Nové přírůstky po Vánocích

/
29 Comments
Krásný den :),

Štědrý den byl skvělej den. Hráli jsme hry, koukali na pohádky, šli jsme na procházku a bylo skvělý, že u nás bylo bílo a taky na Štědrý den i sněžilo a tak Vám to byla tak krásná atmosféra.

Mnohem víc si teď uvědomuju tu sílu rodiny, to že jsem ráda, že se všichni sejdeme a já můžu ten čas s rodinou, ale i s přáteli trávit. To, že můžeme být pořád všichni spolu.  Pro mě je to nejcennější čas.
Dárečky jsou už jen takovým příjemným bonusem.




Večer po štědrovečerní večeři jsme si zazpívali koledy a potom jsme šli rozbalovat dárečky.

Julinka mi podala obrovský, těžký dárek. Říkám si, co tam bude. Začnu trhat balicí papír a u toho tak ze srandy křičet. Dostala jsem totiž sadu hrnců a pánev :D. To mě úplně pobavilo a začala jsem se smát a pokřikovala jsem, že už nastal ten čas, kdy budu dostávat věci do výbavy :D. Vůbec jsem takový dárek nečekala :D.

No jo, příští rok už ukončím studium a potom mě čeká ještě větší osamostatnění než mám teď. Ale hrnce jsou hezký a je to super dárek, který využiju, takže děkuju Ježíšku, potěšil jsi mě ♥.

Nafotila jsem Vám nějaké dárečky, které jsem dostala. Spíš jsem vyfotila ty, které mě i tak vystihují přes blog - kosmetika, šperky a radosti spojené se zájmy.

Od kamarádky Kačky jsem dostala svíčku od Yankee Candle ve verzi Cherries on snow. To je tak nádherná vůně, že bych se jí učichala, svíčky mám moc ráda, děkuju ♥.


Kamarádka Klárka mi zase nadělila motivační diář od holek z A Cup Of Style, který budu používat na všechny osobní a blogové záležitosti, krém na ruce z Oriflamu, který voní nádherně a zázračný balzámek se skořicovým olejem, který patří mezi mé oblíbené vyživující kousky na rty.



Přítelova babička mi nadělila kosmetickou taštičku s plameňákama, která obsahovala výrobky Balea. Moc mě potěšila, protože když jsem byla v DM, tak zrovna po této krásné taštičce jsem pokukovala.


Sprchové gely spotřebovávám rychle a tak se mi 3 nové kousky hodí. A mám pro Vás jeden tip, v časopisu Maminka za 59 Kč byl dárek Bi Oil, takže ten jsem si koupila, abych mohla tento slavný olejíček vyzkoušet taky. 


Jsem ráda, že můžu konečně vyzkoušet taky pochvalovanou dlouhotrvající rtěnku od Dermacolu, na kterou jsem slyšela jen samá pozitivní slova. A víte co - líbačka s ní může být a rtěnka je tam kde má být a přítel není od rtěnky. No úžasný, fakt se neobtiskává.


Rexona se hodí vždycky a čisticí gel Nivea mě hodně zaujal, asi nějaká novinka, vidím tento produkt poprvé.


Mezi mé přání patřila vůně od Guess Dare, která voní nádherně intenzivně, je to specifická vůně, cítím ji i sama ze sebe.


Markétka mi nadělila levandulovou bombu do koupele.


Přála jsem si také kartáč z kančích štětin a česat se s ním je moc příjemný, je to úplně něco jinýho. Navíc teda ve zlaté barvě vypadá nádherně.


Dostala jsem taky hezkou sadu deníků Playboy. Jeden je čistě na poznámky a druhý je na telefonní a adresní kontakty, taky místa, na která bych se chtěla podívat.


K Vánocům jsem si přála i Fitness diář. Tento diář budu využívat na svoje cíle v posilování, chci si tam vypisovat taky zajímavý recepty, cviky a vše, co se pohybu a jídla týče.


Sama jsem si k Vánocům koupila knížku od Lucky, kterou tímto ráda podpořím. Mám ji ráda.


Velkou radost mi udělala tavná pistole.


Kamarádka Markétka mě potěšila krásným šperkem. Nějaké srdíčko na krk jsem si dlouho přála a tohle je fakt krásný.

Žanetka mě podarovala náušnicema, který sama upaličkovala, fakt krásný.


Pěkná ozdoba na svíčku, v pokoji určitě bude dělat pěkný efekt. 


Ještě jsem dostala pyžamo, ručníky, krásný svetr proužkovaný a sportovní podprsenku od Markétky.

Od kamarádky Lucky jsem dostala krásný lak na nehty, rtěnku, vanilkovou svíčku, nádhernej perlovej náramek a ještě dózu.

Od holek z bytu mě potěšily krásný náušnice, pečený čaj a přírodní šampon.

Tyto dárky jsem si nechala v Pardubicích, tak Vám je ukážu v nějakém dalším článku :).

Taky mě moc potěšila dárková poukázka do DMka.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




29 komentářů:

  1. Hezké dárečky, taky jsem dostala svíčku od Yankee Candle :)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné dárečky, hlavně tedy ty kosmetické a svíčka YC :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi krásné dárky! A ten malý prcek na začátku je úchvatný! Miluji děti! Velice mě zaujal také hřeben, kančí štětiny jsou super, také vlastním, ale ty máš tedy většího fešáka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to mazel Andrejko :). Hreben Jezisek vybral moc peknej

      Vymazat
  4. Ty jsi musela být hodná. Diář od holek mám taky a už si do něj plánuji akce na příští rok, je super. A můžu se zeptat? Vy jste čtyři sestry? :) Na té první fotce jste si všechny moc podobné a moc vám to tam sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti :) jojo jsme 4 segry, nasi porad chteli kluka, tak se rodinka rozsirovala :D

      Vymazat
    2. Jeee, tak to je super, jste kočky! :) My jsme taky čtyři, ale dvě sestry a dva bratři. Vždycky jsem chtěla mít sestru, se kterou bych si mohla půjčovat oblečení, ale bohužel. Kristýnka je o 15 let mladší než já, tak to nějak nejde :D

      Vymazat
  5. Těším se na pokračování článku :) Ta hora kosmetiky je prostě boží, já letos dostala jen parfém a pak řasenku, jinak spíš oblečení a tak :D Hrnce jsou super dárek, budou se hodit, já jsem zvědavá, kdy začnu taky takové dárky dostávat :D I když vlastně jsem dostala utěrku a kuchyňskou chňapku, takže ehm... :D Hodně jsi mě nalákala na tu rtěnku, ta výdrž by mě možná donutila rtěnky nosit pravidelně :D A jste krásná rodinka, akorát chudák táta musí být z tolika ženských doma úplně vyřízený :D U nás na oboru je kluků jen pár a všichni furt brečí, že to s námi nevydrží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D chnapkouba uterkou uz to taky zacina :D. Na tu rtenku bych mohla natocit testovaci video :). No kdyz se u nas sejdou jeste kamaradky, to je babinec :D tak je tatka myslim rad za kazdyho prichoziho chlapa :D jesteze vsechny mame partnery, zase je nas plnej barak :D

      Vymazat
  6. Moc krasne darecky, dostala jsem stejny parfem a je dokonaly:-) Přeji ti do noveho roku jen to nejlepsi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem cichala k ovonene strance v casopisu a vune me hodne zaujala :) je fakt krasna

      Vymazat
  7. Dostala jsi moc hezké dárky, Veru. Sada hrnců a pánev je praktický dárek, určitě je využiješ, já tyhle praktický dárky dostávala od doby, kdy mi bylo 18náct, protože to už naši i babičky a dědečkové uznali, že jsem velká holka a mám čas na vdávání, tak mně zásobovali do výbavy:-D Tehdy jsem nad tím protáčela oči, ale zpětně jsem za to děkovala, protože až jsem se osamostatnila, tak jsem ty dárky opravdu využila:-)
    Moc se mi líbí svíčka, tuhle variantu mám ve vosku a voní fakt nádherně, já jsem ke svému velkému překvapení pod stromečkem objevila dvě svíčky a mám z nich ohromnou radost. A pak se mi líbí ta nálož kosmetiky, teď budeš mít na nějakou dobu pořádné zásoby:-)
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku, Veru:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani mas pravdu,clovek, kdyz si pak vse kupuje sam, hned za to da majlant :D. Jeste jsem dostala tu poukazku do DMka, tak tam se vyradim a nastoupi setreni :)

      Vymazat
  8. Dostala jsi krásné dárečky, Veru :)
    Moc by mě potěšil parfém od Guess a svíčka YC.

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak budes mit prilezitost, vyzkousej :) maji ji v drogerkach

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Jak si dávám i s kamarádkama a přítelovou rodinou, tak je jich hned víc :D

      Vymazat
  10. Nádherné dárečky. Svíčka od YC by mi udělala obrovskou radost. Kosmetický balíček od Balei mě v DM hodně zaujal a tak jsem ho koupila kamarádce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super :) krásná taštička a obsah taky zajímavej

      Vymazat
  11. Jůůů, na fitness diář jsem chvíli taky na internetu koukala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem moc ráda, že jsem si ho u Ježíška přála :)

      Vymazat
  12. Moc pěkné dárečky :)

    At se ti v letošním roce vše daří :)

    Sada hrnců a pánvička jsou skvělé věci! :D Já do "výbavy" žádné věci takto nedostávala a pak jen po přestěhovánhí od rodičů zjištovala, kolik toho potřebuji, kolik mi toho chybí atd :D Je fajn mít něco už do začátku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem kuchtila dobroty na Silvestra, tak jsem si říkala, kolik je toho potřeba :D Jity i já Tobě přeju, aby se Ti v novém roce moc dařilo :)

      Vymazat
  13. Vy jste krásné všechny! A čí je to miminko? To musí být vždycky babinec blázinec na Vánoce a úžasná atmosféra :) Moc hezké dárečky jsi dostala! Docela by se mi líbil článek o diářích a deníčcích, které jsi našla pod stromečkem, vždycky mě zajímá, jak vypadají uvnitř :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Primadonnko to je kamaradky, jak je se mnou na fotce :) mazel malej. A na clanek i video o diarich se chystam, jen jeste cekam na objednavku ruznych samolepek a washi pasek :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*