Sekáčové úlovky - 6

/
30 Comments
Ahoj všichni :),
tento týden jsem na skok zašla do Textile Housu, kde zrovna měli vše za 20 korun. Poštěstilo se mi vybrat pár hezkých kousků, tak můžete mrknout jaké. Věci ještě nebyly vypraný a vyžehlený, tak omluvte ty žvýkance :D. S focením mi pomohla Julis, protože minule jsem dostala negativní zpětnou vazbu na fotky v zrcadle a uznávám, že takto je to lepší a já jsem zase za připomínky ráda, protože člověk se aspoň může zlepšovat :).

Končí taky soutěž o výrobky Astrid a štěstí se usmálo na Domču, na kterou už čeká e-mail ode mě :* a tímto Ti Domi gratuluju.

Top se spadenými rukávy se mi líbí, barva je ideální na podzim a detail kraječky na konci rukávů je pěkné ozvláštnění.


Cardigan s cípy je původně z Takka, zaujal mě střihem i barvou, kterou ve svém šatníku ještě nemám, navíc je z moc příjemnýho materiálu.


Tričko s roláčkem je původně Mexx, je z teplejšího materiálu a myslím, že s výrazným náhrdelníkem bude vypadat skvěle.


Košile je původně z Manga a přijde mi oversized, je mi velká, ale za tu dvacku jsem si ji vzala a zkusím si ji nakombinovat tak, aby vypadala hezky při nošení.


Nařasená sukýnka je původně z H&M a líbí se mi, když si do ní zastrčím tričko a víc vynikne pas.


Na této minisukni se mi líbí nařasené boky.


Tak co myslíte - jsou kousky úspěšnými úlovky?

Mějte se moc nádherně,
Veru ♥





30 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten cardigan:) Hrozně pěkná barva :)
    A je super, že máš doma fotografa, taky bych nějakého potřebovala :D Našim je mi blbé říkat :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to jsou opravdu skvělé kousky. Všechno vypadá hezky a asi bych taky neodolala za 20,- :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Já v sekáčích většinou nic neobjevím, ale vidím, že ty na to asi máš štěstí, protože jsi pokoupila samé pěkné věci :). Nejvíc se mi asi líbí to rolákové tričko :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A včera jsem byla nakupovat s Klárkou a mám další 4 krásné kousky :)

      Vymazat
  4. Přesně takovou černou sukni sháním :D Taky ráda nakupuju v sekáčích, čas od času se zadaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tyto áčkové moc oblíbila :)

      Vymazat
  5. Páni Veru, to jsou naprosto dokonalý kousky! A za dvacku? To je skoro neskutečný! :) Úplně si teď říkám, že už jsem dlouhou dobu v žádném sekáči nebyla, budu to muset co nejdřív napravit :)
    P.S. Ještě jednou moc děkuji za výhru! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skoro zadarmo :D a balíček už dnes bude k Tobě na cestě :*

      Vymazat
  6. Fotky jsou povedené, Julis je šikovná fotografka:-) A kousky jsi ukořistila parádní, navíc za tu cenu to byl úžasný kauf, fakt paráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji chválila, ještěže ju mám, no dobrůtku jí za to koupím :)

      Vymazat
  7. Za tu cenu bych taky neodolala :)
    Nejvíce se mi líbí ten Cardigan.

    OdpovědětVymazat
  8. Za tie peniaze je to ozaj super ! Ja ked idem do secondhandu zdá sa mi to tam strašne drahé na to že to niesu nové veci. Ten kardigán je ozaj pekný ale tá posledná sukna sa mi úprimne moc nepáči. Ale fotky sú takto dobré, ked ťa má kto vyfotiť. Pre budúce zlepšenie by bolo fajn keby ešte stojíš prirodzenejšie, bez tej vypnutej hrude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Textile House mi přijde taky jinak drahý, ale jak už se blíží nové zboží, tak mají právě tyto slevové akce a to nakupuju nejradši :) a děkuju za připomínku

      Vymazat
  9. Tady měl někdo velmi šťastnou ruku :-)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hevi, tohle vše jsem si vzala do kabinky a i s sebou rovnou odnesla :)

      Vymazat
  10. Taky ráda lovím v sekáčích! :) Naposled jsem odcházela asi s 10 svetry a utratila jsem jen něco kolem 400 Kč :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  11. To poslední tričko je boží! Já v sekáčích nikdy nic neulovím :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je původně z NY, ale já ho koupila v létě, taky v sekáči za 29 :D

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Myslím, že s výrazným náhrdelníkem bude vypadat skvěle :)

      Vymazat
  13. Hezke veci, moc se mi libi to triko s limeckem. Strasne rada nakupuji v charity shopech(obdoba sekacu), ted jsem si tam koupila naprosto luxusni kabat od John Rocha za hubicku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda :) myslím, že jsem o charity shopech něco zaslechla

      Vymazat
  14. Tu tmavě modrou sukni bych taky chtělaa... a ještě za tu cenu <3
    Ráda bych tě pozvala k sobě na GIVEAWAY, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tento styl oblíbila, je hlavně super, že se mi vůbec nevyhrnuje nahoru jako sukně na tělo, které se mi vyhrnují

      Vymazat
  15. perfektné úlovky! a navyše ti skvelo sedia. chce to veľa hľadania a aj trochu šťastia na také úlovky čo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěstí určitě :) někdy si nekoupím nic, někdy 3 kusy a pak třeba 7 :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*