Spotřebované produkty za konec roku 2016

/
21 Comments
Krásný den :),

zdravím Vás u článku s kosmetickými produkty, kterým jsem se podívala na dno. Spotřeba je za konec roku 2016, takže mám pro Vás spoustu názorů na spotřebovanou kosmetiku.

Regenerační balzám na vlasy se sklonem k třepení hezky voněl, vlasy nezatěžoval a hezky se rozčesávaly. Sprej ochrana před teplem prodlužoval výdrž vyžehlených vlasů a myslím si, že je dobré tyto výrobky při tepelné úpravě vlasů používat. Expresní regenerační maska na poškozené vlasy mi nevoněla. Vlasy po ní ale byly pružnější a lesklejší, obsahovala olej z bio jojoby a másla z bio karité.


Vyživující sprchový gel obsahoval jemné částečky, pokožka byla potom provoněná a hebká, ani nebylo potřeba tělové mléko po koupeli. Jemná mycí emulze příjemně jemně voní, já jsem s ní spokojená. Sprchový gel Květ bavlníku z Indie je můj oblíbenec, nádherně voní, hodně pění a pokožku nevysušuje.


Osvěžující čisticí pleťová voda smrděla hodně po alkoholu, což mi vadilo. Pleť ale vyčistila. Zjemňující čisticí pleťové mléko pleť nevysušovalo a odlíčilo veškerý makeup na pleti i oči. Vonělo hezky, nasládle. Vyživující odličovací mléko je určeno pouze na pleť a tu teda odlíčilo a nevysušovalo, ale s očním makeupem si neporadilo vůbec. Vonělo příjemně.


Tělové mléko vonělo hodně sladce, bylo tekutější, šlo hezky roztírat, ale občas jsem měla problém se vstřebáváním. Hydratační tělové mléko s pivoňkou a marakujou mělo uspokojivou hydrataci, hezky se roztíralo a ihned vstřebalo, takže jsem se pak mohla hned obléct. NEJHORŠÍ PRODUKT, který jsem kdy vyzkoušela je zaručeně olej ve spreji s andirobovým olejem. Neskutečně silný alkoholový smrad. Tohle se nedá používat. Pleťový a tělový krém s vůní melounu voněl nádherně, já ho používala na tělo a byl skvěle hydratační.


Deo sprej s pomerančovými květy Neroli a vůní červeného pomeranče voněl hezky, vytvářel mírně dusivé prostředí a na nenaročný den mi vyhovuje. Antiperspirant na černé i bílé oblečení mi vyhovoval, zápachu zabránil.


Krémové tekuté mýdlo s vůní frézie a marakuji sladce vonělo a nevysušovalo. Krém na ruce s mandlovým a sezamovým olejem ruce fantasticky vyživoval a neměla jsem po něm lepivý pocit. Zubní pasta měla mít bělicí účinek. Přišlo mi, že mám ty zuby bělejší, ale myslím si, že poskytne takový dočasný výsledek. V puse byla ale moc příjemná.


Čisticí a detoxikační maska byla úžasná. Líbilo se mi, že jsem si ji jen nasadila na obličej a relaxovala 15 minut. Byla hodně napuštěná, takže jsem si ji namazala i na krk. Myslím, že jsem po ní vypadala hned svěžejc :). Masku na vlasy si koupím u kadeřnice určitě v plném balení, protože vlasy jsem po ní měla tak krásný ♥. Perly do koupele orchidej a vanilka zabarvily vanu úplně do fialova a provoněly celou koupelnu. Vana šla pak bez problému spláchnout a já se po koupeli ani mazat nemusela.


A to je pro dnešek z nadupaného článku plného informací pro Vás vše,

mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥






21 komentářů:

  1. Chtěla bych vyzkoušet tu masku od Sephory, četla jsem na ni zatím samé pozitivní ohlasy :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja zase negativni :D ale za sebe doporucuju vyzkouset, moc jsem si peci uzila :)

      Vymazat
  2. Ten bezoplachový balzám ve spreji od Gliss Kur používám v různých variantách už několik let, kupuji ho pořád dokola. A sprchové gely Dove mám ráda hlavně teď v zimě, zrovna používám variantu s pivoňkou a smetanou, mám ho už podruhé, je krásně krémový a hezky voní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ho dostala od segry k narozkam, sama tento typ produktu nevyhledavam :) Pivonku a smetanu ocichnu :) jeste jsem ale nenarazila na parfemaci, ktera by mi nevonela :)

      Vymazat
  3. Mně ty bezoplachové produkty na vlasy nesedly, pokud to nebyly přímo oleje. Ale vím, že co jsem zkoušela, tak to byl právě nějaký Gliss Kur a zas taková katastrofa to nebyla :D Láká mě i maska na vlasy od YR, i když tedy ta vůně nic moc :D Od Avonu mám s pivoňkou a marakujou sprej a voní hezky, i když patří mezi ty výrazněji alkoholové, než se odpaří. A s tím červeným pomerančem jsem neměla sprej, ale šampon a ta vůně byla taky moc hezká :) Jinak spotřeba hodně dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani od Yves Rocher jsem mela z te rady sampon a kondicioner a produkty vonely krasne, tak nevim, proc maska smrdi :D

      Vymazat
  4. Pěkná spotřeba, sprchové gely Dove miluju, zvlášť v zimním období, taky mám zrovna jeden v koupelně :) A zaujal mě ten krém na ruce z Douglasu :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krem byl darkem v casopisu a uplne super je :) no byl :)

      Vymazat
  5. Ten olej od Avonu jsem taky měla vůbec jsem v tom teda necítila to co sem měla.. Jak říkáš - hrozně to smrdělo.

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ho vyhazuju cely, to se fakt neda :D

      Vymazat
  6. Obdivuji spotřebu. Mě to jde s mazadly vždy tak strašlivě pomalu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snazim se, obcas se mazu rano i vecer :) posledni dobou se citim jako susenka

      Vymazat
  7. Já mám zase hrozně ráda ty tekuté mýdla od Balei. Moc hezky mi všechny voní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted jsem koupila variantu kokos a neco :D

      Vymazat
  8. Tu pleťovou vodu od Nivei mám taky a nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libilo se mi, ze plet zbavila necistot, jen ta alkoholova vune mi vadila

      Vymazat
  9. Pěkná spotřeba Veru. Já sprcháče od Yves Rocher zbožňuji a za mě patří k tomu nejlepšímu, co se dá v této kategorii sehnat. Ten s květem bavlníku jsm ještě nezkoušela, takže až budu v obchůdku, tak ho určitě očichám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Peti urcite vyzkousej, krasna, cista vune :)

      Vymazat
  10. pekná spotreba! zaujala ma ten regeneračný balzam na vlasy, to by chcelo asi vyskúšať tiež osobne.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*