Moje líčení - 3 looky

/
26 Comments
Ahoj všichni :),

o mé oblibě ve focení už nejspíš víte a když si teď tak svoje fotky prohlížím, říkám si, proč nevytvořit článek :).

Zítra bude ve škole náročný den, takže se mi už večer nechce do školy nic dělat a připravuju si články na blog. Moje báječná forma relaxu.

A v příštím článku se můžete těšit na mé dojmy z tělové péče od Astrid a zrovna tam pro Vás budu mít i soutěž s výrobky, které jsem pro Vás koupila.

Co se týče líčení, tak na pleť používám pořád dokola ty stejné produkty, protože co se týče této oblasti nemám žádné zásoby. Makeup ale zase nosím jen hodně zřídka. Většinou použiju jen linky, řasenku a rtěnku.

Ráda taky používám stíny a rtěnky jsou právě ty krásky, které střídám nejčastěji.

V těchto líčeních jsem použila makeup od Essence, pudr od Astoru, bronzující pudr od MaryKay, tvářenku od Makeup Revolution, linky od Maybelline, tužku na obočí od Essence, paletku od Makeup Revolution a řasenku od Maybelline.


Matná rtěnka Avon v odstínu Berry Blast.



Rtěnka Oriflame z řady Pure colour Warm Fuchsia.



Sytý lesk Makeup Revolution The wow gloss scarlet.


Říkala jsem si, že bych zkusila na youtube natočit nějaký tutoriál i když jsem úplný laik :) - co myslíte?

Měj se moooc krásně,
Veru ♥





26 komentářů:

  1. Tutoriál klidně natoč, máš krásné líčení a určitě s ním hodně žen inspiruješ. Vypadáš moc hezky a červené a fialové rtěnky se mi na tobě líbí asi nejvíce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :* děkuju Marti. Nějak jsem teď začala nosit hlavně ty červené

      Vymazat
  2. Krásné líčení, Veru! moc ti to sluší! :) a tutoriál určitě natoč :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, moc Ti to sluší, Veru:-) Zalíbila se mi ta rtěnka od Oriflame, na rtech vypadá hezky, mám ráda tyhle odstíny růžové:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji Jani kupovala za 39 korun, ještě mám červený odstín :). Tohle je odstín takový spíš i do fialova, na fotce se tváří trošku růžově

      Vymazat
  4. Ta rtěnka od Avonu je nádherná! Na podzim ideální :). ChickFlickCherry blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že hlavně na podzim se mi hodí :)

      Vymazat
  5. Nejvíc se mi (pro sebe) líbí ta matná rtěnka od Avonu. Krásné líčení, všechny ti moc sluší a ta kukadla! Na YT se těším!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi nádherná! Líčení se fakt povedlo!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné líčení, nejvíce se mi líbí to první!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po hrozně dlouhé době jsem tento odstín vytáhla :) děkuju

      Vymazat
  8. Ta poslední rtěnka ti strašně moc sluší;) já jsem na líčení naprostý antitalent:(

    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No než jsem se do všeho dostala taky to chtělo cvik a i teď mi přijde, že mi spoustu věcí ujede, ale co svět se nezboří :D

      Vymazat
  9. Ta prva fotka sa ti teda veľmi podarila kráásna♥ a tebe pristane asi tak všetko;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první rtěnka je fakt nádherná :3 mám teď podobný odstín a je to fakt bomba o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  11. Veruš, moc ti to sluší! Ten první look se mi líbí nejvíc, hlavně ta rtěnka ♥

    Village Candle

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny looky ti moc sluší! Ty rtěnky jsou parádní :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuju za komentáře kočenky ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Rtěnky ti moc sluší! A berry blast je dokonalá!.. yt určitě zkus :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*