Nové vlasy

/
26 Comments
Ahoj všichni :),

právě jsem se vrátila od kadeřnice a jsem tak moc nadšená a spokojená. Vše dopadlo podle mých představ, mám nový přeliv + mi paní Irena ostříhala zničené konečky. Sama byla překvapená, že na to, že jsem nebyla 2 roky u kadeřnice ty vlasy nejsou v hrozném stavu. Ostříhala mi 5-7 cm a vlasy jsou zdravý. A přitom mám vlasy pořád dlouhý, no úžasný, jsem ráda, že jsem si našla novou kadeřnici.

Prvně mi paní Irena vlasy vyžehlila a ostříhala za sucha zničené konečky. Potom mi aplikovala přeliv (Revlon 4. 41) na odrosty a po 20 minutách do celé délky. Vlasy dostaly vyživení v podobě tekutého zlata. Po umytí a péči mi vlasy vyfoukala a potom natočila. V salonu jsem strávila 3 hodiny, které byly moc příjemné, protože paní Irena je tak skvělá, milá ženská a vlasy mám tak krásný. Platila jsem 1100 Kč, což je podle mě skvělý.

Úplná paráda, fakt se mi výsledek hodně líbí - co říkáte Vy?

Paní Irenu Bukáčkovou můžu tedy jedině doporučit, In Studio má na Jindřišské 33 v Pardubicích a moc se mi tam líbilo, krásný interiér. Nově má i FB stránku zde .









Mějte se moc nádherně,
Veru ♥




26 komentářů:

  1. Krásné video a je to změna :-) moc ti to sluší. Já jsem byla u kadeřnice naposledy v červnu a už plánuji že opět půjdu znovu ale nejspíš jinam protože ačkoliv se mi výsledek moc líbil tak se mi naopak nelíbil způsob jakým mi kadeřnice myla vlasy, česala je a celkově ta práce mi přišla že mi dost za ty vlasy rvala, takže tohle teda ne.Je to rozhodně relaxace, také to tak mám, já miluji když mi někdo něco dělá s vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terezko a jsem ráda, že jsi zpět :). Mně se zase líbilo úplně všechno :) taky to miluju

      Vymazat
  2. Veru, tak toto je skutečná nádhera! Máš nejkrásnější vlasy, které jsem snad kdy viděla. Ta délka, ty vlny, i ta barva ♥

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, ty máš naprosto luxusní vlasy, nádhera.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi nádherná a máš překrásné vlásky! Jako princezna :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jsem si tak přišla, jsem si říkala, můžu se jít vdávat :D :*

      Vymazat
  5. super zmena! teraz vyzerajú také upravenejšie, krajšie,bohatšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tak ti to stříhání dopadlo dobře! pamatuji si jak si říkala, že se bojíš jít ke kadeřnici, ale že už je potřebuješ ozdravit. Fakt moc ti to sluší :) a palmička hezky roste! :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dopadlo na výbornou Jani :). Už jsem tam musela jít a když kolegyně v práci má moc pěkný vlasy, tak jsem si od ní vzala tip na kadeřnici a báječný :)

      Vymazat
  7. tyjo ta délka vážně vypadá že se nezměnila.... taky bych se měla jít nechat někde ostříhat, ale bojí se že se mi to pak nebude líbit :(((

    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spíš mi přijde ještě delší :D nechápu

      Vymazat
  8. Paráda, Veru, ta změna Ti moc prospěla, Tvoje vlasy jsem obdivovala už dřív a teď budu ještě víc, fakt úžasné:-) Já ke kadeřnici chodím strašně ráda, jednak si vždycky dobře poklábosíme a za druhé se vždycky těším na to, jak odcházím nadšená z nového účesu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jani :) pro mě to bylo skvělý dopoledne, teď už se budu ke kadeřnici vždycky těšit

      Vymazat
  9. Videjko jsem viděla už včera a úplně jsem zírala na tvoje krásné vlásky, vážně nádhera a nemálo ti je závidím :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. No ten účes je opravdu nádherný! Máš překrásné vlasy :-)
    Jinak paní Irenu znám, chvíli jsem s ní pracovala, když jsem chodila na brigádu... tak jí ode mě pozdravuj! :)

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a jak ji uvidím vyřídím :)

      Vymazat
  11. Wow Verčo, opravdu nádhera. Jsi prostě kočka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Teda máš nádherné vlasy!
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž o voucher

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*