Můj běžný nákup 2 - Lidl

/
20 Comments
Ahoj všichni :),

jak se máte? Já se po delší době cítím dnes parádně, nejspíš za to může trénink v posilovně, kdy jsem se po něm cítila hodně veselá a dokonce i dnešní školní den byl fajn.

Uvařila jsem si meduňkovej čaj, k tomu si smlsla na kofile (jste taky mlsouni?) a za chvilku se pustím do školního projektu, i do toho se mi dnes chce. A večer se nejspíš mrknu i na seriál, když jsem dnes tak aktivní, tak ať mám i odměnu.

Natočila jsem video o mém dalším běžném nákupu z Lidlu, tak pokud Vás to zajímá, přeju příjemné koukání :).

A na závěr jeden citát, který mi včera tak padl do oka: " Někomu se nezavděčíš nikdy, ale potom je tu někdo, komu stačí jen to,že jsi přišel domů". To mi tak trochu vnuklo myšlenku, abych si lidi které mám ráda víc užívala a ten společně strávenej čas využila naplno. 

Mějte se moc krásně a pokud byste se rádi zapojili do soutěže, tak stále probíhá zde 
Veru ♥






20 komentářů:

  1. Super pozitivní článek! Na video se podívám 😀.

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je tedy pořádný nákup! :) Já do Lidlu zase tak často nechodím, ale jakmile mají makronky, tak tam jsem hned :D Jinak ten hrníček je úžasnýýý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky dělám větší nákup na víc dnů, abych nemusela do obchodu pořád :D. Teď jsem je tam viděla za 99,90, přemýšlela jsem nad nima, ale nekoupila jsem je. A ten hrneček byl jen za 3 eura a vybrala bych si jich tam spoustu ♥

      Vymazat
  3. V Brně mám Lídl opravdu za rohem, takže tam chodím velmi často, teď v italském týdnu jsem toho nakoupila fakt tunu, ale to se nedá považovat za "bežný nákup"... běžně tam chodím pro pečivo, higienu a zeleninu;)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Italský týden jsem Klári nestihla a to co tam zbylo teď mě zase nelákalo :)

      Vymazat
  4. Caje z Lidlu mam velmi rada, ale aj ine veci, pekne video :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) meduňkový čaj je moc dobrej, příště vezmu i Sedmero bylin

      Vymazat
  5. Jůů, tak já jdu na to video! :-P Citát na konci nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, to Moravské uzené. Musím se přiznat, že hummus jsem ještě nikdy nejedla. Tip na čokoládu ti asi nedám, protože já jsem zase hodně na maso. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po Tvém komentáři jsem dostala chuť na masíčko, nějaký pěkně grilovaný :D. Ale na sladký já jsem asi víc :D. Moravské uzené za sebe můžu doporučit, hummus tak na půl - když jsem ho jedla jen se zeleninou, byla chuť zvláštní, když jsem si ho namazala na chleba to byla jiná mŇamka :)

      Vymazat
  7. bez Lidlu sa nezaobídeme v dome ani jeden deň :D máme veľmi radi ich produkty ;) super video

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi na Lidlu běžná nabídka, ale i ty týdny :)

      Vymazat
  8. Ja do Lidlu chodím stále na mascarpone a humus!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mascarpone koupíme, tak mámuška dělá tiramisu :)

      Vymazat
  9. Na tvoje videa se dívám ráda, i když nejsem zvyklá na YT moc komentovat, tak většinu vždy sleduji :) V Lidlu nakupuju moc ráda, akorát tam vždy na něco narazím a utratím víc než jsem plánovala :D
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme Žany stejně :D a děkuju

      Vymazat
  10. Myslím, že ten citát na konci je skvělý. Určitě dokáže nakopnout spoustu lidí.

    OdpovědětVymazat
  11. My u nas Lidl nemáme, ale občas tam zajedeme a mají tam dobré věci :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*