Sekáčové úlovky - 5

/
45 Comments
Ahoj všichni :),

v úterý jsme zamířily se Žanetkou na nové zboží do second handu a obě jsme pěkně pokoupily. Z úlovků jsem nadšená, samé podzimní kousky co se teď budou hodit. Jak tak na ty fotky koukám, samé tmavé věci, trošku změna od mé oblíbené růžové :D.

Chtěla jsem si pořídit nějakou parku a v obchodech byly celkem drahé a žádná mě nezaujala. A zrovna jsem měla štěstí na tuto za 150 korun značka Hollister.


Teploučký cardigan za 59 korun původně River Island.


Černý cardigan s kapsama za 59 korun.


Svetřík s ozdobou a řetízky původně z F&F za 59 korun.


Peplum top úplně nový ještě s cedulkou z River Islandu. Já ho koupila za 99 korun, původně stál 20 liber.


Sukně jsem si koupila dvě, jedna obyčejná na tělo z topshopu za 84 korun a druhá tahle do pasu za 109 korun. Moc jsem si tento střih u sukně oblíbila.


Jak se Vám mé nákupy líbí? Koupily jste si taky něco pěkného v sekáči?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








45 komentářů:

  1. Opět nádherné úlovky za božské ceny, nejnadšenější bych byla z té parky, z Hollisteru, páni ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé kousky, měla jsi šťastnou ruku. Občas také ráda zajdu do sekáče, a pár úžasných kousků se mi podařilo koupit také.. Nejvíce jsem pyšná na plesové šaty z HM za 50 Kč, a byly ještě z visačkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO tak to zní skvěle Hevi :) Já už tam taky koupila dost věcí s visačkou

      Vymazat
  3. To jsou krásné věci. Taky sháním parlu, ale nikde nic....
    Podzimní Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolegyně v práci mi dávala tip na parku v Takku v dětským oddělení :D jak tam mají do 176 tak že viděla hezkou :). Já viděla v NewYorkeru, ale vůbec mě nezaujaly

      Vymazat
  4. Tak ta bunda je božííí! Tos měla fakt štěstí;) já sekáčové úlovky také zrovna připravuju protože jsem jako ty vrazila na lov podzimních kousků a taky se mi pár super věcí poštěstilo najít:)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu těšit na Tvůj článek :)

      Vymazat
  5. Páni Veru, úžasný úlovky! :) Jak jsem si tak prohlížela jednotlivý kousky, snad u každého jsem si řekla, že přesně podobný kousek scháním teď i já :D Kord ta parka se mi neskutečně líbí! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ja.v sekáči nakupují hrozně ráda a vždycky ráda koukám, co nakoupili ostatní :D ta parka a to peplum tričko jsou naprosto skvěle úlovky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt se mi poštěstily hezké kousky :) akorát ty šmouhy v zrcadle jsem mohla víc vyleštit, když jsem to vyleštila, vypadalo to ok, ale na fotkách přece jenom jsou :D

      Vymazat
  7. Krásné kousky, Veru, nejvíc se mi líbí ten peplum top a ta parka, ta ti přišla jako na zavolanou, když jsi ji sháněla:-) Já když byla naposled v sekáči, je to dva týdny, tak jsem si sice nakoupila dost, ale samé letní věci, šaty, topy, šortky..no co, přece jsem je tam nemohla nechat jen proto, že léto už je pryč, počkají si hezky ve skříni až zase bude teplo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Jani :). No to jsi určitě nemohla, tady právě už bylo podzimní zboží :)

      Vymazat
  8. Parka je úžasná, super kup :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super kousky, prostě umíš nakupovat :) U nás v sekáči málokdy něco seženu, většinou je vše velké a ještě k tomu drahé :D
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš pravdu, že mám fakt poslední dobou štěstí na pěkné věci :)

      Vymazat
  10. Veru, na parka vypadá naprosto dokonale! Úplně ti závidím, žes na ní natrefila :D Nějakou bundu bych potřebovala, ale nechce se mi kupovat v nějakém obchodě, kde je mají všechny nad 1000 Kč, takže přemýšlím o tom, že bych navštívila sekáč. Jinak ty dva cardigeny bych brala všemi deseti!


    HAUL | CCC, Zoot, Papírové nebe, Lush...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kámoška si zase koupila boží trenčkot :). No já právě viděla samé nad 1500 a nic moc :)

      Vymazat
  11. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, to jsou úlovky, ty se máš! Já nikdy tak super kousky neseženu :/ :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou se mi fakt daří, nevím, jestli je to tím, že tam vždycky jdu s úmyslem, co bych ráda koupila :D

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Moc jsem si peplum topy oblíbila :) Doma mám už 4 a moc se mi na postavě líbí

      Vymazat
  14. Moc pěkné věci jsi koupila :-) Také jsem nedávno byla v sekáči, kde měli vše za 29 Kč a 49 Kč a koupila si tři kousky - bylo tam toho tolik, že jsem to ani nestihla všechno projít.

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo, tak ta parka je mega úlovek!! Nechci vědět, za kolik se prodávala původně! :D Co to bylo za secondhand?

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, v Pardubicích naproti OC Atrium :) no koukala jsem na ceny Hollisteru a ty bundy se tam pohybujou kolem 3000 :D

      Vymazat
  16. Opravdu skvělé úlovky, asi bych tu taky měla najít nějaký sekáč. :-D Líbí se mi všechny kousky a neuvěřitelně ti to sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné věci, asi taky budu muset vyrazit do nějakého sekáče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych brala ještě nějaký trička třeba i s dlouhým rukávem :)

      Vymazat
  18. Všechny ty úlovky jsou super :) taky do sekáče čas od času zajdu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. děkuju, ten mám z Pepca a ještě ho mám i v bílé barvě :). Kupovala jsem minulý rok ve výprodeji za pár korun :)

      Vymazat
  20. Krásné věci.. ta parka je úžasná..:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvelé kúsky! :) U nás v meste bohužiaľ žiadny dobrý sekáč nie je, takže ja na takéto úlovky nemám šťastie.
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tady oblíbené 3 a do těch aspoň jednou za 2 měsíce zajdu :)

      Vymazat
  22. Ty jo, to jsou super ceny. To je pak radost nakupovat:)
    Moc se mi líbí ten šedý cardigan:) A moc ti to na těch fotkách sluší:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*