Výhra u blogerky LSG

/
19 Comments
Ahoj všichni :),

u milé blogerky Lucinky jsem vyhrála giveaway na jejím blogu http://www.lsg-blog.cz/ .

Výhra mě moc potěšila a chci se s Vámi podělit o to, co jsem vyhrála, ať víte na jaké dojmy se můžete u mě na blogu v budoucnu těšit.

Nevím, jestli Lucka ví, jakej já jsem mlsoun a že Milka Oreo je právě moje nejoblíbenější. Tak mi poslala velkou Milku a k tomu oreo sušenky. No co myslíte? Smlsla jsem si hned :)


Vosky Yankee mě potěšily, tyhle varianty navíc moc krásně voní. Zatím jsem si je dala do skříní, aby mi tam hezky voněly a plánuju si pořídit aromalampu.


Vůně Perceive voní hezky, kakaové mléko se teď na zimu určitě hodí a vyživující krém na obličej jsem už začala používat. Je hutnější, ale hezky se roztírá a mé pleti prospívá.


Miluju olejíčky do vlasů, takže tento mě moc potěšil. A druhý olejíček je na pleť. Parfém do vysavače vidím úplně poprvé a jsem ráda, že ho budu moci vyzkoušet.


Řasenku jsem dala mamce, protože jí zrovna docházela a já jsem si pro sebe teď kupovala řasenky nový. Lak od Makeup Revolution má krásnou pastelovou barvu, baby pink, moc se mi na nehtech líbí. A to bych nikdy neřekla, ale dneska mi ten lak pochválil kluk :D.
A linky používám moc ráda, už jsem je taky zkoušela a precizně se linka vytváří.


Ještě jednou moc děkuju Luci ♥

Podařilo se Vám v poslední době taky něco vyhrát?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





19 komentářů:

  1. Ty vosky YC musí moc pěkně vonět :)
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná výhra. Perceive jsem měla kdysi dávno velmi oblíbenou. A svíčky YC bych brala hned. Zvu tě na moji podzimní GA.
    http://siraelxy.blogspot.cz/2016/09/podzimni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace, jsou to moc krásné věci :) Ta kakaová řada Avon voní moc pěkně, mám máslo a krém na ruce, ale ani jedno ještě zatím nepoužívám. Vosky mě vždycky lákaly, ale právě taky nemám aromalampu a jsem neschopná si ji pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem si u nás vyhlídla takovou pěknou :D

      Vymazat
  4. Vyhrála si krásne vecičky! Ten nude lak je moc pekný. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Samé krásné věcičky, gratuluji k výhře a ať Ti produkty dělají radost:-) Nejvíc se mi líbí vosky, večery už jsou dlouhé, tak pálím ostošest:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší výhra by pro mě byla ta čokoláda :D sladkého není nikdy dost a mám takový dojem, že se ho člověk ani nemůže přežrat :D resp. já to neumím :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko mám radost, že jsi byla spokojená :) moc Tě zdravím!

    OdpovědětVymazat
  8. Jů, to je skvělá výhra, moc ti k ní gratuluju! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná výhra! samé super věci :) a čokoláda musela chutnat skvěle :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná výhra, Veru :) To já už dlouho nikde nic nevyhrála... Jinak hrozně se mi z tvé výhry líbí čokoláda, tu já miluju, vosky a PERCEIVE, akorát já mám doma růžovou. Teď sem jí kupovala v sadě a vyšla mě na 50 Kč, což je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO, tak to je úplně báječná akce :)

      Vymazat
  11. Moc pěkné věci...:-) Mlsy bych určitě taky hned spotřebovala..Vosky jsem zatím ještě neměla, asi budu muset pořídit..Gratuluji k výhře..

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné výhra. :)
    Zveme na naší GA http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju za komentáře holky :) vidím, že čokoládu a vosky byste braly hned taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*