♥ Amsterdam ♥

14 Comments
Ahooooj :) ,

už jsem z výletu doma, akorát jsem si přivezla nemoc, takže ležím s antibiotikama.

S přítelem jsme si koupili letenky od Easy Jet z Prahy do Amsterdamu.

Let proběhl rychle a úplně hladce. Měli jsme s sebou jen batoh, takže jsme nečekali na kufry a hned jsme se vydali hledat místo, kde můžeme koupit lístky na vlak.

Lístky jsme si koupili u přepážky a už jsme si frčeli. Od zastávky RAI jsme šli asi 10 minut přímo k hotelu.

Na hotelu nás přivítala milá paní a už od prvního okamžiku na mě hotel působil moc hezky, čistě, útulně. A takový byl i pokoj, sice malý, ale krásný.

Ubytování jsem zařizovala přes booking.com a vybrali jsme si Hotel Victorie, který je podle mě na skvělém místě blízko centra. Hned pár domů vedle hotelu byl supermarket Dirk a ve městě bylo spoustu Albertů. Oba obchody se mi moc líbily svou nabídkou potravin (to chci i zde tolik zdravých vymožeností :D). Pokud byste sem jely, tak v Albertu nepřijímají karty Visa a Master Card.

Odložili jsme si pár věcí a šli hned prozkoumat okolí. Šli jsme uličkama k Rijkmuseu, Van Gogh museu a Concert-gebouw. Byl už večer a město bylo krásně nasvícené.

Na první pohled mě město okouzlilo. Překrásné domy, prostředí, stylově oblíkající se lidé, krásné podniky. Spoustu cyklistů a závan drog na každém kroku.

Druhý den jsme šli do centra kolem Hermitage Amsterdam, Opera House, přes Flower Market, k Royal Palace, New Church, DAM a procházeli různýma uličkama i parkama.

Od Central station jsme vyrazili i k přístavu. My jsme všude chodili pěšky, ale dají se půjčit kola nebo taky jezdit tramvají. Ale já jsem si zase chtěla celou tu atmosféru užívat za chůze. I když každej večer jsme se vraceli úplně uchození :D.

Následující den jsme navštívili Muzeum Madam Tussauds, které se nám moc líbilo, jak to měli vše vyřešené, fakt paráda. Tohle bylo první muzeum voskových figurín, které jsem navštívila a moc jsem si návštěvu užila.

Taky jsme chtěli vidět Dům Anny Frankové. S lístkama je to tak, že si je buď můžete koupit on-line a tyto prohlídky probíhají od 9 do 15:30 a nebo od 15:30 prostě stojíte frontu a čekáte, až se na Vás dostane řada. Lístky on-line už byly vyprodané, takže jsme stáli frontu. Ta se ale posouvala rychle, takže nakonec to nebylo tak hrozný, jak to ze začátku vypadalo.

Taky je zde obrovský Primark, 7 pater - 10 kufrů by mi nestačilo :D. Ale že jsem cestovala jen s batohem, tak jsem nebyla utržená ze řetězu a nakoupila si jen pár drobností. Článek s nákupama z Amsterdamu bude :).

Večer jsme se procházeli na Red Light, kde jsou uličky osvětlené červenými lucernami a za okny jsou prostitutky a je zde spousta sex shopů.

A před náma byl poslední den, kdy jsme se šly projít ještě do Vondel parku a užívali si poslední chvíle.

Jak vidíte z fotek, počasí se nám dost střídalo. Svítilo občas sluníčko, ale taky bylo zataženo a 2 večery pršelo. Ale bylo nám příjemně :D. Pro příští návštěvu bych volila jarní-letní období, ale i tyto zimní dny zde byly báječný. Je toho zde spoustu :).

Moc se mi v Amsterdamu líbilo ♥ ...

1. Téda, vypadá to na vážně úžasný výlet! :)

2. Amsterdam je strašně krásné město, taky jsme tam s přítelem loni na podzim byli ;)

3. Veru, nádhera. Muselo tam být parádně, až docela tiše závidím. A těším se, co za drobnosti sis tam koupila. :-)
    welcometomyworld

4. Fotky su krásne idem na video :)))
    www.veraparadis.com

5. Tobě to ve videu tak sluší, umíš se neskutečně krásně usmívat, Veru:-) Moc ráda jsem se pokochala jak fotkami, tak vlogem, už se těším, až nám ukážeš, co sis koupila:-)

6. Já už jsem včera zhlédla video a vyjádřila se. Město je krásné, fotky také, vypadá to tam tak jako zapadle, jak v jiném světě ale někdy bych se sem ráda podívala. Figuríny vypadaly jako živé.

7. Podle fotek je to tam nádherný :)
    Přítelova ségra se před měsícem vrátila z Holandska, kde byla na brigádě půl roku, ale tak hezké fotky neměla :D :)

8. Město je fakt úchvatné, určitě sis to tam pořádně užila :)

eLblog

9. Verunko nádherně ses měla, já jsem v Amstru nebyla, ale do Nizozemí jsem jela jednou stopem a to do Utrechtu. Líbilo se mi tam strašně moc. Užila jsem si krásné časy :)

10. Dekuju holky za Vase komentare :)

11. Tooolik fotek, jů! Amsterdam je na našem travel bucket listu už pár let, ale pořád to neklaplo, nejsme schopní našetřit na letenky a ubytko, které je tam stejně drahé, i když to jakž takž vychytáš. Takže letos nejspíš Vídeň na jaře/v létě a Amstr se zas odsouvá :D

1. Chce to hledat a financne to pak myslim vyjde krasne :) co jsem porovnavala ceny, ze jsme si vsechno zarizovali sami, tak oproti cestovce uplny bajo :)

12. V Amsterdamu jsem byla už dvakrát, ale klidně bych jela znovu, prootže jsem třeba pořád ještě neviděla muzeum Any Frankové a tak podobně. Jelikož jsem tam vždy byla jen na den a nedalo se to vše stihnout :D

www.double-claire.blogspot.cz

1. No je tam toho hodne, my za 4 dny videli dost, ale porad je kam se priste podivat :)

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*