Party líčení

/
24 Comments
Přeju Vám všem krásný poslední den v roce 2016 :),

a chci Vám do nového roku popřát jen ty nejlepší dny s úsměvem a radostí :) s báječnými lidmi po Vašem boku.

Nedávám si už žádná předsevzetí, jen mám v hlavě pár cílů pro tento rok jako např. dokončit studium a absolvovat řidičák.

Dál chci pracovat na svojí postavě a hlavně tento rok víc zapracovat na pozitivnějším přístupu k věcem a celkově optimismu.

Večer mě čeká párty, já už jsem i nalíčená, tak Vám ukážu svůj dnešní look :).

Mějte se moc nádherně, posílám pusu

Veru 









24 komentářů:

  1. Verunku o tobě krásný Nový rok!
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovědětVymazat
  2. šťasstný a uspešná rok 2017 :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí do roku 2017 i tobě! Tvůj blog na mě působí příjemně a tak doufám, že tomu tak bude i nadále. Už se těším na další článek. ♥
    Btw opět máš krásné líčení.
    Ps. Vrátila jsem se teď po xx měsících k psaní, obnovila jsem a předělala svůj blog, začínám od znova. Budu moc ráda, když se podíváš.
    Vanilková holka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :) jdu se podivat na Tvuj blog

      Vymazat
  4. Vše nejlepší do nového roku :* Moc krásné líčení, musela jsi být za hvězdu :) Máš hezké plány na tento rok. Odstátnicovat je i můj sen a ideálně udělat ještě přijímačky na magisterské :D A celkově bych chtěla brát život pozitivněji a méně se stresovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tento rok mame jeden stejny cil Jani :) At nam to vyjde :*

      Vymazat
  5. Krásná slečna, moc Ti to sluší:-) Vše nejlepší do nového roku, Veru:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení se ti povedlo, Veru! Moc ti to sluší :)
    Do nového roku ti přeji jen to nejlepší! Hodně štěstí, zdraví a nervů při studiu ;) Těším se na tvé články v roce 2017:)

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji mnoho úspěchu v novém roce. Líčení máš nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, měj se i ty Marťo moc nádherně :)

      Vymazat
  8. Musela jsi být úplnou hvězdou večera, moc ti to sluší! :)
    Veru, i tobě přeju do tohohle nového roku jen to nejlepší! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím, jestli hvězdou, ale dala jsem si nejvíc záležet :D I Tobě Domi ♥

      Vymazat
  9. Ty výrazné oči ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Ani :) je to vždycky super změna, když normálně to tak často nenosím

      Vymazat
  10. Veru, ty oči jsou paráda, hrozně moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*