Podzimní péče o suchou pokožku + něco na zahřátí - Astrid + soutěž

/
20 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

díky spolupráci s Astridem jsem obdržela balíček, ve kterém se ukrývaly 3 produkty z tělové péče a všechny 3 produkty mi vyhovují. Celkově hodnotím své testování s Astridem pozitivně, protože výrobky mi sedly, nejspíš kvůli tomu, že to byly typy, které mi vyhovují.

A jelikož jsem moc ráda, že jsem mohla díky spolupráci nové výrobky od Astrid vyzkoušet, ať už to byla sluneční péče, produkty na pleť a v poslední řadě péče tělová, nakoupila jsem nějaké výrobky pro Vás a o ty si budete moci dnes zasoutěžit. Prvně se ale pustím k samotnému zhodnocení produktů a na konci najdete soutěž o pleťové výrobky, které jsem pro Vás vybrala.


Ochranný krém na ruce 100 ml (cena od 29 Kč) je určený pro suchou a citlivou pokožku. Obsahuje bambucké máslo, přírodní zdroj esenciálních mastných kyselin a vitamín A a E. Rukám má dodávat jemnost a hydrataci.

Krém má velmi jemnou pěknou vůni, když ji rozetírám, cítím sladký závan. Konzistence je hutnější. Krém se hezky roztírá i vstřebává. Na rukou necítím mastný film. Líbí se mi, že plní svou funkci a ruce mám po něm hezky jemné i hydratované. Stačí mi, když se nemažu 2x denně.


Vyživující tělové mléko 250 ml (cena od 60 Kč) je určeno pro suchou pokožku. Obsahuje avokádový olej, přírodní zdroj esenciálních mastných kyselin a antioxidantů. Díky vylepšenému složení o 360 nutri complex má poskytovat 48 hodinovou hydrataci.

Vůně mléka je taková hřejivá, hodně speciální, nevím, jak Vám ji popsat - musíte očichat :). Z fotky vidíte, že konzistence mléka je tekutější, ale platí pro něj to stejné jako u krému na ruce - hezky se roztírá a vstřebává se hned. Nemám ráda u mlék, když ho roztírám a stále mám na pokožce bílý povlak. A tohle mléko to nedělá. S hydratací je na vysoké úrovni.


Hřejivá masážní emulze 200 ml (cena od 40 Kč) je vhodná před i po fyzické zátěži. Obsahuje paprikový extrakt a kafr, díky kterým má uvolňující účinky na svaly. Je vhodná pro sportovce ale i na běžné používání.

Musím říct, že jsem ráda, že značka Astrid přišla pro mě s něčím novým na trh. Chodím do posilovny, takže jsem si výrobek pořádně otestovala. Když jsem emulzi použila před posilováním, cítila jsem, že tělo je rychleji zahřáté a celkově teplejší. Když jsem emulzi použila po posilování (nejlepší, když mi emulzí masíroval přítel záda) tak byly uvolněnější a opravdu taková ta únava ze svalů odešla snáz.
Je lepší emulze použít míň, aby se hezky rozetřela. Mastnou pokožku po použití nemám. Vůně je trošku štiplavá, což jsem díky zmiňovanému obsahu čekala, ale nevadí mi.


A na závěr tu mám pro 1 z Vás výherní balíček.

Pro splnění soutěže mě stačí sledovat přes GFC a do komentářů mi napsat, jestli máte s nějakým výrobkem od Astridu zkušenost a nebo co byste rády vyzkoušely :) + můžete mi zanechat svůj e-mail, ale nemusíte, výherkyni zmíním i zde na blogu.

Soutěž potrvá do 31. října 2016.


Mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥







20 komentářů:

  1. ahoj Veru :), moc hezký článek a soutěž vítám. Od Astridu jsem měla vždycky jen balzám na rty nebo nějaké opalovací mléka, takže bych určitě něco dalšího ráda vyzkoušela.
    evik.hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Astrid jsem hodně používala, když jsem byla mladší, teď mám od této značky jen balzámek na rty, se kterým jsem moc spokojená a plánuju si ho koupit zas, pomalu mi už dochází :)
    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, ta hřejivá emulze musí být super a jak píšeš před tím cvičením tě musí určitě zahřát. Já jsem vyzkoušela opalovací krémy :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky Astrid jsem si vždy kupovala zejména balzámy na rty. Výborný je na léto SUN s OF. S novými výrobky nemám žádné zkušenosti.
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi se mi líbí, že jsi nakoupila výrobky i pro své čtenáře. Já už od tebe jeden balíček mám a je úžasný, měla jsem z něj obrovskou radost. Výrobky od Astrid vyzkoušené nemám, snad jen opalovací krém. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná soutěž, od Astrid jsem ještě nic nezkoušela. Ráda bych vyzkoušela krém a z Tvého balíčku mě zaujal čistící gel, ty já ráda.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Veru :)

    Tělovou péči jsem měla také možnost vyzkoušet a musím říct, že mě příjemně překvapila :)

    Village Candle

    OdpovědětVymazat
  8. Veru, já už jsem u Tebe vyhrála a ještě jednou děkuji, výhra mi pořád dělá radost:-) Ale i tak chci říct, že od Astridu zatím nic vyzkoušené nemám, ale včera jsem si přinesla domů čistící mléko a vodu a už se na oboje těším, věřím, že zklamaná nebudu:-) A ještě chci určitě vyzkoušet micelárku.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, od astridu som mala kedysi davno balzam na pery, ale stale viac a viac ma laka na zaklade tvojich recenzii

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Lenka Koubová, koubovalenka8@gmail.com
    Astrid jsme doma měli když sem byla malá :) Téměř vše od Astrid :D takže bych vyzkoušela cokoliv, aby mi to připomnělo dětství :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná recenze a soutěž, s Astridem moc zkušeností nemám, jako malá jsem používala jejich opalovací mléka a takové ty malinké balzámky na rty, ale jinak jsem nic nezkoušela, nicméně jejich výrobky vypadají celkem lákavě :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, zatim jsem od Astridu nic nezkousela ale v obchode jsem pokukovala presne po te pletove vode co je na obrazku, ta by mi udelala radost :) salamonic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné! :) Astrid je pro mě takový milý návrat do dětství. Nejčastěji používám právě balzámky na rty a určitě jsem měla i nějaký krém. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné podzimní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Veru, od Astrid mám vyzkoušenou jen ochranu proti slunci a po opalování.
    GFC wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Veru,
    moc pěkná recenze. Já jsem měla od Astridu micelárku, denní a noční krém a se vším jsem byla velmi spokojená, vlastně spíš nadšená (hlavně noční krém). Sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :-) Co se týče značky Astrid, tak ji mám spojenou s létem díky opalovacím krémům a krému na nožky, aby byly krásné, když už je člověk ukazuje. :-D Na zimu si obstarávám balzám na rty Astrid a tělové mléko. :-) A hodně mě baví čistící gel na pleť. :-) Pokud vyhraju, bude to strašně fajn, pokud ne, stejně této zavedené české a poctivé značce zůstanu věrná. :-) Užívej podzimu. Martina (martina.hyt@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky Veru :-)
    Od Astridu používáme hlavně opalovací oleje a balzámky na rty.Nová kosmetika v nových obalech mě opravdu láká, a tak si držim palce v téhle soutěži a třeba budu moct něco vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj Veru, kozmetika Astrid je taká klasika ktorá u nás na poličke nesmie chýbať často v lete siaham hlavne po opalovacích prípravkoch od Astridu. Pamatám si že ako malá som si dookola kupovala taky malý bielo čierny balzam na pery, ktorý krásne voňal. Asi si pôjdem jeden kúpiť aby som si to pripomenula. Moja mladšia sestra si oblúbila hlavne pleťové produkty z ružovej rady, takže by som výhru podarovala práve jej. Maj sa pekne Ahoj! :) email: ivanahabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Od Astridu jsem měla opalovací mléko a balzámek na rty. Ráda vyzkouším i nové věci :)
    polnikviti@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*