Deluxe týden v Lidlu a tipy na vánoční dárky

/
11 Comments
Ahoj všichni :),

od pondělí 21.11. probíhal v Lidlu Deluxe týden s různýma dobrotama. Akce jsem využila a nakoupila jsem nějaké jídlo mužské části na Vánoce.

Vánoční dárky v podobě jídla se mi totiž u mužů osvědčily. Myslím si, že dobroty, které jsem nakoupila v Lidlu ještě najdete. A od pondělí 28.11. probíhá další Deluxe týden.

O víkendu jsem natáčela videa a úplně jsem zapomněla produkty nafotit, takže mám pro Vás video.


Včera jsem byla na vystoupení dětí na vánočním jarmarku. Pokud byste si chtěli navodit vánoční atmosféru i tohle video najdete na mém youtube. Já jsem pyšná ségra, takže si to pouštím pořád dokola, mám tyhle vystoupení od dětí ráda.

Mějte se moc nádherně a napište mi, jaké dárky kupujete mužům Vy,
Veru ♥




11 komentářů:

  1. Do Lidlu se chystám zítra, už mám z letáku vyhlídlé nějaké dobroty:-) Přemýšlím, že bych letos taky mužskou část rodiny obdarovala něčím na zub, protože jinak nemám vážně inspiraci, vymýšlet dárky pro chlapi není vůbec jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  2. Dárek pro chlapa je vždy komplikace číslo jedna. Co nám se zdá že by se mu hodilo, je pro něj v podstatě nepotřebná věc, proto jídlem nikdy nikoho neklameš. Hlavně jídlo je většinou tvrdší dárek, takže bude mít určitě radost že to nejsou hadry. Když víš co ten dotyčný má rád, je to nejlepší volba. Jídlo člověk potřebuje neustále. Paštika s kachním masem je skvělá. Čajové balíčky mám taky moc ráda, hlavně se vždy těším na ten hrníček. Vaflovač, toustovač či smoothie maker nebo tyčový mixér je určitě super dárek. Dnes už tyhle spotřebiče nejsou tak drahé takže proč ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Teri :). Jsem ráda, že jsem se do paštiky teda trefila

      Vymazat
  3. Hned po zhlédnutí videa jsem tam skočila a koupila taťkovi ty oříšky :) moc děkuji, to by mě nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že jsem Ti takto dala inspiraci :)

      Vymazat
  4. Děkuji za tipy na dárky. Asi se taky podívám po nějakých pochoutkách pro manžela. Vybrat pro chlapa nějaký dárek je vždy obtížné. Já už mám taky skoro všechny dárky koupené, ale ještě bych pár drobností chtěla nakoupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už nejspíš nic dokupovat nebudu, jsem spokojená, jaké dárky jsem vybrala, tento víkend už budu jen balit :)

      Vymazat
  5. tieto deluxe vyrobky su užasne tiež sa chystam do lidla videla som v letaku nejake tie sladke natierky orieškove tak dufam že ich ešte najdem :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch tam měli dost :) já si pro sebe koupila na ochutnání creme brulee a macarons :)

      Vymazat
  6. Jéé, škoda, že mám zrovna nezáživnou přednášku a nemůžu se místo toho podívat na video ://.... Jinak De luxe týdny jsou mé oblíbené po italských - ty mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*