DIY - plenkový dort

/
13 Comments
Ahoj všichni :),

kamarádce se narodilo miminko a já jsem celou dobu přemýšlela, co jí do porodnice dovezu. V průběhu těhotenství jsem jí do výbavičky přispěla oblečkama a jako dárek na přivítání miminka jsem chtěla něco vyrobit.

A jednou jsem někde na internetu zahlédla plenkový dort. Dort mě zaujal a některé vypadaly složitě, tak jsem si říkala, jak zvládnu výrobu já :).

Na tento dort jsem potřebovala:

*3 balení vlhčených ubrousků po 80 ks
*1 balení plen 50 ks (využila jsem 47 plen)
*gumičky na zavázání plen
*barevné stuhy
*plyšového medvěda
*kartonové dno


Do papírového kartonu jsem položila vedle sebe 2 balíky ubrousků a obskládala je plenkama. Plenky jsem obvázala stuhou. Na balíky jsem položila další balík na výšku a ten zase obskládala plenkama a omotala stuhama. a třetí patro to stejné. Nahoru jsem postavila medvídka a dort je hotový.

Co na něj říkáte? Mně by takový dort určitě udělal radost :). A tady můj šťastný a pyšný výraz ♥.


Mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥




13 komentářů:

  1. Dort vypadá úžasně, kolikrát žasnu, jaké DIY se dají vyrobit:-) Moc Ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super nápad Veru, vypadá krásně, jsi šikula :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dort je super, taky máme v rodině mimčo, tak to je super inspirace :)
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad, to by mě fakt nenapadlo! :) Máš krásně sladěné barvičky :) Na fotce ti to moc sluší :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím, že jsi kamarádku potěšila. Skvělý nápad a krásné miminko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. To by mě nikdy nenapadlo :D Ale je to geniální. Vtipné, nápadité a užitečné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad, vypadá to vážně hezky... Dort určitě musel udělat velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi šikovná, že jsi dort zvládla. Miminko je taky krásné

    OdpovědětVymazat
  9. Dárkem jsem udělala holky velkou radost :), děkuju Vám za komentáře

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásná fotka s miminkem! A dort je skvělý nápad na dárek. Moc se povedl.

    OdpovědětVymazat
  11. S miminkem ti to moc sluší :)
    Plenkové dorty jsou podle mě skvělé a hlavně praktické, myslím, že hraček a podobně se sejde mamince zbytečně moc :) A plenkyy aspon využijí :)
    Také jsem viděla různé dorty ze župamu, ručníků a osušek a vypadalo to taky skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*