Stříbrné náušnice s perlou a zirkony - Juvelora

/
29 Comments
Krásný den :),

jaký šperk je Váš nejoblíbenější? Jaký si kupujete/dostáváte nejčastěji? Přáli jste si nějaký šperk na Vánoce?

U mě jsou to náušnice. Náušnice jsou šperk, který si ráda kupuji, dostávám a také je ráda střídám. Náušnice jsou šperk, který nosím každý den.

V rámci spolupráce jsem dostala krásné stříbrné náušnice s perlou a dvěma linkami zirkonů z eshopu Juvelora .

Juvelora je e-shop certifikovaný Puncovním úřadem. V nabídce mají stříbrné a ocelové šperky a to náušnice, náhrdelníky, náramky, prsteny, lze koupit i dárkový poukaz. Líbí se mi, že u každého šperku najdu informaci o zpracování, kamenech, materiálu a váze.

Líbí se mi také webové stránky (jednak díky milované růžové barvě), ale také díky přehlednosti a modernímu designu.

Já si vybrala náušnice, které mě zaujaly na první pohled, i když přiznávám, že šperky jsou nádherné všechny a klidně i všechny bych brala :D.

Začnu zajímavostí, kterou jsem se dozvěděla a to, že boom perel přinesl do Evropy muž a to vojevůdce Alexander Veliký - věděli jste?


Musím říct, že už samotné otevírání dárečku mi udělalo radost. Vše do detailu promyšlené. Náušnice byly ukryté jednak v pevné, papírové krabičce a potom ještě ve smetanovém pytlíčku. Líbí se mi, že je také přiložená kartička s věnováním. Ke každé objednávce také dostanete 10% slevový kód na příští objednávku.


Nádherný náušnice ♥. Dělám s nimi velkou parádu a už jsem dostala spoustu pochval.



Nosí se mi krásně, pohodlně a mají praktické zapínání.




Jak se Vám náušnice líbí? ♥

Mějte se nádherně,
Pa Veru





29 komentářů:

  1. Ty jsou nádherné, perlové náušnice mám úplně nejradši a tyhle vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám perly ráda, hned se cítím krásnější :)

      Vymazat
  2. Vypadají úžasně! A už jen to, jak jsou zabalené je dělá ještě hezčími :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda, když si někdo dá záležet i na balení :)

      Vymazat
  3. Jednoduché a pěkné, moc ti sluší. Přijdeš mi čím dál tím krásnější, jak ty to děláš :
    ))

    OdpovědětVymazat
  4. velmi pekne, jemne :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome, Biodermu a Dermacol, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk s nimi udělá parádu při běžném nošení i nějaké večerní akci :)

      Vymazat
  5. Tak tyhle jsou akt krásný :) Sluší ti...

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou nádherné! Na tomto e-shopu mají spoustu krásných šperků :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim :) libi se mi, ze tam zase neni vseho milion ale sperky jsou vybrany pro zakazniky fakt poctive :)

      Vymazat
  7. Opravdu moc nádherné a takový kousek se hodí prostě ke všemu:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslim, ze se daji vzit ke vsemu a vzdycky udelaji dojem :)

      Vymazat
  8. Verunko, tak ty jsou úžasný. Já náušnice taky miluju, mam jich asi sto tisíc, ale nosim pořád jedny nebo dvoje dokola! :D Měla bych to začít střídat. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ses uzasna, zes mi dala svuj nazor na sperky, ptam se vzdycky a nedostanu odpovedi :D. No to bys mela, ty paradnice :*

      Vymazat
  9. Tak ty jsou úžasné! ❤︎
    Dřív jsem měnila náušnice tak, že jsem chodila denně v jiných nebo dokonce je měnila několikrát denně. Teď na to zapomínám a nenosím žádné, ale po tomto článku mě to zas popadá a asi si nějáké krásně koupím. Jsou opravdu krásné :)
    Na mém blogu probíhá giweavay
    http://www.be-yourself.cz/2016/12/giweavay-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsi jich musela mít opravdu hodně Moni :) Já mám ráda i hodně výrazné náušnice, ale z těch mě pak většinou bolí uši, za to tento typ je nejlepší :)

      Vymazat
  10. Veru, taky mám slabost pro náušnice, mám jich doma spoustu a pořád mi to nepřipadá dost:-) Tyhle jsou moc hezké, hlavně díky té perle:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když obcházím obchody, stojánek se šperkama je vždycky ten, u kterého se zastavím :D

      Vymazat
  11. Taky nosím náušnice denně. Vybrala sis moc hezky, jsou pěkné a dost se mi i líbí, jak e-shop balí své šperky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, že si dávají záležet, že se netěšíš jen ze šperku, ale z toho celého konceptu :)

      Vymazat
  12. Juvelora je super. Sama mám od nich jedny náušnice, ktoré sú neskutočné. Krásne fotografie, aj výber náušničiek ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají opravdu nádherné šperky, takové se kterýma člověk hned zazáří že :)

      Vymazat
  13. Moc krásné ;) já jsem miluji chirurgiskou ocel, můj poslední úlovek jsou tyto náušnice https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-outline-nausnice-kj6vme000100.html a již jich mám doma před 30ks :-D Janka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*