Divine Wine

/
15 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

když mi kráska Kačka z blogu http://instantnikrasa.blogspot.cz/  napsala, že se jí na mě líbí tmavé líčení, tak mě moc potěšila a já jsem jeden den zkusila zkombinovat tmavé oči i rty.

Na fotkách taky můžete vidět moje vlasy, když si je umyju a jen tak nechám uschnout, trošku racochejl.

K líčení jsem použila makeup od Essence z řady Matt v odstínu 05 vanilla. Zapudrovala jsem jej pudrem od Astoru. Použila jsem bronzující pudr MaryKay a taky bronzující perly z Avonu.
Obočí jsem upravila paletkou na obočí Makeup Revolution. K líčení očí jsem využila taky paletku od Makeup Revolution. Koutky očí jsem projasnila rozjasňovačem od Essence. Oči jsem ještě doplnila gelovou linkou Maybelline.
Líčení jsem zakončila rtěnkou z Avonu v odstínu Divine Wine.






Jak se Vám líčení líbí? Nalíčily byste se takto i na běžný den nebo jen nějakou večerní akci? 

Mějte se nádherně a v pondělí se můžete těšit na vánoční soutěž,
Veru ♥




15 komentářů:

  1. Vyzeráš nádherne! Toto líčenie mi skôr pripadá také slávnostnejšie čiže na večernú akciu ako stvorené. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne líčenie. :) Rúž z avonu Divine Wine milujem, z teto rady mám ešte veľmi rada odtieň Bitten :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočanda! A vlasy jsou super, po umytí je máš skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné líčení, Veru:-) Výrazné oči i rty Ti neskutečně seknou:-)

    OdpovědětVymazat
  5. strašne ti to pristane a tie tvoje vlasy!! :O vyzeráš ako snehulienka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi krásná :) to líčení ti fakt sedne :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  7. Tmavé líčení a výrazné rty vypadají dobře - i když hromada lidí žije v omylu, že tyto dvě kombinace nejdou dohromady.


    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tak vlasy nemají chybu a tmavší líčení Ti opravdu sluší.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. S tímto líčením vypadáš úplně jinak, přijdeš mi více dospělejší, ale stále je pěkné a sluší ti. Navíc ty vlasy máš super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný líčení, Veru! a ty vlásky máš takhle hezký :) žádnej Racochejl :D hahaah BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší a ty tvoje vlasy vážně obdivuju v jakékoliv ,,formě" :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*