Čistá pleť s pleťovou vodou Australian Bodycare

/
26 Comments
Krásný mrazivý den :),

v rámci výzvy na portálu Blogerky jsem vyzkoušela jemnou pleťovou vodu Australian Bodycare s olejem Tea Tree 250 ml.

Mohly jsme si vybrat zvlhčující krém na obličej, tělový peeling, tělové mléko, tělové mýdlo nebo jemnou čisticí vodu, kterou jsem si vybrala já. Produkty na obličej zkouším moc ráda a taky jsem si všimla, že jich spotřebuju nejvíc.

Na stránkách DK Pharma nabízí spoustu dalších produktů jako produkty na intimní péči, sluneční péči, výrobky s Tea Tree olejem a spoustu dalších.

Jsem zvědavá, jaký produkt si vybraly ostatní holky a já si u nich budu moci počíst jejich názory na kosmetiku.


Jemná pleťová voda s olejem Tea Tree je určená pro všechny typy pleti. Má pleť je suchá a citlivá. Voda moji pleť nevysušuje a nijak nedráždí.

Pokožku má vyživovat, tonizovat a zvlhčovat. Používat ji můžete ráno i večer. To bych neřekla, kolik je nečistoty na obličeji, protože obličej vodou čistím, na tamponku je nečistota vidět a já mám pak z hezky vyčištěné pleti dobrý pocit. Po vyčištění je dobré použít krém na obličej a nezapomeňte také na krk.

Nejvíce oceňuji pevné balení s uzamykatelnou pumpičkou. Dávkování je tak praktické a stačí jedno pumpnutí.

Vůně Tea Tree je velmi intenzivní.




Jsem ráda, že jsem si mohla zase rozšířit obzor a vyzkoušet produkt od značky, kterou jsem dříve neznala.

Jaký výrobek z péče o pleť používáte nejradši ?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




26 komentářů:

  1. Tuhle značku vůbec neznám. Veru, taky mám velkou spotřebu pleťových vod, používám je na dočištění pleti jak ráno, tak večer a potom na pleť nanesu krém. Momentálně mám pleťovou vodu od Astrid a je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mame stejny ritual Jani :). Ja si pletovou vodu Astrid taky koupila znovu, je super a hodne me bavi vune

      Vymazat
  2. Už jsem na pár výrobků od této značky četla pár recenzí, tohle je zajímavý produkt. Já mám pleť smíšenou ale i tak bych tuto pleťovou vodu vyzkoušela. Mám ráda když na vatovém tamponku lze vidět nečistoty protože si myslím že takový produkt pleť daleko lépe vyčistí. Koukala jsem na eshop a ani tacena není až tak závratná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi cetla vic nez ja :) Cisti fakt hodne dobre podle te necistoty a myslim, ze pro mastnou i smisenou plet bude super :)

      Vymazat
  3. Tak tuto kosmetiku taky nepoznám, ale líbí se mi balení s pumpičkou. Na pleť nejraději používám růžovou vodu a pleťové oleje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne ruzovou vodu jsem jeste nemela, ale vyzkousela bych rada :). Mela jsem jen cistici vodu z ruzi z Avonu a ta mi vyhovovala

      Vymazat
  4. Produkty s Tea tree mám moc ráda - právě jsem si s ním koupila také jednu pleťovou vodu od Lushe, tak jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja zase Tea Tree vuni moc nemusim, ale neni to nic, kvuli cemu bych produkt odepsala :)

      Vymazat
  5. Značku vůbec neznám, ale produkt vypadá docela lákavě :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pletove vyrobky jsem zlakana hned :)

      Vymazat
  6. Tiež som mala možnosť vyskúšať ju. Bola som podobne spokojná ako Ty. Moja recenzia je tu https://cosmeticsthingsandother.blogspot.sk/2017/01/australian-bodycare-jemna-pletova-voda.html ,ak by si mala chuť prečítať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju za odkaz a rada si Tvuj clanek prectu :)

      Vymazat
  7. Já nejraději používám peeling a tonikum :) U této pleťové vody bych ocenila praktické balení :)

    Novoroční soutěž s Astrid

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketko ahoooj zdravi Te peelingovy lenoch :D

      Vymazat
  8. Krásné fotky, ta první se zrcadlem je dokonalost! Značku vůbec neznám, uzamykatelná pumpička mě ale potěšila :D Nejčastěji používám krémy, oleje a na čištění růžovou vodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :* Primadonnko ted jsi me rozesmala, protoze uzamykatelna pumpicka u techto baleni je asi samozrejmost ze? :D no kazdopadne je baleni super :D

      Vymazat
  9. O značce jsem ještě neslyšela. Já už moc pleťové vody nepoužívám, co mám micelárky. Ale mám už dlouho načatou konopnou od Bione a nadšená z ní nejsem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ja micelarky pouzivam hlavne na odliceni, ted mam Astrid a je super, nedrazdi, nepali, odlici vse :). Od Bione mam poprve dvoufazovy odlicovac a cistici vodu s mineraly z mrtveho more a oba vyrobky mi vyhovuji moc :)

      Vymazat
  10. Verunko to zrcadlo je super nápad na fotku! Krásné. Značku znám, kupovala jsem od nich čistý 100% Tea tree olej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Luci :* a byla jsi spokojená?

      Vymazat
  11. Tá titulná fotka sa mi mega páči!:) A pleťová voda ma tiež dosť zaujala:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se můj nápad na fotku líbí :)

      Vymazat
  12. O značce slyším poprvé a ta silná parfemace mě od ní rovnou už i odradila :D a souhlasím s komentáři výše, úvodní fotka je moc povedená a ohromně ti to na ní sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemas rada? :D ja ji teda taky nemusim, ale nic, co bych neprezila :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*