Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 23

/
12 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

vítám Vás u článku se spotřebovanýma produktama.

Balea sprchový gel sport obsahoval malinké částečky, které tělo jemně čistilo. Vůně byla svěží, po sportovní zátěži ideální. Nevysušoval.
Balea sprchový gel s vůní mandarinek a lotosových květů měl šmoulí barvu, sprchování bylo hned veselejší. Vůně byla citrusová, svěží. Nevysušoval.
Balea gel na holení pro citlivou pokožku s vůní kokosu a ibišku hodně pěnil, stačilo ho použít málo. Krásně voněl po kokosu.


Hydratační micelární voda Yves Rocher je určená pro normální až smíšenou pleť, osvěžuje a tonizuje. Používala jsem ji na odličování pleti nebo na dočištění. Ne na odlíčení očí - s tím si neporadí.
Dvoufázový odličovač MaryKay mi dala na dopotřebování kamarádka a klidně bych si ho koupila i sama, protože odličovací schopnost byla výborná a hodně rychlá. Akorát, jak obsahuje olej, měla jsem pak mastnější obličej.
Jemný odličovač očí a makeupu Nivea odličoval vše na jedničku, v očích neštípal.
Denní a noční krém Astrid pro suchou pokožku krásně voněl a mé pleti prospíval, hezky vyživoval.
Balea čisticí ubrousky s jemnou vůní grapefruitu jsem používala na vyčištění pleti po posilování a byly fajn, jen jak byly déle otevřené, ubývalo na vlhkosti.
Calypso odličovací houbičky používám na otření čisticího gelu a masek a jsou výborný.


Šampon Schauma pro suché a vyčerpané vlasy s olejem ze 7 květů měl příjemnou nasládlou vůni, vlasy vyčistil a nezatěžoval je.
Odlakovač Isana s pečujícím olejem a mandlovou vůní je můj nejoblíbenější. Odlakuje všechny laky, nevysušuje nehty a kupuju si ho pořád dokola.
Antiperspirant Rexona aloe vera zabraňoval proti pocení, ale ne proti zápachu.


Lak na nehty Yves Rocher v odstínu Rose Hortensia měl nádhernou barvu, na kterou jsem dostala spoustu chvály. Pigmentace úžasná, stačila jedna vrstva.
Makadamiový balzám na rty Yves Rocher hezky hydratoval, na rtech byl velice příjemnej.
Zázračný kelímek Oriflame jsem používala na rty a hezky je vyživoval.
Tužka na obočí Essence byla měkká a pigmentovaná, parádní dekorativní kousek na obočí.




Zkoušely jste některý produkt?

Mějte se nádherně,
Veru ♥





12 komentářů:

  1. Ten zázračný kelímek a odličovač od MK jsem měla a jsou super. Souhlasím s tebou, že jsem ale po něm měla mastnější obličej. Jinak ti to ve videu moc sluší! ostatně jako vždycky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju Jani :) a od MK byl toto muj prvni produkt z pecujici rady. Z dekorativni mam bronzujici pudr a ten je super, dokonce uz v nem mam diru :D

      Vymazat
  2. Pěkná spotřeba, s žádným produktem zkušenost nemám, zaujala mě ta holicí pěna, měla jsem borůvkovou verzi a ta byla taky super :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky uz jsem pred tim nejaky gel mela a byl super, Balea gely jsou chvalene :)

      Vymazat
  3. Baleácké gely na holení jsou fajn, jsou za dobrou cenu, fungují a vždycky vyberu nějakou novou parfemaci. A zázračný kelímek jsem teď ve vánočním katalogu zahlédla v příchuti skořice, tak jsem si ho objednala:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda produkty Balea, prtoože krásně voní :)

    Kelímek od MK jsem měla a nepřišel mi kdo ví jaký za tu cenu v porovnání s kelímky od Avonu nebo Oriflame...

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mas pravdu, koupila jsem si produkty z vanocni limitky a vune krasna. Tohle je kelimek od Oriflame :)

      Vymazat
  5. Plno těch produktů od Baley jsem též vyzkoušela :) celkově jsem ted začala nakupovat Baleu po kilech, miluju tu značku! :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, že sis výrobky oblíbila :) já teď jejich sprchové gely hodně

      Vymazat
  6. Krásná spotřeba. Já mám tuhé deodoranty od Rexony moc ráda. Mě pomáhají i proti zápachu. Lak od YR byl opravdu v nádherném odstínu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve mi vyhovovaly víc, tak asi se teď víc potím :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*