Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 22

/
20 Comments
Ahoj všichni :),

od posledního článku tohoto formátu neuteklo mnoho dnů, ale podařilo se mi spotřebovat zase jiné druhy kosmetiky a radši tento článek píšu postupně než aby byl hodně dlouhý.

Antiperspirant Garnier je bez alkoholu a parabenů. Voní krásně, nedusí mě a vůni ze sebe cítím i večer. Nedráždí mě v podpaží a ani nedělá bílé skvrny na oblečení.100% doporučuju a já sama jsem si koupila další 2 balení.
Deodorant Nike voněl příjemně a neochraňoval tolik. Navíc když jsem deodorant použila, cítila jsem, jak mi teče po podpaží. Já ho vyhrála a sama bych si ho nekoupila.
Deodorant Borotalco měl hezkou pudrovou vůni, cítila jsem ho ze sebe taky celý den, takže bych si koupila i plné balení.


Emulze pro intimní hygienu Caterine jsem kupovala v Kauflandu. Voní po heřmánku, moc nepění a i ten pocit svěžesti je menší.
Sprchový gel vodní meloun Dermacol krásně voněl a pokožku nevysušoval.
Zjemňující šampon Garnier dodal vlasům lesk a hebkost, jak sliboval. Vlasy umyl a nezacuchával je.
Vitamíny na vlasy a nehty za sebe 1000% doporučuju, celkově jsem se k nim vyjádřila zde .


Zjemňující čisticí pleťová voda Astrid je určená pro suchou a citlivou pleť, kterou já mám a tak mi voda na pleti moc vyhovovala. Navíc krásně voněla, takže šly všechny čisticí produkty stranou, když jsem používala tuhle.
Dvoufázový odličovač Rival de Loop odlíčil bleskově oči, rty i makeup. Neštípal ani nijak nedráždil.
Micelární čisticí pleťové ubrousky Nivea mi vyhovovaly při cestování, kdy jsem ušetřila místo. Plnily svou funkci tak, jak měly.
Odličovací tamponky Sephora byly příjemný a netrhaly se.


Kokosový balzám na rty s UVA i UVB ochrannou byl fajn pomocník v letních dnech.
Melounový balzám Balea moc nehydratoval, musela jsem se mazat co půl hodiny.


I video jsem natočila :).


Jaký poslední výrobek jste spotřebovali Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





20 komentářů:

  1. Veru, mně ten Borotalco dělá hroznej bílej povlak v podpaží a pak i na oblečení. Zkoušela jsem ho dávat i míň a stříkat z větší dálky, ale je to furt stejný :-( Přitom funkční je, vůně se mi taky líbí, ale tohle je strašný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je Leni blbý no :(. Mně to tento prcek nedělal, tak jsem zvědavá na názory dalších, jestli mám s Borotalco někdo zkušenost jako ty

      Vymazat
  2. Dermacol sprcháče jsou super:) Jinak mě Borotalco fleky nedělá, ale mám také malé balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou vůni máš nejradši? Já asi hrozno s limetkou, vždycky mě tak uvolní od stresu, přesně jak píše na obalu :D

      Vymazat
  3. Sprchový gel vodní meloun je můj nejoblíbenější! ♥ Jinak deodorant Borotalco jsem měla taky, je to už delší doba, ale myslím, že s bílým povlakem jsem neměla problém :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky když jsem ho používala, dostala jsem chuť na melounovou žvýkačku :D

      Vymazat
  4. Hodně mě zaujaly ty vitamíny na vlasy. Už delší dobu se po nějakých dívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jestli je na Slovensku taky prodávají, tak je určitě vyzkoušej :) 58 korun na 2 měsíce, stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  5. Borotalco je můj oblíbený, zaujala mne pleťová voda Astrid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že prodávají i na normální a smíšenou pleť :), je vážně super.

      Vymazat
  6. Z týchto produktov som nič nevyskúšala, ale tiež ma zaujali tie vitamíny na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kamarádky jsou z nich taky nadšený :)

      Vymazat
  7. Lákala by mně ta pleťová voda od Astridu, teď jsem si od téhle značky koupila micelárku, tak jsem na ni zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé skvelé videjko :)
    Nová giveaway na blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mi ten Borotalco moc nevyhovuje :/.
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a měla jsi tuto verzi nebo jinou? Vím, že prodávají i další variantu :)

      Vymazat
  10. Jéé to já Borotalco miluji, je super. A mám i tu vůni moc ráda :) a kupuji tuto verzi.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten melounový Dermacol by mě zajímal!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*