S podzimním listím - outfit

/
24 Comments
Ahoj všichni :),

v neděli jsme s Jůlinkou vyšly na procházku a zrovna mi nafotila fotky, tak je dnešní článek outfitový.

Co plánujete na víkend? Já budu vypracovávat projekty do školy. A v úterý jdu ke kadeřnici a už se nemůžu dočkat. Budu od rána natáčet video, takovej obyčejnej den se mnou a právě to bude hlavně o těch vlasech. Domluvila jsem se s paní, že můžu natáčet i záběry tam, takže paráda, budu mít oživení do videa pro Vás :).

Džegíny i kozačky jsem koupila u Vietnamců, top, svetr i bundu mám ze sekáče.






Mějte se moc nádherně,
Veru ♥




24 komentářů:

  1. Moc vám to sluší, holky:-) Ty se vždycky tak nádherně usmíváš, Veru:-) Těším se na video:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc sluší a sestře taky :) Těším se na úterní vlog :) Taky jsem zvažovala, že už je čas s vlasy něco udělat, ale myslím, že dřív jak v lednu se k tomu nedokopu :D Já budu o víkendu s přítelem, ale bohužel se budeme učit a pokud bude čas, napíšu zas kousek bakalářky. Takže nic moc vyhlídky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že bych se k tomu nedokopala, ale jedna slečna na FB mi často psala, že ty vlasy nevypadají dobře a tak jsem si musela přiznat, že fakt kadeřnici potřebujou :D. A už se hodně těším, ať už je úterý :D Já se dnes krásně vyspala, omrknu blogy a pak se pustím do diplomky :)

      Vymazat
  3. Pekny outfit. Tá červena to rozbila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky a jsem zvědavá, co si necháš udělat s vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jity, nic extra, jen chci dát dolů ty roztřepený, hnusný konce a potom obarvit :)

      Vymazat
  5. Hrozně se mi líbí ty džegíny. Podobné bych taky brala. Jinak ti to samozřejmě sluší a outfit máš krásný. My na zítřek plánujeme nějaký výlet. Doufám, že nebude pršet a v neděli budeme odpočívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti a jenom za 199 Kč, to je paráda :) Brala bych takových víc, kdyby měli i jiný vzor. Kožené na boku se mi líbí a jsou i teplejší, což je na tohle období super, protože já už nerada nosím rifle, už jen džegíny :D výlet si užijte, to já pojedu na výlet v pátek do Prahy

      Vymazat
  6. Moc vám to sluší. Podzimní focení bývá úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Ani :). Taky si říkám, to bych se mohla fotit pořád, protože na každým kousků je ta příroda jinak krásně barevná

      Vymazat
  7. Krásný outfit, moc ti to sluší Veru :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný fotečky!! moc Vám to spolu sluší a to listí je boží! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šly jsme parkem i včera Jani a listí už měli shrabaný, tak to mi vyšlo skvěle na focení :D

      Vymazat
  9. Jůlinka je moc šikovná, fotky se jí moc povedly ♥ Moc se těším na video! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme Domi :) i já se těším na úterý, už se přímo nemůžu dočkat :D

      Vymazat
  10. Nádherné fotky, sluší vám to! Máš krásný outfit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Tobě i Julče to moc sluší :-) pěkné kalhoty, to je můj oblíbený a nevíce nošený druh kalhot :-)
    Na video se určitě těším. Po dlouhé technické odmlce jsem zpět na blogu, takže se zase těším na články a všechno kolem.

    OdpovědětVymazat
  12. si veľmi krásna a je sympatické, že sa často usmievaš :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*