U přehrady

/
34 Comments
Ahoj všichni :),
dnes tu mám fotky z víkendu, kdy bylo nádherně, dnes to tak nevypadá :).
Přijela za mnou kamarádka a udělaly jsme si piknik u přehrady, bylo to super a taky jsme fotily.

Tak už některým z Vás škola začala? Co říkáte na rozvrh a jak jste se těšili?

Já nastupuju zase až na konci září, takže ještě mám prázdniny pracovní, ale od pondělí budu mimo ČR, takže si prázdniny teprve užiju.

Tento týden jsem se setkala s milou blogerkou Jančou :). Setkání jsem si užila, povídaly jsme několik hodin o všem možným a hodně jsem si s Jančou rozumněla, takže zdravím Jani a děkuju za parádní den.





Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





34 komentářů:

  1. Jako vždy Ti to moc sluší, Veru:-) Jinak, mně už se škola netýká a ani mně to nemrzí:-) Užij si dovolenou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už to Jani taky nebude snad příští rok mrzet :D a děkuju

      Vymazat
  2. Krásné fotky :) Téda, tak to máš ještě spoustu volna, já už bohužel zasedla do školních lavic :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se Ti ve škole jen daří :)

      Vymazat
  3. Jsi krásná, máš dokonalou postavu!! Taky už jde škola mimo mě a zrovna jsem si říkala, jak jsem za to ráda.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za takový komentář ♥ já už si to v duchu taky říkám :D

      Vymazat
  4. Na fotkách ti to moc sluší Veru!!! taky děkuji za super strávené odpoledne! užij si dovču a až se vrátíš, tak zase někam zajdeme!!! :* muacksssss BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kalhoty jsou super a ta halenka k tomu.. Úplně úžasná kombinace!! Moc ti to sluší Veru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Legíny jsou hodně pohodlný a jak tam jsou ty zipy, fakt se mi líbí a nosím je ráda :) Dostala jsem je od kámošky k narozkám, tak ani nevím, kde je kupovala :) Děkuju :)

      Vymazat
  6. Teda Veru, to je postavička jako lusk! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. jééé :) máme podobný styl! Myslím si, že tu halenku máme stejnou no a legíny??? nejpohodlnější věc na světě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Klári, rifle už ani nechci :D tričko je z NewYorkeru, ale já ho koupila v sekáči :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky a ten úsměv :). Ty musíš mít na každým prstě deset kluků...
    Ohledně rozvrhu.. Já jsem spokojená :) a i se i těším na ty nadcházející dny :)

    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V srdci jen jednoho :D. Jsem ráda, že seš spokojená :)

      Vymazat
  9. Vždycky když vidím tvé fotky, tak jen valím oči, protože jsem snad ještě neviděla člověka, kterýmu by úsměv slušel tolik jako tobě o.O
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ ty umíš vykouzlit úsměv na tváři

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší :-) Já začínám školu od přespříštího týdne. Myslela jsem si, že začínáme už teď od příštího, takže mě to potěšilo :-D .. Rozvrh ale už mám a zas taková tragédie to není :) Tak uvidíme :)) Měj se hezky!

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřím :D taky jsem s rozvrhem spokojená :). A děkuju :)

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší, Veru :) Já jsem s rozvrhem pro tento rok spokojená. V minulých letech jsme ho měli hrozný, tak mě překvapilo, že je letos takový dobrý :) Užij si dovolenou

    Juvelora | Nekonečná

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit, moc ti to sluší! :) A moc si užij dovolenou ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne fotky! Závidím ti tak husté a zdravé vlasy. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Užij si zahraničí;) mě piknik teprve ještě čeká za týden a kousek, snad vyjde počasí

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Veľmi ti to pristane, tak trochu závídim ten víkend. Takáto pohoda v prírode, pri jazere je pre mňa neskutoçý relax (pokiaľ nespím v stane :D )

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé, to jsou super fotky, jen pořád nemůžu přijít na to, kde je takhle hezká zahrada :O.. Jinak si moc užij dovolenou a odpočiň si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, to jsou fotky u mě v bydlišti :) děkuju :)

      Vymazat
  17. Pěkné fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  18. krasne fotky v krasnom prostredi :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkný outfit, přesně takový mám sama nejraději :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*