Nové přírůstky po Vánocích - 2

/
24 Comments
Krásný den :),

nafotila jsem další vánoční dárky, které mi udělaly radost pod stromečkem. V příštích dnech se ještě můžete těšit na můj nákup z DM, na který jsem využila dárkovou poukázku, kterou jsem taky dostala k Vánocům.

Zjistila jsem, že tohle je pro mě parádní dárek a nákup jsem si tak moc užila.


Od Verunky jsem dostala krásný náušnice, se kterýma si přijdu jako carevna :)


Od Lucinky jsem dostala krásný náramek, který se mi hodí k těm perlovým náušnicím, rtěnku a lak na nehty Freedom.


Od Nikči přírodní šampon heřmánek, který moc pěkně voní.


Od Magdy výborný pečený čaj a moc nám s přítelem chutnal.


Svíčky mi taky udělaly radost, obě voní krásně.


A od Lucinky ještě tuhle parádní dózu, kterou využiju na nějaké oříšky a sušené ovoce. Myslím, že takové dózy prodávají v Pepcu a to mi připomíná, že se tam chci vypravit na nákupy, protože jsem viděla, že tam mají výprodeje - byly jste tam někdo holky?


Mějte se moc krásně a užívejte sníh :)

Veru ♥




24 komentářů:

  1. Ten náramek s perličkami je nejkrásnější!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi kamaradka moc trefila do vkusu :)

      Vymazat
  2. Tie nausnice su ako z rozpravky :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super vecičky tie nausnice su veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ten náramek a taky pečené čaje. Od kamarádky jsem k Vánocům dostala domácí pečený čaj a byl výborný:-) A taky svíčky, těch není nikdy dost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super darek udelat domaci pecene caje a darovat :) uz ted premyslim, ze pristi Vanoce se pustim do samych DIY darecku :)

      Vymazat
  5. Už teď se těším na ten tvůj DM nákup :) karta jako dárek je super :) to bych taky brala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta dóza na poslední fotce je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi hodne libi, jednou bych v kuchyni chtela jen same tyto dozy :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Krasny doplnek a myslim, ze by se dala vyuzit na vselicos :)

      Vymazat
  8. Jak na šperky nejsem, tak ten náramek mě zaujal na první pohled :) Dóza by se mi taky moc líbila, až budu mít jednou vlastní domácnost a doufám, že na heřmánkový šampon bude co nejdřív recenze, jsem moc zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani :D me to pouzivani nejak nelaka, nechces ho poslat? :)

      Vymazat
  9. Krásné dárky :-) Dóza, náušnice a náramek se mi moc líbí. V Pepcu jsem dlouho nebyla a zatím neplánuji návštěvu. Dárkové karty jsou rozhodně dobrým dárkem když nevíš co té dané osobě by se přesně líbilo. Já bych z takové Dm karty byla nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mas pravdu o te karte Terezko :). Jinak ja zase do Pepca v blizke dobe chci

      Vymazat
  10. Taky k Vánocům dostávám poukázky do DM a jsem za to moc ráda, zrovna dneska jsem jednu skvěle využila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné věci jsi dostala. V Pepcu jsem už dlouho nebyla, tak bych to měla napravit. :-)
    https://www.vuch.sk/Penazenky/Dots-Collection-17/POPPYNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam chci zajit, sviti tam same cervene cedule vyprodej :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*