Vánoční soutěž

/
31 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

díky spolupráci s Astridem jsem pro Vás dostala 3 výrobky z tělové péče do vánoční soutěže.
Já sama jsem do balíčku ještě dokoupila výrobek na vlasy, laky na nehty a dekorativní kosmetiku.

To je vše, co Vám z obsahu balíčku prozradím, už jsem ho i zabalila, aby pro dotyčnou výherkyni byl dáreček překvapením.

Soutěž potrvá do 18.12.

Moje soutěžní otázka zní: Jaké je Vaše nejoblíbenější vánoční cukroví a nejoblíbenější vánoční film?

Těším se na Vaše soutěžní komentáře a můžete mi připojit kontakt pro oznámení výhry.
Pa Veru ♥

PS: Kdyby si někdo chtěl osvěžit mé názory na vyzkoušenou kosmetiku Astrid, přikládám níže odkazy, ať víte, že soutěžíte o kosmetiku, se kterou jsem sama spokojená :).

Článek - tělová péče
Článek - péče o pleť
Článek - sluneční péče






31 komentářů:

  1. Ahoj Veru :), jejda, to je milý, že jsi balíček už zabalila a bude pro výherkyni jako překvapení. Moc ráda se tvé soutěže zúčastním.
    Moje nejoblíbenější vánoční cukroví jsou kuličky z Mila oplatek a Išelské cukroví. A z vánočních filmů mám ráda Sám doma.
    Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná soutěž, tím jak jsi produkty zabalila.
    Moje nejoblíbenější cukroví bývá většinou to co ochutnám od ostatních. Nevím proč ale většinou mi přijde vždy lepší než to naše :-) Nejraději si dám rohlíčky a sádlové kuličky(dieta jak něco).
    Z filmů mám nejraději Z pekla štěstí, celkově všechny filmy Zdeňka Trošky mám nejraději.

    OdpovědětVymazat
  3. Super soutěž! :) Moc se mi líbí, že je tam přibalené i něco o čem vítězka nebude vědět, o to větší překvapení to pak bude a taky to máš hezky zabalené. :) Moje nejoblíbenější cukroví jsou vanilkové rohlíčky a pak taky perníčky, jinak ostatní cukroví moc nejím. Z filmů mám nejradši Tři oříšky pro Popelku asi s tím moc originální nejsem, ale u nás doma je to taková klasika, kterou všichni milujeme. Pak mám taky ráda třeba Polární expres a teď nedávno jsem se pobavila u Vánočního Kameňáku. Přeji krásný předvánoční čas. :)
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nase naj su medovnicky a linecke kolaciky. Inak klasicke rozpravky ako Mrazik, Perinbaba, Tri oriesky ... , a filmy Laska nebeska, Pelisky, atd. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Cukroví naprosto miluji a je hrozně těžké říct jen jeden druh. Mám ráda snad všechno :D Vedou u mě perníčky, rohlíčky, linecké, hnízda a rumové koule a možná i oříškové košíčky :D Film je ale naprosto jasný, Grinch, toho miluju.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní balíček, taková milá překvápka jsou nejlepší! :) Nejraději mám určitě vanilkové rohlíčky. U filmů záleží na momentální náladě, ale třeba "S tebou mě baví svět" nikdy nezklame. ;)
    Přeji krásné adventní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko krásná soutěž! Já jsem pekla perníčky, ty mám nejraději, jiné cukroví jsem letos nepekla. Já sladké moc nejím, nebo spíše nesmím, kvůli linii, a můj muž sladké nejí vůbec :) tak alespoň ty perníčky.

    A vánoční film? Takové ty klasické vánoční filmy moc ráda nemám, ale asi to bude pohádka S ČERTY NEJSOU ŽERTY ta u nás nesmí chybět o Vánocích :)
    Krásný advent!

    Sleduji jako LSG. Email: lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc miluju vosí hnízda a Polární expres! :)
    GFC Simona Stupenova
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Veru! super soutěž! Já mám nejraději vosí hnízda a teď díky tomu zdravému stravování mi nejvíce chutnají datlovo-ořechové kuličky s kokosem. Vánoční film mám nejraději Princeznu se zlatou hvězdou na čele nebo Sám doma . Sleduji tě jako Jani a email je: jane.racak_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. Já mám nejradši kokosky a vánočku :-) A nejlepší film je jeden finský - Legenda o Vánocích. Je to ten nejkrásnější vánoční příběh, jaký jsem kdy viděla, nebo slyšela. Máme teď synka, kterému 25.prosince bude rok (ano narodil se nám loni "skoro" pod stromečkem). A jsme s mužem rozhodnutí, že Synovi nebudeme povídat pohádku o Ježíškovi, ale právě příběh z Legendy o vánocích :-) Lenka l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásne :) Moj najoblubenejší film je Prázdniny s Cameron Diaz. :-) A najoblubenejšie sladkosti či koláče sú linecké. :-)
    weilynnka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nejoblíbenější vánoční film je pro mně asi Polární expres a pak také Sám doma a z cukroví u mně na plné čáře vyhrávají vosí hnízda:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Veru,
    mám ráda překvapení a takhle před Vánocemi je to pěkný nápad :)
    Moje nejoblíbenější cukroví jsou kokosové kuličky Rafaelo s mandlí a vlastně všechno cukroví, kde je kokos :)
    Nejoblíbenější vánoční film.... je jich víc, ale asi Láska nebeská :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak cukroví jsou jednoznačně perníčky, je to voňavá klasika, která může mít každý rok jiný tvar a zdobení.
    A film? Jakákoliv klasická česká pohádka :)
    love.e(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Veru, nejlepší cukroví - těch je asi víc, určitě tam patří marokánky.
    A film - Anděl páně.
    polnikviti@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Verčo!
    Mé nejoblibenější cukroví jsou vanilkové rohlíčky, u nás se vždy sní hned, tedy já je sním všechny. :D
    A film je asi Vánoční koleda, miluju vidět tu změnu člověka ... :)
    kikifri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mam rada prekvapeni. Me nejoblibenejsi cukrovi jsou vanilkove rohlíčky (akorat delam těsto) a vanocni film je Laska nebeska.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Milujem medovníčky a Lásku nebeskú :)

    OdpovědětVymazat
  19. Balíček vypadá krásně, takže se nejde nezúčastnit :) Já mám nejradši klasické perníčky a pokud se poštěstí a je čas, děláme košíčky s krémem, které jsou hned pryč. A vosí hnízda, ale ta z lenosti skoro neděláme. No celkově sladké miluju, takže mám ráda cukroví obecně, jen tedy nesmí být až moc sladké nebo slepené marmeládou :D A z filmů asi nedokážu vybrat jediný. Klasika je Popelka, tu si nenechám ujít nikdy :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tento rok ujíždím na vanilkových rohlíčcích a vždy jsem milovala plněné kornoutky takovým vanilkovo pudingovým krémem, co dělala moje mamka. Teď už jsem jich přejezená a přesedlala jsem právě na ty rohlíčky :) Jinak nějaký film extra na Vánoce ani snad nemám. Ráda se podívám na Mrazíka a nebo na nějaké pohádky co dávají v televizi, ale konkrétně top film nemám :)

    KosmetickaTasticka(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Nejoblíbenější cukroví jsou pro mě kremrolky a film - pohádka S čerty nejsou žerty.
    Mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, z cukroví mám nejraději vanilkové rohlíčky, prostě klasika:-) a film...asi Pelíšky, z pohádek S čerty nejsou žerty. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nejoblíbenější cukroví je linecké, kuličky Rafaelo a vosí hnízda :) a film Sám doma.
    natalie.sucha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Kvůli zdravotním problémům nemohu cukroví jíst, ale před tím jsem měla ráda linecké.
    Nejoblíbenější vánoční film Klid a pohoda a z českých jsou to Chobotničky.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já miluju vanilkové rohlíčky :) A nej pohádka Tři oříšky pro Popelku
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Nejkrásnější pohádka jsou Tři oříšky,
    nejchutnější tradiční vanilkové rohlíčky.
    Na vánoční stůl patří sladké cukroví,
    které místo mě někdo připraví. ;)
    charmed30@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Nejoblíbenější pohádka na Vánoce je Sněhová královna - Kai a Gerda a Mrazík.
    Nejoblíbenější cukroví nemám, ale mám ráda cukroví s náplní. :)
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Mé nejoblíbenější cukroví jsou čokoládové placky a nejoblíbnější vánoční film Láska nebeská. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem na tu klasiku. Takže vanilkové rohlíčky a Sám doma :)

    life-in-words@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,
    moje nejoblíbenější cukroví je linecké a z filmů Sám doma :)
    Krásné Vánoce! (jitka.la@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, moje nejoblíbenější cukroví je linecké a film Sám doma :)
    sucha.hakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*