Zimní bunda z Aliexpressu

/
27 Comments
Ahoj všichni :),

poprvé jsem si objednala z Aliexpressu oblečení. Chtěla jsem si pořídit bílou zimní bundu s kožíškem a právě na Aliexpressu mě jedna zaujala.

Prvně jsem měla obavy, aby bunda vypadala tak jako na obrázku, aby mi hezky seděla. Na bundu byly výborné recenze a byla přiložená i 1 fotka slečny, která si ji koupila.

Doporučuju se opravdu přeměřit a nakupovat oblečení podle tabulky a ne podle toho, jakou velikost si běžně kupujeme. Protože já nosím oblečení S, M, občas některé i XS a podle tabulky mi vycházelo 2 XL. A tuhle velikost jsem si i objednala.

Z bundy jsem nadšená, sedí mi úplně přesně, jak délka, rukávy i obvod. Kožíšek je odepínací. Zipy jsou kvalitní. Bunda nepřišla nijak poničená, poškozená.

V bundě mi není zima, zahřeje. Navíc jak má ten bohatý límec z kožíšku, už nepotřebuju šálu.

Bunda mě nezklamala a pro budoucí objednávání vím, že je opravdu důležitý se řídit tabulkou velikostí. V přepočtu mě vyšla na 580 korun.







Co na ni říkáte? Líbí se mi moc.

Veru ♥




27 komentářů:

  1. Teda ta je krásná, já se tma na bundy taky dívala, ale bála jsem se objednat, ale vidím, že není čeho se bát a taky asi nějakou vyberu i když přijde nejspíš až v lednu :D.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači neboj :D a já jsem zvědavá, jestli mi věci, co jsem si objednala před týdnem do Vánoc dorazí :)

      Vymazat
  2. Je krásná :3 ale asi bych neměla odvahu si něco takového objednávat na aliexpressu :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zase ráda, že jsem do toho šla :)

      Vymazat
  3. Tá je božská ❤❤❤.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš úžasně a bunda je parádní:-) Já zatím neměla odvahu objednávat oblečení na Ali, právě díky obavám, jak by mi to sedělo, ale když se budu řídit podle tabulky, tak mi snad taky padne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty umíš zpříjemnit den Jani :* ségře jsem teď objednávala mikinu, tak jsem zvědavá, jaká bude :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. děkuju Domi a fakt mám z ní radost :)

      Vymazat
  6. Nádherná! Ještě bych se tě chtěla zeptat za jak dlouho ti přišla? Děkuji za tip, koukala jsem na ní také, jenom bych si pro sebe vybrala jinou barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, já myslím, že to byly 3-4 týdny, já si to u věcí z Ali nikdy nevybavuju přesně, ale když mi došla, tak si vzpomínám, že jsem si řekla: "týjo, to přišla brzo" :D

      Vymazat
  7. Ta je super, Veru. Mám takovou podobnou, taky bílou, ale ne z Aliexpressu. Tam mám stále strach kupovat oblečení, ale taky bych se nejdříve pořádně změřila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka od přítele si už nějaké oblečení taky objednala a sedí jí parádně :)

      Vymazat
  8. Je krásná, to bych skutečně nečekala z aliexpressu:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, ta je moc krásná! sluší tí to! určitě bych si nějakou podobnou taky objednala :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Jani :) těch bund tam bylo krásných spoustu. Tolik se mi nelíbí ani v obchodech u nás :D

      Vymazat
  10. Mne sa táto bundčika nesmierne páči a ani nebola drahá. Naozaj krásny výber a veľmi ti sekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju a fakt za pěkný peníze, za ty bych ji u nás nekoupila :)

      Vymazat
  11. Pořídila jsi skvěle. My jsme takové štěstí neměli, přítel si objednal velikost podle jejich tabulky, přesně jak píšeš. Kalhoty byly i přesto malé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. David si taky objednával třičtvrťáky, tak jsem zvědavá, jestli mu sednou, ale nechal si tam trošku rezervu

      Vymazat
  12. Je hezučká :) já se chystám objednávat bomber z ali, ale popravdě se bojím abych chytla velikost co ni sedne po předchozí zkušenosti :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  13. velmi je peknaa pristane ti a hodí sa ti biela farba♥

    OdpovědětVymazat
  14. I love your boots *
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná bunda, akorát já bych určitě nevolila bílou barvu.
    Tip na dámské bundy a kabátky: http://taxido.cz/damske-kabaty-a-bundy/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*