Video - Tenerife 2016

/
8 Comments
Ahoj všichni :),

v září jsme letěli s přítelem na Tenerife. Občas jsme natáčeli a přítel z našeho materiálu sestříhal video. Chystám pro Vás i povídací článek s fotkama, ten určitě bude.

Chci na blog ale prvně dát tohle video, takovou prvotní ochutnávku. Užijte si ji :*



Mějte se moc nádherně a já se těším na Vaši odezvu,
Veru ♥





8 komentářů:

  1. Pěkné video :) Taky vždycky točím z cest videa .. přijde mi, že mi to víc připomene ty zážitky než když koukám na fotky :)

    Adelidea: Život snílka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) právěže jsme s přítelem narazili na pár krátkých videí, když jsme byli na Rhodosu, tak ho napadlo, že budeme občas natáčet a pak si uděláme klip

      Vymazat
  2. Skvěle sestříhané video. Moc vám to spolu sluší, muselo tam být opravdu nádherně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Marti :) fakt bylo všechno skvělý

      Vymazat
  3. Krásné video, ráda jsem se koukla:-) Já na cestách fotím, pak si ty fotky zakládám do albíčka, ale video je takové živější než fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky vždycky fotím a teď jsem si začala i nějaké fotky vyvolávat, přece jenom, když se pokazí počítač, nezbyde mi nic :D

      Vymazat
  4. Krásně udělaný :) jste hezký pár :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*