Líčení do školy

/
31 Comments
Ahoj všichni :),
v dnešním článku uvidíte jedno z mých líčení, které teď nosím na podzim často. Není to nic extra zvláštního, ale jelikož mě líčení začalo bavit a ráda se fotím, tak občas chci více zařadit tento druh článku.

I kdyby to byla inspirace jen pro jednoho člověka, potěší mě to :).

A co mě docela zajímá - začínáte s líčením očí nebo s pletí? Já si totiž prvně udělám obočí, pak oči, pak celkově pleť a nakonec rtěnku nebo lesk.


Na obočí používám tužku od Essence a už potřebuju novou, protože jí mám tak 2 cm, je skvělá. A často teď i používám tužku Artdeco, kterou mi dala Wikira. Je sice nejspíš určená na oči, ale tak mně se líbí i na obočí.

Podkladovou bázi používám od I ♥ makeup, roztírá se hezky, nelepí a stíny s ní vydrží déle. Paletku What You Waiting For od Makeup Revolution jsem si hodně oblíbila, obsahuje 6 matných stínů a 12 třpytivých. Linky používám Maybelline a řasenku taky, na fotkách mám Lash sensational.

Makeup jsem použila all about matt od Essence, pudr Astor, tvářenka I love makeup a bronzující pudr od Mary Kay.

Na některých fotkách mám na rtech jen makadamiový balzám od Yves Rocher a na některých rtěnku Makeup Revolution v odstínu Yesterday´s favourite.






Mějte se moc krásně a napište mi, jak se líčíte Vy :),

Pa Veru ♥




31 komentářů:

  1. Já začínám vždy pletí a oči nakonec :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi Ti to sluší Verunko, krásné linky a vůbec celé líčení!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja vždy začínam pleťou, potom oči a obočie nakoniec. A inak vyzeráš krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, tak vidím, že začínáte zatím všichni pletí :)

      Vymazat
  4. Já začínám s pletí, pak oči a obočí a až nakonec rty. Moc Ti to sluší a máš nádherný vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty rty máme stejně :D. A děkuju :*

      Vymazat
  5. Krásné líčení! :) Já tedy nejdřív začínám s pletí a pak až s očima, už to mám takhle zažitý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Domi :) já jsem si to udělala asi tak, že jsem se dřív líčila vlastně jen oči a pak jsem tento rok k tomu občas přidala i celkový makeup, ale nosím ho spíš zatím tak hodně zřídka

      Vymazat
  6. Krásne líčenie. :) Ja sa líčim málokedy, do školy takmer vôbec (radšej si pospím o 10 minút dlhšie), avšak AK sa maľujem, tak začnem make upom a pokračujem klasicky. Oči, obočie a pery. :)

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se málokdy líčím i takhle s makeupem, ale linky a řasenku mám většinou :) + něco na rty

      Vymazat
  7. Opravdu moc krásné a sluší ti to. Já při líčení začínám vždy pletí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem tady v komentářích snad jediná, kdo začíná obočím a pak očima :D, děkuju Martinko

      Vymazat
  8. Krásné líčení Veru a moc ti to sluší! já si oči moc nelíčím, to víš ;), ale začínám vždy make-upem a tu tužku od Essence mám taky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JOjo to vím, ty seš krásná i tak :)

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší a nejhezčí je tvůj úsměv. Maluju si oči až nakonec a pak vždycky nadávám, že mám stíny i pod očima a mám s tím další práci. Vždycky si pak říkám, že příště začnu očima :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě no, když používám ty stíny, tak často mi to popadá pod oko :D a děkuju za milej komentář Aničko :)

      Vymazat
  10. Já začínám pletí a pak až oči, ale kdybych si líčila oči nějak složitěji, tak jimi asi začnu, aby mi pak případný bordel neopadal na pleť. Líčení je moc pěkné :) Já jsem po ránu hodně líná a navíc se moc líčit neumím, tak je to většinou jen korektor, pudr, případně BB, linky nebo stíny, výjimečně obojí, řasenka a gel na obočí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky se s makeup nelíčím každé ráno, ale řasenka a linky to u mě často jistí :)

      Vymazat
  11. Začínám vždy očima, pak až je na řadě pleť :) Nechceš natočit nějaký tutorial?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak jako jediná to máš se mnou stejně :D. No nevím, jestli by to bylo přínosný nebo zajímavý, ale popřemýšlím o tom :)

      Vymazat
  12. Jsi krásná, ty linky se ti moc povedly :) Já se do školy moc nelíčím, oči už vůbec ne, max řasenku :) spíše si potrpím na upravené pleti, to jo :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*