Tipy z DM, Levných knih a OK shopu

/
29 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

v DMku od 23. listopadu probíhá akce na hrnečky, kdy za 60 bodů na DM kartě si můžete hrneček vyzvednout. Je možné si vzít maximálně 2. Byly jste si pro ně?


A potom taky od 23. listopadu, když nakoupíte výrobky Maybelline nad 379 Kč dostanete zdarma krásný vizážistický kufřík. Já akce využila a jsem z kufříku tak nadšená, je krásně zpracovanej, kombinaci růžovo-černou miluju. Paráda, jsem z této možnosti nákupu nadšená.


Koupila jsem řasenku, kterou už doma mám a dělá nádherné řasy, vypadám potom jako mrkací panenka. Řasenka je černo-černá, neopadává, nedrolí se, řasy mi neslepuje. Pak jsem si vzala pudr, který obsahuje i zrcátko. A pro maminku rtěnku v nádherném odstínu 342 mauve mania.


Pokud kupujete někomu na Vánoce kosmetiku, myslím si, že je hezký nápad podarovat ji v dárkové krabičce. Nádherné a levné mají v Levných knihách.


A pokud máte po ruce OK shop, tak tam mají hezké kabelky, já si jednu pro radost pořídila.


Jak se Vám líbí mé dnešní tipy?
Pa Veru ♥






29 komentářů:

  1. Už jsem jej viděla u Péti Lovely Hair a hrozně se mi líbí! Určitě bych si jej taky koupila a tu řasenku musím vyzkoušet. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenka je vážně báječná, pro mě mnohem i lepší než tolik vychvalovaná lash sensational.

      Vymazat
  2. jeeej ten kufrík je skvelý :) dúfam, že aj my na Slovensku budeme mať podobnú akciu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Juuuu, ten kufřík je fakt krásný, jak má ta dvě patýrka! Hrnečky zatím nemám ještě žádné, tak uvidím, jestli se mi letos poštěstí je ještě ukořistit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kabelka je krásná, díky moc za tip, Veru:-) Pro hrníček jsem si šla hned první den a jsem nadšená, už mám doma třetí:-) No a jak jsem tak procházela tou dm, tak jsem se taky nechala zlákat kufříkem při nákupu produktů Maybelline a je krásný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem tam naběhla hned první den na 8 ráno, říkala jsem si, aby ještě byly :D tak to je super, že ho máš taky

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Andrejko neváhej :) ještě, když je celej stojan Maybelline v akci, tak je to super :)

      Vymazat
  6. Na kufřík jsem koukala. Vypadá suprově - ale buďme upřímní, já bych do něj dala leda tak sbírku rtěnek :D Takových kufříků bych potřebovala tak 10 :D ale to nic nemění na tom, jak je roztomilý♥

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Kači, to ani mě se tam dekorativka nevejde, ale právě nebudu to mít na uskladnění, ale když někoho pojedu líčit, tak dám do kufříku jen tu vybranou kosmetiku a to postačí :D Jinak jak říkáš, buď 10 kufříků nebo nějakej mega

      Vymazat
  7. Ten kufřík je boží! O této akci jsem ani nevěděla :) I ostatní tipy jsou super, rtěnka Mauve Mania je moje nejoblíbenější :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to fakt nádhernej odstín, tak doufám, že se mamce bude líbit :)

      Vymazat
  8. Krásný typy, ten kufřík se mi líbí :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  9. Hrnečky jsem letos ulovila rovnou dva, tak jsem ráda :-) Ale furt mám asi milion bodů :-D Kufřík je hezký :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si vzala rovnou dva a bodů mám teď kolem 30 :D

      Vymazat
  10. Ten hrníček je roztomilý a kufřík je super. Líbí se mi i kabelka, je opravdu pěkná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Pro hrníčky jsem už byla a jelikož máme doma hrnečků až až, tak jsem zavedla takovou tradici, že je dávám kamarádkám:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  12. Já se letos strašně těšila na hrníček z DM, ale musím říct, že se mi po vzhledové stránce moc nelíbí, takže jsem si pro něj nešla...

    My November 2016

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, o tom hrnečku nevím :/ zrovna v pátek jedu do města, tak se tam zastavím :D děkuju za info :)
    Jinak kde kupuješ tu řasenku a za kolik?!? Zní to jako super řasenka :D :)
    V levných knihách nakupuju hrozně ráda, mají tam vážně super věci za dobré ceny :) ale ty dárkové krabičky, ty kupuji většinou v Kiku mají tam velký výber a vždycky,když tam jdu, tak si nějakou vyberu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky bývají často v akci, takže vyjde na 160 Kč :)

      Vymazat
  14. Můžu mít otázku, ten kufřík ti jde zamknout? Mně totiž nee :( Ten klíček se mi nedotočí do konce, sekne se ve 3/4 :/ Tak nevím, kde je chyba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) jojo jde mi zamknout

      Vymazat
    2. Tak to mám nejspíš nějaký vadný kus noo :( Děkuji za odpověď a jinak dám na tebe a jako příští řasenku si koupím tuto, doufám, že bude super :)

      Vymazat
    3. Teď si zrovna prohlížím leták Teta drogerie a od 2.2 mají akci na Maybelline řasenky 1+1 zdrama, takže 1 vyjde na krásných 110 Kč :) já si tam poběžím určitě pro micelárku od Garnieru, kterou taky mají v akci a těch už já spotřebovala snad 4 balení, je fakt super

      Vymazat
  15. Jojo, taky jsem koukala, zrovna dnes tam mám namířeno jak pro řasenky, tak i pro ty micelárky :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*