Nákupy - Avon, krasa.cz, Gate, Tiger

/
33 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

přišla mi má objednávka z Avonu a taky z e-shopu krasa.cz.

Jako dáreček k objednávce jsem dostala bronzové tónovací perly 22 g v odstínu deepest bronze.
Koupila jsem si rtěnku v odstínu Iced Coffee, která obsahuje jemné třpytky a na rtech se mi moc líbí, takový odstín ještě nemám. Na rtěnkách Avon mám ráda, že jsou hodně pigmentované.


Za 59 korun byl v katalogu matný lak, vzala jsem si bílej a zasychá hodně rychle a efekt je fakt matnej. Rtěnka v odstínu Eternal Flame se neztratí, moc hezká barva, finish je lesklý. A lesk byl taky dárkem.


Vůně Sensuelle je má oblíbená, vracím se k ní neustále. Maska na vlasy s marockým arganovým olejem bude pro moje vlasy určitě super :).


Kamarádka mi doporučila tuto pastu, tak jsem si ji z e-shopu krasa.cz objednala. Obsahuje černé uhlí a teavigo, má mít bělicí účinky.
Tangle teezer je dárkem. Já sama mám cestovní verzi a je to skvělej kartáč, netahá. Na rty jsem ještě přihodila malinové labello.


Z e-shopu jsem objednávala hlavně kvůli eos produktům, protože byly ve výborné akci. Krém na ruce s květinovou vůni se ihned roztírá a vsakuje, líbí se mi, že po něm nemám mastné ruce.
A eos balzámy jsou roztomilá věc, která je na rtech moc příjemná a hydratuje je.


Krásné náušnice z Gatu za 58 korun mi udělaly radost.


V Tigeru jsem si koupila zrcátko za 90 korun, je dost velký, přesně takovou velikost jsem chtěla a navíc se mi líbí, že má stojánek. Jako pro královnu :D.





Co pěkného jste si za poslední dobu koupily Vy?

Mějte se krásně,
Veru ♥





33 komentářů:

  1. Krásné nákupy, parfémované vodě Sensuelle jsem taky neodolala, moc hezky mi voní a byla za úplně úžasnou cenu. Eos balzámy jsou fajn, ale krém na ruce mně tedy dost zklamal, mám suché ruce a na ně nestačí. A to zrcátko je úžasné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád jsem na zrcátko tak koukala, protože na první pohled mě úplně zaujalo, ale zase jsem si říkala, jestli to není nějaký dětský, ale prostě vzala jsem ho :), je krásný. Na první vyzkoušení mi ty hydratace přišla dostačující :)

      Vymazat
  2. Mně v pondělí donesla kamarádka ty dva nové zimní spreje na tělo z Avonu, ale ani z jednoho jsem si na zadek nesedla. Jinak mám nákupní stopku, takže asi tak :D Z matné kolekce mám lak šedý. Bleskově zasychá, ale do druhého dne mám úplně oloupané špičky a navíc za těch 24 hodin se už od špiček začíná lesknout :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už několik katalogů vždycky ty spreje okukuju a říkám si objednat, neobjednat a zatím jsem teda nezkoušela žádný :). Já si teď objednala ty boží pěny do koupele s vánočním motivem. Matný lak mi zasychá hodně rychle, tak jsem zvědavá na výdrž

      Vymazat
  3. Eos vypadá vždycky tak krásně ! :) A Avon perličky mám moc ráda :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to stylovej kousek :) kamarádka si Avon perly taky moc pochvaluje

      Vymazat
  4. Krásné video, jako vždy! tu vůni si musím očuchat a EOS balzámky jsem ještě nezkoušela. Ta pasta je docela zajímavá, budu se těšit na pozdější zhodnocení a výsledky :).BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Jani :* zítra si nafotím zuby, ať můžu udělat po čase srovnávací článek, to máš nápad :)

      Vymazat
  5. Zrovna teď mám největší radost z objednaných produktů do chystané giveaway :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné nákupy a ten prvý rúž od avonu ma krásny odtieň rada z avonu kupujem. A Eos a Labelo to musím mať vždy po ruke su super a pekné naušničky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky z Avonu jsou fakt super :) a tento odstín ještě nemám a myslím, že mi i sluší :)

      Vymazat
  7. Jéé..to zrcátko je super. Toho jsem si v TIgeru nevšimla. kdysi jsem měla podobné z Ikei, ale pak se mi rozbilo a od té doby po něm smutním :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po něm určitě koukni, za 90 korun úplná paráda, protože mi jinak ty zrcadla přijdou docela drahý :)

      Vymazat
  8. To zrcátko je opravdu super, jako pro královnu z Alenky :) Do Tigeru se taky chystám na vánoční hovadinky pro kamarádky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se v Tigeru moc líbí, nakoupila bych toho vždy spoustu :)

      Vymazat
  9. to je super, že ti dali ako darček k objednávke ten Sun glow :) ja odkedy som si ho kúpila, tak ho používam stále :) je skvelý :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objednávám přes známou a když mám objednávku vyšší tak dostanu dáreček, je to milý, potěší :)

      Vymazat
  10. Tolik dárků, z těch mám vždycky největší radost. Hezky sis nakoupila. Zrcátko se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dlouhé době jsem si z Avonu objednala zase :) a z katalogu nového jsem si taky udělala radost, výrobkům nešlo odolat :D

      Vymazat
  11. Eos krém na ruce chci hroozně moc zkusit, balzámky mám totiž moc ráda :))

    Zvu tě na svou listopadovou giveaway <3
    https://timewithbeauty.blogspot.cz/2016/11/listopadova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem ho viděla na e-shopu ve výprodeji, hned šel do košíku :)

      Vymazat
  12. Jé, eos krém je boží :) super věcičky, ve videu ti to moc sluší!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Naušničky jsou krásné, k tobě se mi úplně strašně moc hodí! :) Jak tak vidím to krásné zrcátko, říkám si, že už jsem šíleně moc dlouhou dobu nebyla v Tigeru, budu to muset napravit! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak jsem byla v Praze, tak jsem tam za ten den šla rovnou 2x, na Václaváku a na nádraží :D

      Vymazat
  14. Já osobně kosmetiku moc neprožívám, tak mi ani nepůsobí takovou radost, ale ty naušnice jsou krásné!
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli spoustu krásných a za ty penízky super, ale tyhle dvoje se mi líbily nejvíc :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*