Báječný pomocník smoothie maker DOMO

/
27 Comments
Krásný den všem :),

vítám Vás na mém blogu v roce 2017 a doufám, že jste do nového roku vkročili s úsměvem a radostí :).

Já jsem si totiž vzala do hlavy cíl užívat si prostě každý den a žít okamžikem. Ne minulostí ani budoucností. Víc myslet pozitivněji a brát věci s optimismem ještě víc, než jsem to dělala dříve.

A řeknu Vám jedno - mám se fakt báječně :).

Ale teď už k článku. Mám ráda zajímavé spotřebiče a tak mi udělal velkou radost tento smoothie maker, který jsem dostala už v červnu k narozeninám od rodičů.

Konkrétně je to model DOMO DO 436 BL.

Líbí se mi, že jsem v balení měla 2 plastové láhve o objemu 600 ml a 300 ml. Takže je příprava smoothie velmi rychlá, nemusím nic přelévat a stačí dát na láhev víčko a můžu si smoothie vzít pohodlně kamkoliv.

Nádoba má skvělé těsnicí víčko s uzavíratelným pítkem a taky je omyvatelná v myčce.

Já jsem dostala smoothie maker v zelené barvě, ale viděla jsem taky červený, modrý a oranžový.

Jsem s ním moc spokojená, smoothie mám namixované za chvilku.

Kombinace si připravuju různé, prvně dám trošku vody a pak už ovoce nebo i zeleninu. Je to dobrota.








Máte rádi smoothie?

Mějte se krásně,
Veru ♥





27 komentářů:

  1. Nejlepší věc na smoothie! Mám ho už od léta a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to taky super :) přemýšlím, že bych zkusila nějaké ořechové máslo, když bych si např. mandle už koupila hodně nasekané, protože zase nevím, jak by si poradil s celýma ořechama - nezkoušela jsi Ani?

      Vymazat
  2. mňam, hneď by som si dala nejakú šťavu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teda ovoce ráda a ještě, když jsem si tam třeba přisypala kokos nebo chia semínka, tak je to mňamka :)

      Vymazat
  3. Hodně by mě takový přístroj lákal :) Na jednu stranu tvrdím, že ale nemám nikdy doma dost zeleniny a ovoce na smoothie (a co mám, sním jen tak), na druhou toho zdravého moc nesním a tohle by byl způsob, jak to do sebe dostat. Viděla jsem u známých Nutribullet a kamarádka říkala, že to zkoumala a opravdu je nejlepší, ale já bych tolik peněz asi nedala a stačil by mi i levnější :) Tak snad jednou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento je myslím cenově super, když jsem hledala údaje na internetu, tak jsem ceny viděla. No za ty prachy by Ti to Nutribullet mohl i servírovat :D

      Vymazat
  4. Taky tohoto pomocníka mám doma a nejvíce ho používám přes léto, kdy mám své vlastní ovoce. Zeleninové smoothie já zase moc nemusím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeleninové jsem zatím měla jen, že jsem přidala okurek :D a to je myslím vše z té zeleniny

      Vymazat
  5. Smoothie mám moc ráda, ale dělám si ho spíš v létě z čerstvého ovoce ze zahrady :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina fotek je focená z léta a zrovna tady jsem měla svoje borůvky, to si pamatuješ, jak jsme si psali, že sbíráme jako o život :D a jablka, jinak ovoce a zeleninu kupuju, domácí nemám :)

      Vymazat
  6. Smoothie miluji, ale nemám teda žádnej maker ale obyčejný tyčový mixér, který si taky s kde čím poradí :).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě Leni mixér nemám, takže jsem přímo za smoothie maker byla ráda :)

      Vymazat
  7. Smoothie maker si moc přeju, mám v hlavě x různých kombinací, které bych na něm ráda vyzkoušela. Na letošní léto už si ho chci pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o něm mluvila, tak mi udělal velkou radost k narozeninám :) No Jani a ty ho taky potřebuješ :D

      Vymazat
  8. Smoothie maker mám taky a je naprosto super! celé léto jsem byla na džusech a teď mi to úplně chybí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a máš nějakou nejoblíbenější kombinace ? :)

      Vymazat
  9. My máme doma Nutribulle a ten je vážne pecka!:) Jeho výhodou je najmä to, že keď v lete chcem studené smoothie, dám do toho rovno ľad, ktorý mi rozmixuje:)

    Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento taky seka i led, ale ja nemam moc rada ledove piti :)

      Vymazat
  10. Mě mamka pořídila velký výkonný mixér a dělám si smoothie v něm. Líbí se mi, že rozmixuje i tvrdé kusy ovoce a zeleniny. Tohle se mi líbí v tom, že je to snažší díky lahvičkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky lahvickam je to snazsi a usetrim 1 nadobu pri myti :D

      Vymazat
  11. ja zbožňujem smoothie, len som občas lenivá si ho robiť :))
    http://sayyestonewexperiences.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Ooo takeho fešaka by som si aj ja rada zaobstarala to musia byt riadne mňamky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V nabidce maji vice barev, ale zeleny se mi libi nejvic :)

      Vymazat
  13. Přítel zrovna nedávno koupil pořádný mixér, ve kterém děláme smothie a je to paráda :) Je teda o dosst větší (což je blbé, když zabere půlku kuchyně :D), ale zase v něm uděláme smothie pro více lidí najednou, krásně rozdrtí led, jde v něm dělat více věcí - smothie, koktejly, ale třeba i polévky :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ten musi byt super :) ja chci zkusit mandlove maslo

      Vymazat
  14. Paráda pro milovníky Smoothie :) já mám doma odšťavňovač a ten používám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*