Láska, smích a pohoda

/
26 Comments
Krásný den :),

po Vánocích jsme s přítelem vyrazili na krátký zimní pobyt. Našla jsem nám ubytování v Trutnově, konkrétně jsme byli ubytovaní v Grand Luxury hotelu.

Po příjezdu jsme prvně zašli na oběd do restaurace La Piazza. Moc se nám líbilo prostředí uvnitř a hned po příchodu jsme si říkali, že jsme nejspíš skvěle vybrali, protože lidí zde bylo dost.

Objednali jsme si a nestačili jsme se divit, jak rychle už jsme byli obslouženi a mohli jsme se pustit do dobroty. Jídlo bylo výborné, prostředí moc pěkné, obsluha milá, můžeme za nás určitě tohle místo doporučit.


Potom jsme se šli ubytovat na hotel, kde paní na recepci byla fakt milá. Pokoj byl obrovskej, čistej, bylo zde teploučko a čekalo na nás po příjezdu vínko a mísa ovoce.


Trutnov se nám líbil, město jsme si prošli křížem krážem, zvlášť za tmi bylo vše krásně nasvícené.



Ráno jsme si zašli na snídani, která byla výborná a pak jsme se rozhodli, že pojedeme do Pece pod Sněžkou a vyrazíme na Sněžku.


Počasí nám přálo a byl nádhernej den. Na Sněžce jsme byli úplně poprvé a wooow opravdu tam bylo překrásně. Viditelnost úžasná, sluníčko hřálo, vítr nám šlehal do tváří a cítila jsem se úžasně.

Miluju tůry a hrozně moc ráda chodím a jezdím na výlety.

Na Růžovou horu jsme vyjeli lanovkou a odtud jsme šli na Sněžku. První 1,5 kilometru bylo v pohodě, to se šlo krásně. Poslední kilometr byl dost namrzlej, takže nám to klouzalo a ještěže jsme se mohli přidržovat řetězů. No i tak na zpáteční cestu přítel často ležel na zemi :D, já jsem se vyvracela a nějak se udržovala :).

















Nádhera, co říkáte? ♥ Byli jste už na Sněžce?

Mějte se moc krásně, Veru ♥

PS: Do nového roku Vám přeju jen to nejlepší!




26 komentářů:

  1. Teda, obdivuji. My na Sněžce byli loni v létě, v zimě by mě tam nikdo nedostal. Nesnáším zimu a ještě více nesnáším sníh, takže bych tam asi umřela :D Jak i miluji výlety, tak na tůry moc nejsem a po Sněžce jsem se několik dní skoro nehýbala :D
    Máte ale nádherné fotky a je vidět, že jste si výlet užili.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase zimu mám ráda, pokud je sníh a takovej ten zdravej mrazivej vzduch :) Taky mě druhý den bolel zadek :D

      Vymazat
  2. To mesto a výhľad zo Snežky je ohromný! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu krása, doporučuju si udělat výlet :) dokonce jsme potkali 2 běžce, to jsem čučela

      Vymazat
  3. Jé, Veru, parádní fotky :-)) Hlavně ta Sněžka. Já tam byla asi před 10 lety s tehdejším přítelem, jenže jsme na takovou túru nebyli vybavení co se týče hlavně bot (nebyla v plánu) a klouzalo to tam tak hrozně, že jsme to asi v půlce vzdali :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Leni já jsem právě netušila, že půjdeme až tam pěšky, takže jsme taky nebyli nějak extra vybavení, ale tím, že fakt bylo nádherný počasí, tak se krásně šlo :). Ale co jsme byli nahoře, tak jak tam foukalo šíleně, tak jsem si říkala, že v nějaké vichřici bych tam taky nešla :D

      Vymazat
  4. Wow, na Sněžce jsem ještě nebyla a vypadá to tam nádherně. A ten hotel je taky moc pěkný, ten pokoj vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl tak velkej, že když přítel byl v koupelně a já u okna, tak jsme na sebe museli zvýšit hlas, abysme se slyšeli :D

      Vymazat
  5. Moc pěkný výlet :) Na Sněžce jsem ještě nebyla, ale ráda bych se tam podívala. A ku podivu mě to láká právě víc v zimě jakožto akčnější verze :D Počasí vám vyšlo perfektní, ve vánici by mě tam nikdo nedostal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vánici mě taky ne, už tak jsem promýšlela každý krok, kam šlápnout, abych neležela na zemi :D

      Vymazat
  6. Na Sněžce jsem nebyla, ale podle fotek to vypadá kouzelně, krásné fotky:-) Vše nejlepší do nového roku i Tobě, Veru:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :-* ještě teď se fotkama kochám

      Vymazat
  7. Nádherné fotky a ta atmosféra zimy, paráda! Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuju :* přišla jsem si jako v pohádce

      Vymazat
  8. Ty fotky ze Sněžky jsou dokonalé! Doufám, že se máš skvěle a užíváš si svátky. Přeji ti, abys do nového roku vkročila tou správnou nohou :)

    HAUL | Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuju za milý slova :). Máš pravdu, skvěle se mám, jen občas to drhne, ale to snad všude :)

      Vymazat
  9. Fotky jsou krásný, Veru! Na Sněžce jsem nikdy nebyla, ale určitě mě to láká! Přeji ti vše nej do nového roku!!! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju Jani :) a i ja Tobe preju jen to nejlepsi :*

      Vymazat
  10. La Piazza je top ♥. Po každé tu s přítelem slavíme výročí a nacpem se k prasknutí. Jsem ráda, že se ti náš Trutnov líbil. Na Sněžku koukám u rodičů z pokoje a byla jsem tam jen jednou. To byl Penzion Pohoda, kde ste byli ubytovaní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo moc se nam tam libilo, vse super :) Priste bych jeste mohla navstivit vsechny ty obchudky, tech tam mate fakt plno :)

      Vymazat
  11. Koukám že neumím číst. Pardon :D V novým Grandu jsem ještě nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Teda Veru, ty jsi kočka i na horách! Divím se, že ti v těch legínkách nebyla zima. Já chodím po horách jedině v oteplovákách a ani tak to občas není to pravý ořechový :) Fotky jsou krásný a úplně jsi mě nalákala na hory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti leginy byly sice trochu zatepleny a jak svitilo slunicko, tak mi byli fajn :). Jen az potom jsem zjistila, ze mam stehna uplne cerveny a zmrzly :D Takze priste by to urcite chtelo lepsi vybaveni :D

      Vymazat
  13. Teda nádherný počasí jste měli :)
    Na Sněžce jsem ještě nebyla, ale taky se tam chystáme.
    Pobyt jsi měla přes nějaký slevomat?! :) Vypadá to tam parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vse nam vyslo nadherne :). Miso zaridila jsem vsechno sama :)

      Vymazat
  14. Na Slevomat jsem prvne koukala, ale termin, jaky jsme chteli nebyl vubec dostupny :) takze jsem pak sama vybirala a obepisovala

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*