Podzimní dny s Village Candle + můj wishlist

/
36 Comments
Ahoj všichni :),

jak si užíváte podzim? Co na podzimu máte rádi a je něco co na podzimu rádi nemáte?

Já na podzimu miluju ten čerstvý vzduch, kdy ráno vyjdu z domu a všude kolem je barevné listí a já se jím třeba i proběhnu. Každý rok taky chodíme na kaštany, protože Julis vždycky potřebuje do školy, takže na podzimní procházky chodím často a moc ráda.

V létě jsem neměla moc chuť na teplé čaje a teď zase přichází to vhodný období na uvaření čaje nebo horké čokolády a šup do postele. Ještě lépe s knížkou nebo časopisem, u mě teď s literaturou k diplomové práci.

Začínám zjišťovat, že mi nevyhovuje vstávat, když je ještě všude úplná tma, to se mi z teplé peřiny nechce vůbec vylézt.

A s přicházejícím podzimem se u mě probouzí i obliba pálení svíček. Ráda si svíčku zapálím právě i po ránu, protože když je ještě tma, nechci na oči hned prudké světlo. A když přijdu ze školy, zapálím si svíčky a jen tak si lehnu, abych zrelaxovala po náročném dnu. Ten den mi hodně zpříjemní.

A zrovna probíhala výzva na portálu Blogerky, kde jsem mohla vyzkoušet svíčky Village Candle, za tuto příležitost moc děkuju.


V balíčku jsem našla:

1. Vonnou svíčku ve skle Pure Linen - Čisté prádlo - 695 g , která má hořet 45-55 hodin. Tato varianta mě potěšila moc, protože i já sama, když si svíčku vybírám, prvně hledám právě tuto čistou vůni. A opravdu voní moc krásně svěže, jako vyprané prádlo.
Svíčka má 2 knoty a vůní mi provoní celý pokoj. Je i krásnou dekorací. Jak dlouho vydrží, to Vám povím v kosmetickém dnu.

Tuto verzi prodávají taky v gelové vůni do auta, vosku, votivní svíčce a ve skle ve 3 velikostech.
Na eshopu DEMDACO tuto velikost prodávají za 339 korun.


2.Votivní svíčku s jedním knotem Rain , která má hořet až 18 hodin. Svíčku je potřeba vložit do nehořlavého kalíšku a knot před zapálením je potřeba vždy zkrátit na 0,5 cm.
Vůní se mi opět trefila do vkusu, je svěží, trošku nasládlá a to se mi líbí. Svou intenzitou mi voní po celém pokoji.

V této verzi prodávají taky vosk a svíčky ve skle ve 3 velikostech.
Cena votivní svíčky na eshopu DEMDACO je 74 korun.


Jsem ráda, že jsem mohla tyto americké svíčky vyzkoušet, zpříjemňují mi podzimní dny a dodávají romantickou atmosféru. Navíc zbožňuju, jak provoní místnost.  A jelikož se blíží Vánoce, tak si myslím, že i svíčky jsou jedním z dárků, které potěší, když víte, že daná osoba má svíčky ráda. A já sama jsem si vytvořila wishlist vůní, které bych do budoucna ráda vyzkoušela a třeba i na Vánoce od někoho dostala. Výběr lákavých vůní je opravdu velký.



Taky si svíčkama zpříjemňujete dny? Máte zkušenost s některou touto vůní?

Mějte se nádherně,
Veru ♥




36 komentářů:

  1. Na podzimu nemám ráda to, že občas jdu do školy potmě a taky tam potmě dorazím. Ale jinak mám podzim moc ráda. Čaje piji celoročně, knížky čtu taky pořád. A svíčky pálím málokdy, a když už, tak v aroma lapě. Je to lepší než tyhle předražené aroma svíčky. Za tu cenu bych si koupila raději něco potřebného. :)
    Moc se mi článek líbil. Dýchla na mě taková ta atmosféra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aroma lampu si chci koupit :) mám doma teď vosky, tak ať je taky zužitkuju, děkuju moc za odezvu :)

      Vymazat
  2. Já na podzimu nemám ráda ty zkracující se dny, ráno se vstává za tmy, večer se taky brzy stmívá. A pak to počasí, déšť a sychravo. Na druhou stranu pálení je jedna z věcí, co mi vždy zpříjemní večery, někdy se celý den těším, až přijdu domů, uvařím čaj nebo svařák, zapálím svíčku nebo dám do aromalampy vosk:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně Jani :) já dnes přišla ze školy, poklidila jsem a hned jsem si taky zapálila svíčku a už jen to, jak mi hezky provoní pokoj je super :)

      Vymazat
  3. Já jsem celý život vyznávala Yankee Candle. Přesto, že se mi jejich politika v posledních měsících přestala líbit, tak mám svíček tolik, že mi vystačí na několik let dopředu. Tyhle mi, nejen designově, přijdou jako levná kopie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš :) věřím, že pro někoho sbírka svíček je taková vášeň

      Vymazat
  4. Svíčky úplně miluju, jedna z mála pozitivních věcí na podzimu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Mám stejné zvyky jako ty. :) A ty svíčky bych moc ráda vyzkoušela, mám ráda takové, co příjemně provoní celý pokoj. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a jsem ráda, že vůně nevadí ani příteli a vždycky když přijde do pokoje, tak hned zmíní, jak nám to zde hezky voní :)

      Vymazat
  6. Pálení svíček na podzim a v zimě miluji :) Taky jsem měla možnost tu svíčku vyzkoušet, Veru :) Voní krásně.

    Narozeninová soutěž o paletku Fortune Favours The Brave MUR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na Tvůj článek Markétko :) včera jsem jela vlakem a potkala jsem slečnu, co Ti byla hrozně moc podobná, ale říkala jsem si, že to nejspíš nebudeš ty :D

      Vymazat
  7. Veru, máš moc krásné fotky. Svíčky mám ráda a taky je ráda pozoruji. Vůně čistoty musí být nádherná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marti :) je to fakt krásná vůně

      Vymazat
  8. Já mám tyhle svíčky nejraději a taky teď na podzim hodně piju čaje, ikdyž já je můžu skoro kdykoliv :). Ty fotky jsou boží! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně právě v létě neměla vůbec chuť, když už tak matcha čaj a ten jsem si dělala studenej :)

      Vymazat
  9. Jak já jsem si tyhle svíčky zamilovala, taky je mám možnost zkoušet a teď si je zapaluju snad pořád, nádherně mi zpříjemňují podzim ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Svíčky od YC miluju, plánuju si pořídit další! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YC jsem měla jednou vánoční vůni, která byla taky skvělá a teď mám doma 3 vosky, tak tu aromalampu musím koupit :)

      Vymazat
  11. Svíčky jsou podzimní klasika :) Mám je všude po pokoji, ale nejvíc si je dokážu užít, když jsme s přítelem, koukáme v posteli na filmy a popíjíme vínko nebo svařák. To je jedna z mála výhod podzimu. Na krásné podzimní listí jsem zatím letos moc nenarazila. U nás je pořád taková mlha a temno, že si to člověk ani moc neužije :(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je u Vás krásná romantika :). Procházky si užívám hlavně o víkendu, ale jak běhám přes týden do školy, do posilovny a do práce, tak právě chodím přes řeku a u toho je taková krásná promenáda :)

      Vymazat
  12. Svíčky k podzimu neodmyslitelně patří, já mám ráda čokoládovou, kávovou a vanilkovou vůni, a je mi jedno od jaké značky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ke kávové a čokoládové jsem snad ani nečichala :)

      Vymazat
  13. Já na podzimu miluju pití čajů a pálení vosků yc :)) Od village candle jsem ještě nic nezkoušela, ale nevypadá to vůbec marně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Svíčky vypadají zajímavě, jen asi o vůni čerstvého prádla bych moc nestála, už tak dneska musím prát, takže tu vůni budu mít všude :D:D:)

    Ale jinak svíčky miluji, jen je mi líto za ně utrácet velké částky, ale zrovna včera jsem si byla na zásilkovně pro vonné vosky od yankee candle, teď jen musim počkat na aromalampu od ježíška :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tys mě teda pobavila Jity :D. U nás zase otevřely nový decor obchod a koukala jsem na aromalampy udělám si radost :)

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Já hlavně když ještě k tomu i pěkně voní :)

      Vymazat
  16. Ta svíčka vypadá úžasně, miluji jejich vůni :-)!! Na podzimu miluji ty barvy! Protože často chodím po horách, tam si je teda užívám, jak nejvíc jen mohu :-)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak na horách musí být úplně krásně :)

      Vymazat
  17. Ja na jeseni milujem všetky tie farby, ako stromy sviera žltou, oranžovou a červenou, je to nádherné♥ Ale nemám rada, keď je hmlisto, sychravo a prší, potom mám taký zamračený celý deň. Sviečky vyzerajú super, škoda, že ich vôňu nemôžem ovoňať aj cez článok:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dnes je u nás zamračený den a tak bych nejradši jen ležela v posteli :) Já si taky říkám, že se nedají vůně cítit online :D

      Vymazat
  18. A dalsi.. jsem z toho vazne mimo :) Kazdopadnou ne tvou vinou - koukam, ze VC potrebuji propragaci a tak spouste blogerkam poslali stejnou svicku na recenzi ;( to mi prijde jako velice nemily krok, protoze je to uz 3.clanek, ve kterem o ni ctu. Tam "nahore" by si to meli lepe promyslet..
    Kazdopadne, Tve zpracovani je nejzdarilejsi z tech, co jsem videla a to predevsim diky fotkam! Takze chvalim :) Co nemam rada na podzimu je dest a brzka tma :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem se do výzvy přihlašovala, tak tam byla daná jedná svíčka, já to zase beru tak, že díky portálu aspoň můžeme vyzkoušet něco dalšího i když mohly by každé klidně poslat jiný druh i variantu :). Děkuju moc za komentář Andrejko :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*