Líčení pro inspiraci

/
22 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

mám moc ráda chvilky, kdy vím, že mám na líčení čas, nikam nemusím spěchat a můžu si líčení užít. Nevím, jak to máte Vy, ale já se občas líčím pěkně dlouho a vážně si to užívám. Moje báječná relaxační, zkrášlovací chvilka.

Budu ráda, když mi napíšete, co pro Vás líčení znamená a určitě se můžete více rozepsat.

Včera jsem 4 hodiny balila vánoční dárky. Padlo přes 5 metrů balicího papíru, spoustu stužek a CD s koledama se přehrálo 3x.

Vyklidila jsem si police ve skříni, abych tam dárky mohla schovat a už se moc těším, až dárečky všem miloušům podaruju.






Mějte se nádherně, těším se na Vaše komentáře,
Veru ♥




22 komentářů:

  1. Nádherné líčení. Já se zase tak moc často nelíčím, protože se mi nechce a jsem líná si přivstat. Maximálně upravím obočí, nanesu řasenku a na rty dám nějaký barevný balzám. Někdy mám ale chuť se více zkrášlit a když mám čas, dokážu si malování stejně jako ty i užít. Jinak už mám dárky taky nakoupené, jen je ještě potřebuji zabalit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marťo :) děkuju za názor, jak to máš s líčením ty

      Vymazat
  2. to sme na tom rovnako, pretože ja si tiež líčenie veľmi užívam a je to pre mňa relax, zábava ... :) navyše presne ako píšeš, že ak mám na to dostatok času a nemusím sa ponáhľať, tak je to super...vtedy je to aj vidieť, že je to krajšie, ako ráno keď nestíham :)
    tvoje líčenia sú veľmi pekné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Veru :) občas mám pocit, že když na to čas nemám, tak se mi spíš ani líčit nechce a prostě se nenalíčím

      Vymazat
  3. Krásné líčení :) já na líčení miluju nejvíc, když na něj mám dostatek času. To se vždy vyřádím a užívám si to, ideálně když mi pak ještě zbyde čas na fotku :F co naopak ráda nemám je to, když spěchám a musím na sebe něco v rychlosti napatlat, jsou dny, kdy se kvůli tomuhle třeba nenalíčím vůbec, protože nemám prostě tu chut na tu rychlovku.. Já balila dárky včera večer, ještě je nemám všechny zabalené a ještě nemám stužky, ale příští víkend to dodělám :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mame to stejne, kdyz nemam cas, nenalicim se, jako dnes treba :)

      Vymazat
  4. Moc Ti to sluší, Veru:-) Já dárky ještě nemám ani všechny pokoupené, natož zabalené, ale chtěla bych to během příštího týdne napravit a rovnou zabalit:-) Zato už mám ale napečené perníčky:-)
    A s tím líčením to máme stejně, ráno, když spěchám do práce, tak to jsou naučené postupy, prostě taková ta klasika. Ale když mám víc času, tak jsem moc ráda, že si s tím můžu vyhrát:-) Je to skoro jak u dětí, ty mají na hraní hračky a já zase svoje šminky:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju Jani :) presne jak rikas se sminkama :D

      Vymazat
  5. Já ještě ani nemám všechny dárky koupené, i když včera jsem s tím zas trochu pokročila :D A musím se přiznat, že letos to nestíhám tak moc, že volím rovnou balíčky nebo si dárky nechám zabalit v obchodě :D Já většinou líčení moc času nevěnuju, protože se zásadně chystám na poslední chvíli :D Ale asi si s tím budu muset taky někdy vyhrát, když vidím tenhle krásný výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné zimní líčení, tahle barva ti moc sluší. Já dárky ještě nebalím, vždyť je nemám zdaleka všechny. Já jsem včera tvořila vánoční dekorace, určitě je ukážu někdy v týdnu na blogu. Letos mě to obzvlášť baví, takže zítra si jdu pro drátek a chystám se na druhý věnec :-)
    Pro mě líčení znamená relaxace a příjemná chvilka před dlouhým dnem. Na pěkné nalíčení potřebuji více času ale nemám problém nalíčit se za 5 minut.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tesim se na clanek a dekuju Teri :). Taky nemam problem se nalicit za 5 minut, kdyz k tomu mam super produkty je to raz dva

      Vymazat
  7. Krásný líčení! ta bunda ti hrozně moc sluší! Já se taky těším, až budu balit dárečky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, byl to fakt super kup Jani :)

      Vymazat
  8. Nemůžu si pomoct, ale hrozně se mi na tobě líbí tmavé výrazné líčení:) I když jsi taková křehká duše (tak aspon na mě působíš), tak ti výrazné kouřovky hrozně sluší :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná tebe to vždy tak pristane:)♥

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná inspirace :) já v poslední době nestíhám, takže jsem ráda, že si udělám horní a dolní linky a víc to neřeším... a i ty linky si maluji až v práci :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já se někdy nenamaluju vůbec, když se mi zase nechce

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*