Nákupy z Aliexpressu / 3

/
35 Comments
Ahoj všichni :),

nashromáždily se mi výrobky, které jsem si objednala z Aliexpressu, tak třeba se mým článkem inspirujete k nakupování. Každá z věcí stála do 2 dolarů.

Taky jsem si objednala krásnou bundu, ale tu Vám ukážu v samostatném článku.

Vždy když na Aliexpressu brouzdám delší dobu, tak nakupování nemá konce :) a včera jsem se taky dala do objednávání, tak snad přijdou věci ještě před Vánocema. Když už jsem u těch Vánoc - dárky už jste začali nakupovat?

Hodinky v rose gold barvě se mi líbí, akorát mají na mě dlouhý pásek, padají mi z ruky, tak budu muset vyřešit zkrácení.


Pro dekoraci jsem si objednala růže v růžovém a červeném odstínu.



Praktická nákupní taška, která se stočí do růžičky.


Minnie mám ráda, tak jsem si koupila obal na mobil.


Tetování, které jsem si objednávala už předtím a tak jsem ho využila v létě, zlaté tetování je na léto super.


Na kontaktní čočky jsem si pořídila tuto sadu i se zrcátkem.


Objednáváte z Aliexpressu?

Mějte se moc a přeju Vám hezký víkend,
Veru ♥





35 komentářů:

  1. Pěkný nákup, já se ale ovšem těším až ukážeš bundu jakou jsi koupila. Na Aliexpresu jsem koukala na bundy minulý týden že si nějakou objednám ale stále jsem se nerozhodla, protože, to víš je to bunda a nechci si něco koupit aby mi to bylo malé nebo úplně jiné než jaké to bylo na obrázku a následně byla zklamaná. My dvě máme dosti stejnou velikost i podobnou postavu, tak bych se mohla lépe inspirovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, já jsem z té bundy nadšená, je úplně krásná a za ty peníze bych tady v ČR takovou nekoupila :). Dneska bych chtěla jít outfit nafotit, jen počasí tomu nepřeje :). A pořád mi tu bundu někdo chválí, takže to mi jen potvrzuje, že to byl fakt skvělej kup. Já se víc rozepíšu v samostatném článku :)

      Vymazat
    2. Tak na to se fakt těším. Když se mi bude líbit a bude to můj styl, tak si jí také koupím :-)

      Vymazat
    3. zítra budou fotky Terezko :) měj se

      Vymazat
  2. Prosím prosím pošleš mi odkaz na ty růže?
    blogbeautybyk@gmail.com
    Moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty hodinky jsou úžasné :) já už mám téměř všechny dárky :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty hodinky jsou nádherný, už jsem na ně taky koukala, ale bála jsem se, jak by vypadaly v reálu. Teď mě teda odrazuje to zkrácení, protože mám hodně malou ručičku, takže bych je stopro musela zkracovat taky...Ale jsou fakt moc pěkný:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi právě blbý jít do prodejny s hodinkama, aby mi je zkrátily, když určitě ten prodejce pozná, že to není kvalita :D :D

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí sada na čočky. Svoje pouzdro furt někde po tašce hledám a v takové krabičce by to pro mě možná bylo praktičtější :D :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sada je skvělá, navíc i na cestování super, že si tam člověk může dát roztok :)

      Vymazat
  6. Veru, krásné nákupy, hlavně ty hodinky. Já se na Aliexpress snažím moc nelézt, pokud vyloženě něco nesháním nebo nepotřebuji, protože je to jak píšeš, když jsem tam delší dobu, tak bych nakupovala hlava nehlava:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsou, ale teď mi doma jen tak leží, ten řemínek by potřeboval zmenšit :D

      Vymazat
  8. To jsou krásné věcičky, Veru! ty růžičky jsou tak roztomilý! úplně lituju, že tak dobře vidím :D (sranda ;)). Ta krabička na čočky je prostě boží! :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D myslím, že nejsou moje poslední

      Vymazat
  9. Pěkné nákupy. Věci typu pouzdro na čočky u nás stojí stovky korun a na Ali to je za pakatel. Taky už raději nakupuju tam. Momentálně mám udělanou objednávku a už měsíc čekám na dodání. Asi jim začal předvánoční shon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto věci se vyplatí kupovat, nechce se mi zde za to právě dávat tolik :). Tak to já jsem zvědavá, jestli mi stihnou věci dojít

      Vymazat
  10. Růže jsou krásné, obdivovala jsem je už ve tvých videích a asi se nechám inspirovat. Já jsem si teď na e-bay objednala dvoje náušnice a svítící koule, tak už se moc těším až přijdou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svítící koule jsem se taky chtěla podívat, protože jsem to viděla u holek z UltimateChic a za pár korun krásný světýlka :) růžičky doporučuju

      Vymazat
  11. Krásné úlovk, hodiny si chci z Ali objednat už dlouho, ale zatím jsem se k tomu pořád jaksi nedostala :) A ty malé růžové růžičky na posledních fotkách vypadají jako z marcipánu, hned jsem na něj dostala chuť :D
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelé úlovky 😊 Priznám sa,že ešte z aliexpresu som nič neobjednávala..mám pred tým rešpekt,ale už sa na to prehováram takže dúfam,že to skúsim aj ja 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky uplynula dlouhá doba, než jsem si objednala první věc, ale jak jsem zjistila, že všechno klape, tak vesele nakupuju :D

      Vymazat
  13. Metalické tetování mám také a sestra si pořídila podobné hodinky :)

    Ale musím uznat, že ta nákupní taška ve tvaru růže je božská! :)

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pěkně praktická :) já navíc tyto tašky používám na nákup, takže supr

      Vymazat
  14. Zrovna hledám tipy, co na Alli nakoupit! Děkujuu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  15. Tak na tvojí novou bundičku jsem hodně zvědavá! :) Moc se mi líbí hodinky, ani bych neřekla, že jsou z Ali :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no když je držím v rukách, tak to jde poznat, že to není kvalitka :D ale jsou hezký

      Vymazat
  16. Krásné nákupy :) Hlavně ty hodinky vypadají na pohled krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve skutečnosti si myslím, že jsou ještě hezký, že ta rose gold barva je hezká :)

      Vymazat
  17. Líbí se mi tetování a obal na mobil..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*