Kosmetický nákup - drogerie DM

/
31 Comments
Ahoj všichni :),

potřebovala jsem doplnit kosmetické produkty a taky mi přišly z DM slevové kupónky, tak jsem si udělala příjemnější dopoledne.

Přišly mi kupónky na značku Playboy 1+1 zdarma. Tak jsem vzala sprchové gely pro přítele, které při slevě vyšly na 30 Kč za kus a sobě jsem vzala parfémované spreje, které stály 100 Kč/kus. Pokud nakoupíte nad 249 Kč můžete si vybrat dámskou nebo pánskou kosmetickou taštičku jako dárek - skvělý :).


Deodorant Balea Magic Fairytale stojí 30 Kč a osvěžující varianta s limetkou byla ve výprodeji za 25 Kč. Vzala jsem si ještě kuličkový Garnier, protože mi přijde, že spreje vypotřebovávám hodně rychle.


Až doma jsem si uvědomila, že jsem si vlastně koupila 3 sprchové gely :D. Balea je limitka a voní krásně sladce, navíc jsem si Balea sprcháče moc oblíbila, protože vůni na sobě cítím i po osušení ručníkem. Sprcháč stojí 25 korun. A Dove sprcháč byl v akci za 70 Kč. Mám ráda krémovost u Dove sprcháčů, nepotřebuju se pak ani mazat.


Houbičky jsem si oblíbila na sundávání masek a čisticích gelů. Tyto stály 30 Kč. Roztomilým ubrouskům na svačinu nešlo odolat, ve výprodeji za 10 Kč. Ve výprodeji byla i tahle emulze na ruce a voní krásně melounově. Přihodila jsem ještě vitamín C, který mi pomáhá v boji proti okolním bacilům :D.


Kdy jste naposledy navštívili DMko Vy a co pěkného jste pokoupili?


Mějte se moc nádherně,
Veru ♥




31 komentářů:

  1. No nakoupila jsi toho dost. Ty kuponky mi taky přišly, tak koukám, že je snad tedy taky půjdu využít... aspoň bych měla i nějaký dárek na Vánoce. Ty produkty od Baley se mi líbí, asi na ně půjdu taky mrknout.

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela, jestli už nakoupím na Vánoce, no nakonec si tělové spreje vypotřebuju sama :D a ty gely jsem dala příteli. A tato limitka voní fakt krásně, pokud máš ráda sladší vůně :)

      Vymazat
  2. Já jsem zase nebyla v DMku ani nepamatuju :(, ale musím to rychle napravit, protože už jen samotné obaly této limitky mě fakt nalákaly a myslím, že by to bylo něco pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně je to za pár korun :) a já tam taky dlouhou dobu nebyla, proto jsem se tam rozšoupla a to jsem se ještě držela, líbilo se mi spoustu produktů a balíčků ♥♥

      Vymazat
  3. Pekne nakupy, me treba spreje vubec nemizi. Celkove mi deo vydrzi hrozne dlouho.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mně zase šíleně rychle mizí, jestli mi to nepoužívá nějakej skřítek :D

      Vymazat
  4. Ja momentalně v DMku nejradši nakupuju různé BIO potraviny a hodně jsem si oblíbila i tyčinky, které nabízí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do těchto regálů vždycky mrknu, ale nijak podrobně :)

      Vymazat
  5. Těm sprcháčům Balea jsem taky neodolala, voní tak krásně, že si snad ještě zaběhnu pro zásobu, když je to limitka:-) A koupila jsem k nim i tělové emulze. Zbožňuji Baleácké limitky, vždycky se těším, co nového se v regálech objeví:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že voní fakt nádherně :) já nemám dobrou zkušenost s tělovým mlékem tak se ani do těch emulzí nechci pouštět - nevím - jsi s nima spokojená? Co se hlavně roztírání a vsakování týče?

      Vymazat
  6. Já už teď používám snad jedině sprcháče Balea - levné a krásné vůně, mimochodem tyhle bych taky ráda vyzkoušela:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem svůj první našla v DM boxu a byl skvělej, tak kupuju další a další a fakt mi vyhovují :)

      Vymazat
  7. Já byla v DMku minulý týden a taky jsem si odnesla Balea sprcháče :). A ještě jsem si koupila bombu do koupele, taky od Baley, tak jsem na ni zvědavá :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení 4 bomb jsem před nějakou dobou kupovala mamce, musím se jí zeptat, jestli už si koupel dávala :). A teď jsem se na ně taky dívala, hezky rozšířilo DM nabídku

      Vymazat
  8. Jsi moc sympatická a máš boží rtěnku ve videu! Naposledy myslím suchej šampon Balea na světlé vlasy, obří balení 200ml, poměrně nízká cena a super výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-* tak to je paráda, že jsi spokojená, já hlavně slyšela chválu na Batiste šampony a na ten od Balea tak 50 na 50 :)

      Vymazat
  9. Jojo, taky mi každý můj sprejový deodorant vydrí opravdu chviličku. Kupuju si mega velké balení Dove, ale věčně mi dochází :D Je to hrůza :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný nákup a moc mě bavilo se dívat i na video, jsi hrozně sympatická a pořád jsem se musela usmívat :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, tolik Balea voňavých věcí, úplně je miluju *.*

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tyhle jsou slaďoučký :) navíc růžový balení ♥

      Vymazat
  12. Sprcháče a celkovo Balea je bezkonkurenčne najlepšia! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Baley mě zatím zklamalo jen kokosové tělové mléko a potom čisticí pleťová voda, jinak vše super :)

      Vymazat
  13. Kuponky jsem taky uplatnila,ale jen na sprcháče :-) Nakoupila jsi krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvně jsem si vzala verze pro sebe, ale pak když jsem se podívala do košíku, tak jsem vzala pro přítele :D

      Vymazat
  14. Houbičky a sprcháče jsou bezva, ovšem deodorant s citrusama a mátou mi připomíná něco na záchod :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla sprcháč a ten byl právě super, tak očekávám, že i ta vůně bude taková :D

      Vymazat
  15. Miluji takové akce, kdy dostaneš něco zdarma. Hezky jsi nakoupila. Sprcháče od Balei mám taky moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) a navíc pro mě taštička byla překvapením, protože jsem si říkala, že využiju kuponky a pak jsem zjistila, že je zrovna i akce s taštičkou :)

      Vymazat
  16. Tak pro tu sadu magic fairytale se tam budu muset zastavit! jak je něco s malinama tak neznám bratra :O

    Ráda bych tě pozvala k sobě na GIVEAWAY, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*