Krásné Vánoce

/
20 Comments
Krásný večer :),

chci Vám předběžně popřát krásné Vánoce, hlavně ať jste po boku s těmi, na kterým Vám záleží a které máte rádi.

Zároveň Vám chci do nového roku popřát hlavně spoustu zdraví. Potom také lásku, štěstí. Ať jste spokojení a daří se Vám. Ať žijete přítomností a užíváte si každý moment.

Mějte se rádi, hlavně sebe. Věřte v sebe.


Rozloučím se s Vámi vánočním tagem, na který mě nominovala milá Janička i když některé otázky jsem pozměnila.

Jak u Tebe probíhá Štědrý den?
Začnu naší stravou, která začíná vánočkou k snídani, k obědu máme zelnou polévku a k večeři kapra s bramborovým salátem. Během dne se koukáme na pohádky a hrajeme třeba nějaké hry. Večer jdeme na procházku a když přijdeme, ustrojíme se a povečeříme. Pak zazvoní zvoneček a my jdeme ke stromečku, který vidíme ten večer poprvé. Zazpíváme si koledy a potom rozbalujeme dárky a koukáme na pohádku.

Tvé oblíbené vánoční filmy?
Mám ráda Tři oříšku pro Popelku, S čerty nejsou žerty, Sám doma, Grinche, Mrazíka.

Jaké je Tvé oblíbené vánoční cukroví?
Marokánky a kokosové rolky.

Jaký byl nejlepší dárek, který jsi dostala?
Každý dárek, který dostanu se mi líbí, věřím, že mi ho daná osoba věnuje s láskou.

Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?
Když jsem byla malá házela jsem pantoflí. Potom rozkrajujeme jablíčko. Nevím, jestli je to tradice, ale pod talířem při štědrovečerní večeři vždycky máme kapří šupinku pro štěstí. A tu pak celý rok nosím v peněžence.

Dáváš si novoroční předsevzetí?
Dříve jsem si dávala, teď už ne.

Oblíbená vánoční vůně?
Vůně z mandarinek, pomerančů, skořice.

Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila?
Ameriku.

Co sis letos přála k Vánocům?
Po několika letech jsem psala dopis Ježíškovi. Napsala jsem mu, že i kdybych dostala pytel oříšků, byla bych spokojená. A pokud by chtěl potěšit mé holčičí srdce, potěší mě hřeben z kančích štětin, vůně od Guess Dare a Fitness Diář.


PS 1: Děkuju Vám, že jsme spolu mohli v roce 2016 sdílet blogové okamžiky ♥
PS 2: soutěž jsem se rozhodla ukončit už dnes a vítězka má ode mě e-mail ♥

Mějte se nádherně, Veru




20 komentářů:

  1. I tobě přeji krásné svátky, užíj si je v klidu a pokud možno ve zdraví!! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Taky Ti přeju krásné svátky :) Na těch vůních se shodneme a na většině pohádek taky :) Tradice u nás nedodržujeme žádné, máme klasické jídlo, ale jinak ten den nemá moc řád, všechno v klidném tempu :D A do roku 2017 všechno nejlepší :*

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné svátky i tobě Veru!!! Doufám, že se brzy uvidíme a za oříšky bych byla taky ráda :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, i Tobě krásné Vánoce plné radosti a pohody a ať Ti Ježíšek splní Tvá přání:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se přidávám a přeji všem krásné Vánoce a tobě hodně úspěchů s krásným blogem, Veru :)

    OdpovědětVymazat
  6. Aj tebe želám krásne Vianoce a hlavne si poriadne oddýchni, aby si čo najlepšie začala Nový Rok. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ti přeju krásné Vánoce, Veru :) Hlavně at jsi šťastná a nový rok je pro tebe úžasný. Ať už z osobního hlediska, tak i z toho blogového :)


    ...Instantní krása//Vánoční Giveaway...

    OdpovědětVymazat
  8. I já se přidávám a přeju ti krásné Vánoce :) hodně štěstí, hlavně zdraví a lásky... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek a taky přeju nádherné Vánoce <3

    OdpovědětVymazat
  10. I tobě krásné Vánoce plné pohody a pravé vánoční atmosféry :)

    OdpovědětVymazat
  11. Veselé Vianoce prajem, plné pohody, prežité v zdraví ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  12. krasne Vianoce aj tebe!
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu, Dermacol a ine :) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.cz/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  13. Dúfam, že si si Vianoce naplno užila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Veru :) Teď jsem měla menší blogovací prázdniny, tak jsem se k tvému článku dostala až teď.. Doufám, že jsi si užila nádherné Vánoce a do nového roku všechno jen to nejlepší i tobě! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*