Zacvič si s Péťou Elblovou #bojzanovytelo

/
12 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

dnes Vám chci prostřednictvím článku představit jednu milou slečnu - Péťu Elblovou, kterou už sleduju delší dobu jak na jejím blogu http://www.blogbyp.cz/ tak na youtube https://www.youtube.com/user/petula8881/videos . Má i profil na instagramu .

Na jejím blogu a youtube najdete tyto typy článků:

♥ recepty
♥ cvičení
♥ motivace
♥ typy na potraviny
♥ recenze
♥ poruchy příjmu potravy

a spoustu dalších článků týkajících se životního stylu, stravování, pohybu a psychiky.

Péťu jsem si oblíbila, je milá, vtipná, usměvavá a líbí se mi, jak k této oblasti přistupuje.

Z časových důvodů jsem teď omezila posilovnu a začala jsem cvičit právě doma jednak podle Jillian, ale taky podle videí od Péti.

Líbí se mi, že celou dobu cvičí taky a je u toho ještě i vtipná :). A řeknu Vám, je to makačka, třese se mi po jejím cvičení celý tělo a když cvičím určitou partii např. spodní břicho nebo zadek, tak celou dobu mě ta partie pálí. Ale jak říká Péťa, děláme to pro sebe, tak vždycky vydržím, ale občas ju proklínám :D.

Pokud i Vy rády cvičíte, můžu Vám její videa jen doporučit, je to báječná slečna.









Sledujete taky Péťu, jak to máte s pohybem teď Vy?

Mějte se moc krásně,
Veru ♥





12 komentářů:

  1. jééé, díky za tip, Veru! to se hodí :) já cvičím pravidelně doma už asi čtyři roky, ale teď jsem začala chodit do posilovny a tyhle cviky se hodí. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cviky jsou super, navíc co se mi hodně líbí je to, že si je můžeš zacvičit doma a nepotřebuješ k tomu žádný náčiní, když zrovna není čas někam zajít :)

      Vymazat
  2. To cvičení vypadá moc dobře, taky se na to vrhnu, děkuju za nápady, mě vždycky navnadíš :-) tvoje zlato :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, děkuji za tip, Péťu neznám, ale okamžitě mně zaujala. Teď mám takový období zimního spánku, kdy jsem pořád unavená a nic se mi nechce, tak už bych se měla probrat a dát se cvičením trochu do formy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě během zápočtů a zkoušek pohyb neměla, takže zase zpátky najíždím do režimu :) Jídlo jsem si sice držela, ale taky jsem občas víc ulítávala na sladkém :D

      Vymazat
  4. super typ, síce peťu nepoznám ale začala som pravidelne cvičiť, takže mi to pomôže ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že se Ti videa budou hodit :)

      Vymazat
  5. Já si to cvičení doma nikdy neodkázala představit, protože mi bylo jasné, že budu líná a budu to flákat a tak :D Ale asi je čas to zkusit, protože ušetřím a navíc nemuset vyjít z domu má taky výhody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to Jani fakt neflákám, tak to taky zkus :D Jinak já si vždycky pustím potichu písničky, abych Peťu slyšela a tím, jak k Tobě jakože furt mluví, tak fakt makám a hecuju se :D Vždycky mě dostane to její a ještě 10 a ještě 10 a já ooo cože :D Ale u Jillian mám puštěný písničky nahlas a její hlas vypnutý :D

      Vymazat
  6. Péťu taky sleduju už docela dlouho a je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*