěnky a laky na nehty.



V Primarku měli spoustu krásných doplňků, kabelek, bot, oblečení, prádla, no fakt krása. Ale vzala jsem si jen pár věcí pro radost.

Zalíbil se mi třpytivý termohrneček, super pro straky.


A ještě jsem si vzala štětce, které jsou všechny moc příjemné a na vyzkoušení řasy. 


A to je z mých nákupů opravdu vše, je toho málinko, ale s batohem jsem si nemohla vyskakovat :D.

Máte nějaké prádlo/produkt od VS? Byly jste v tomto obchůdku - jak se Vám líbí? Jak je celý do růžova, tak pro mě je to ráj ♥

Mějte se báječně,
Veru 





24 komentářů:

  1. VS jsem navštívila jenom v Americe ale chápu tvé nadšení, taky jsem se do nich zamilovala :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My plánujeme Ameriku příští rok, takže pokud VS navštívím, udělám nálet :D

      Vymazat
  2. Já když byla v Amstru tak jsem málem utratila myland...na nákupy ráj:)
    http://lifestyle-by-mag.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych utrácela :D mají tam spoustu obchodů, co u nás ne

      Vymazat
  3. Přivezla sis krásné věci a úplně souhlasím, že na nákupy tam by bylo potřeba větší zavazadlo a víc času, ono člověk by kupoval, ale když to není kam dát a není čas, tak to moc nejde:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak :D fakže jsem šla jen do tady těch obchodů, protože jsem věděla, že stejně bych nenakupovala, takže jsem se ani netrápila tím, že bych to musela okouknout všechno :D

      Vymazat
  4. Naprosto se do tvé situace dokážu vcítit. To mám já samé v Madridu, když tam jedu jen s příručákem. Tolik bych si toho nakoupila, jenže kvůli tomu si nemůžu koupit ani blbý šampon :-)
    VS obchod jsem navštívila několikrát ale vždy mi bylo líto dát tolik peněz za kalhotky, no, někdy si je musím koupit, protože na ně slyším chválu ze všech stran. Moc se mi líbí lahev z Primarku. Taky jsem si myslela že si ji v Drážďanech koupím, jenomže z ní byl hrozně cítit plast, tak jsem ji nakonec nechala. Na štětce v Primarku pokaždé koukám, zdají se mi být celkem kvalitní, přirovnala bych je k Ebelinu. Kiko mám ráda a moc se mi líbí ty dvě rtěnky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze na ně žádné akce neměli, ale v Amsterdamu jo, teď i lituju, že jsem nevyužila té akce 5 kalhotek za 20 euro, protože jsou fakt kvalitní a krásný :)

      Vymazat
  5. Také bych se letos chtěla podívat do Amsterdamu, doufám, že to vyjde :D
    Gingernika

    OdpovědětVymazat
  6. Od VS mám věci jenom z outletu z New Yorku, ale nemůžu si je vynachválit. Snad se Amsterdam líbil, my si ho zamilovali!

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho zamilovala, fakt vše parádní ♥

      Vymazat
  7. Kiko jde nějak mimo mne, nikdy jsem si k té značce cestu nenašla. Ale VS, to je má srdeční záležitost, to jsi toho nakoupila málo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo málo :D ! Máš úplnou pravdu, neboj při příští návštěvě si to vynahradím

      Vymazat
  8. Ten termohrnek je suprový. Ve VS jsem ještě nebyla a je to pro moji peněženku asi jen dobře. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Janča mi psala, že je v Trnavě, tak když bys měla cestu :)

      Vymazat
  9. Krásné kousky. Kiko je fajn značka, ale raději od nich mám péči. Hlavně odličovací mléko, to je jedno z nejlepších co jsem zkoušela. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pečující produkty jsem taky koukala, ale velikosti byly větší, než bych s nimi do letadla mohla :)

      Vymazat
  10. Jojo, Holandsko umí. Já nevěděla, jestli dřív kupovat suvenýry nebo věci pro sebe :D A zmínila bych, že tam mají i netradiční obchody jako přímo latex shop, sex shop pro všechny :D atd. atd. A to třeba hned vedle parfumérie :D :D :D

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D těchto obchodů bylo plno v uličkách Červených luceren a po městě taky pár, no je tam všechno :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*