Nákup z drogerie DM

/
20 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

na Vánoce jsem dostala dárkovou poukázku do DM a při nakupování jsem zjistila, že to je pro mě super dárek. Můžu si vybrat produkty, které vím, že mě určitě potěší.

Navíc to nakupování bylo pro mě jiný v tom, že jsem si vybírala produkty, které mi udělají radost a ne produkty, které vím, že potřebuju nutně doplnit. Takže jsem si nákup moc užila a Vy se nyní můžete podívat, co jsem koupila.

Zaujala mě sůl do koupele v krásném balení i s dřevěnou lžičkou. Uvnitř jsou suché růže a sůl do koupele má velmi intenzivní, krásnou vůni.


Z řady Aroma Ritual od Dermacolu jsem vyzkoušela už hodně parfemací, vůni s rebarborou a jahodou mám poprvé. Měla jsem melounové tělové mléko, tak věřím, že tohle bude taky fajn.


Micelární vodu jsem od L´oréal už měla, ale jinou verzi a líbilo se mi, že jsem ji mohla používat i na odlíčení očí a pleti a odličovala na jedničku a vůbec neštípala.


Univerzální krém nádherně broskvově voní, jsem ráda, že jsem na limitku měla zase štěstí. Jedno léto jsem vyzkoušela malinový krém a pomohl mi na suché rty i obličej.


Lak od Essence mě zaujal svojí krásnou barvou.


Koupila jsem taky na ochutnávku raw tyčinky a všechny byly výborný. Základem jsou datle a potom už ovoce, kokos nebo kakaové boby. Není v nich žádný přidaný cukr a jsou veganské.


A odličovací tamponky jsem přihodila do košíku taky, tyto jsem si oblíbila.


Vzala jsem si taky novinku masku na obličej a už se na ni moc těším. Platýnkovou Sephora jsem si moc oblíbila a na tyhle jsem chválu zatím slyšela.


Mějte se moc krásně,
Veru ♥




20 komentářů:

  1. Pěkný nákup, ta sůl do koupele vypadá opravdu moc hezky! :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  2. Ten univerzální krém jsem si taky koupila, mám je ráda, už dřív jsem je měla v jiných parfemacích. Jinak mně z Tvého nákupu zaujala sůl do koupele a plátýnková maska Garnier - tu se chystám si koupit a vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada, ze tyto masky prisla do drogerii :)

      Vymazat
  3. Ty odlicovaci kolecka jsou me TOP, hned za Sephorou ;-) lak vypada stavnate a balea plechove kalisky urcite vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sephora tamponky jsem mela a jsou super :) krem stoji pak korun a za me super, skvely i na cestovani :)

      Vymazat
  4. Ten krém vypadá fakt bombově a broskvová vůně? No prostě jen ♥ ♥ ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasna vune, vubec ne chemicka, zbyl tam na me posledni :)

      Vymazat
  5. Maska Garnier je skvělá, taky už jsem ji zkoušela! :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz se na ni tesim, vidim to na tento tyden :)

      Vymazat
  6. Mám stejný lak na nehty, ta barva je vážně úžasná:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mela jsem prave podobnou barvu od Yves Rocher, ale uz mam lak spotrebovanej a tato barva se jen tak neokouka :)

      Vymazat
  7. Budu se těšit na recenzi na tu plátýnkovou masku, teď jsem na ni v drogerce koukala a plánuju si ji pořídit. Ty univerzální krémy od Balei jsou hrozně fajn a pak se dají využít i ty obaly třeba na šampuk z Lushe nebo na přendání zbytku masky z pytlíčku :) A Ebelin tamponky se zase jaksi pokazily, úplně se mi rozjíždějí a celkem špatně odličují :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude :) joo na prendani masky, super napad. Ja si rikala, na co bych kalisek vyuzila.

      Vymazat
  8. krásny nákup :) pár vecí si kupujem aj ja :) tá soľ do kúpeľa, odličovacie tampóniky aj L´oréal micelárku :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Ten krémik od Balei má hrozně roztomilý obal, taky ho mám doma. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Super nákup! :) Poukázku jsem pod stromečkem letos našla taky a zítra konečně se tam taky chystám :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  11. RAW tyčinky miluju, taky si je občas kupuju :) ale ta cena nic moc teda :/

    OdpovědětVymazat
  12. Ony všechny ty obaly z DMka vypaají tak lákavě, že bych si tam koupila vše, akorát to pak nestíhám spotřebovávat :D Zrovna jdu vyzkoušet jejich masku, kterou jsem dostala na Vánoce ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce mě zaujala sůl od Baley, obal vypadá krásně. Raw tyčinky jsem měla, přesně ty co máš na obrázku. Já ti nevím, ač jsem k nim hledala mnohokrát cestu, nenašla jsem, moc mi nechutnají.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*