Kosmetický nákup - Oriflame a Avon

/
14 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

v katalozích mě zase zlákalo pár kosmetických věcí, tak jsem si objednávkou udělala radost.

Z Avonu jsem si objednala sadu parfémované vody Dreams a tělového mléka. Vůně je sladká, přesně takovou mám ráda. Zkušenosti s těmito tělovými mléky mám a mám na nich ráda, že se krásně roztírají, nejsem po nich mastná a navíc dlouho tělo voní, což je pro mě příjemný bonus.


Na nožky jsem si objednala levandulový zklidňující krém na nohy. Voní moc hezky, má hustší konzistenci (ve videu ukazuji) a po namazání cítím, že jsou nohy hydratované a navíc si můžu hned nazout papuče, protože chodidla nejsou umaštěná, lepivá.


Z Oriflamu jsem si objednala parfémovanou vodu Volare forever, která byla v sadě s parfémovaným deodorantem. Když jsem k vůni v katalogu přičichla, tak moc mě zaujala, že jsem ji musela mít. Navíc má krásný design.


Na doporučení Monči jsem si objednala vyživující sérum na vlasy s marockým arganovým olejem pro všechny typy vlasů. Nanáší se do vlhkých vlasů a konečky jsou po něm tak krásně lesklý a pružný, paráda.
Na fotku jsem přidala sérum na suché konečky s technologií inspirovanou diamanty, který jsem vyhrála u Lucinky LSG.


Rtěnka v odstínu Carnation se stala mou velkou oblíbenkyní. Krásná barva, 100% pigmentace a jak je příjemná na rtech.


Ještě jsem si koupila oddělovač prstů, který já vždy při lakování nehtů používám a ještě jako dárek pilníčky na nehty z Oriflamu.



 Máte taky možnost prohlédnout si katalogy Avonu nebo Oriflamu? Objednáváte?

Mějte se moc nádherně,
Veru ♥




14 komentářů:

  1. Já mám vypsaných asi 5 vůní, co bych chtěla, ale musím postupně :D.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pod stromečkem přála od Guess Dare, do které jsem se zamilovala už minulý rok :) a ještě jsem si teď objednala jednu vůni z Avonu a jednu z Oriflamu a končím :D

      Vymazat
  2. v prvom rade musím pochváliť novú úvodnú fotku tu na blogu :) vyzeráš tam super :)
    ja som si niekedy objednávala aj Avon aj Oriflame veľmi často..teraz už menej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuju :) přítel měl konečně čas, tak mi to upravil :D. Měla jsem s objednáváním taky malou pauzu, ale jak jsem teď zase měla přístup ke katalogům tak nakupuju :D

      Vymazat
  3. Sadu Avon Dreams jsem si taky objednala, vím, že byly na výběr i sady s jinými vůněmi, ale toužila jsem po téhle a nezklamala mně, krásně mi voní:-) A z Oriflame jsem si toho objednala víc, nějaká nová toaletní voda Sí Magnifique a ve stejné vůni i třpytivé tělové mléko a sprchový gel, pak mně zaujal krém na ruce a mýdlo s mandarinkou a kořením, potom make-up a aby toho nebylo málo, tak zázračný kelímek s vůni skořice, tak jsem se tentokrát rozšoupla hodně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě Jani nadchnula nejvíce tahle, spolužačka ji právě měla ve škole, tak jsem si říkala, tu chci taky. Viděla jsem včera katalog 1/2017 tak jsem taky zase objednala víc věcí :D. Nad skořicovým zázračným kelímkem jsem přemýšlela, ale nakonec jsem si řekla, že mám teď balzámů plno :)

      Vymazat
  4. Já kosmetiku od Avonu příliš nevyhledávám ale hodně se mi líbí věci takové ty nekosmetické jako je různá bižuterie, kabelky apod. Pár kosmetických věcí mám od nich taky ráda. Voňavky od Avonu nemám ráda, většinou mi voní jen chvíli, ale najdou se výjimky jako třeba Little Black Dress, tahle vůně je naopak dost povedená a neomrzela mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, ty věci se mi taky líbí :) jojo to si pamatuji, že jsi říkala, že Ti pak ty vůně splývají

      Vymazat
  5. Já k Avonu přístup nemám, ale za to objednávám skoro vždy z Oriflamu a nejvíce mě lákají různé věci. Naposled jsem si od nich koupila příjemné, teplé ponožky a jsou super. Jinak ta vůně má opravdu krásný design. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že sis kupovala ty ponožky, co přišly zabalené jako cupcake že :) já je minulý rok dostala na Vánoce od kamarádky a moc ráda je nosím. Já teplý ponožky miluju

      Vymazat
  6. Z Oriflame jsem kdysi objednávala, ale teď už vůbec :). A z Avonu sem tam něco objednám, ale většinou jsou to jen pěny do koupele, ty mám moc ráda :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěny do koupele jsou super a hlavně těch vůní co mají :)

      Vymazat
  7. aký je ten levandulovy krem? levandula je najlepsia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krém je skvělej, líbí se mi, že lehounce voní a hlavně ta hydratace je super, navíc ihned zaschne, takže nemám vůbec mastný a upatlaný chodidla :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*