Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 21

/
18 Comments
Ahoj všichni :),
taška s vypotřebovanýma produktama je opět naplněná a tak jsem pro Vás sepsala další článek. Já mám tento typ článku sama ráda, protože si přečtu konečnou recenzi na produkt.

První léto, kdy se mi podařilo dopotřebovat opalovací přípravky úplně do konce. Astrid produkty jsem mohla otestovat v rámci spolupráce a jsem ráda, že mi dělaly společnost na dovolené. Hezky se roztíraly a vsakovaly, neměly extrémně mastný film (sama jsem poznala, že něčím namazaná jsem). Oblečení se na mě nelepilo a ani produkty oblečení nezabarvovaly. Mléko po opalování mi pokožku schladilo a hezky hnědla.


Miniaturky od Aussie jsem získala v rámci DM boxu. Produkty mě zase přesvědčily, že si je koupím i ve větším balení. Vlasy jsem měla nadýchané, vzdušné, krásně šly rozčesat a navíc jsem si je nemusela až 5 dnů mýt.


Micelární voda Loreal byla má oblíbená. Hezky odličovala veškerý makeup a na pleti nelepila, nebyla nepříjemná. Ani v očích neštípala. Ráda budu mít další balení.
Makový olej je určený na masáže, pro výživu nehtů, vlasů i pleti. Na pleti na tvářích byl v pořádku, hezky vyživil, ale na bradě se mi po něm udělala nepříjemná krupička. Takže jsem ho pak používala na vlasy a ty po něm byly nádherně lesklé. Co se týče nehtů, tak zde jsem makový olej nestihla vyzkoušet.


Sprchový gel Balea byla ideální osvěžující volba na léto. Sprchový březový peeling Weleda byl můj oblíbený pomocník. Částečky byly příjemné a tělo pak krásně provoněné. Intimní mycí emulze Cannaderm mi vyhovovala, žádné problémy jsem s ní neměla. Miniaturka sprchové gelu Cien mi na dovolenou stačila, sprchový gel byl osvěžující, nevysušoval.


Lak na nehty Catrice vytvářel gelový efekt, na nehtech vydržel 4-5 dnů. Lak na nehty MissSporty vydržel na nehtech 2-3 dny. U obou laků stačila 1 vrstva pro plné krytí. Odlakovací tamponky Bel odlakovávaly hezky, líbila se mi svěží vůně a to, že nehty po odlakování nebyly vysušené, spíše takové naolejované. Kokosový balzámek Yves Rocher mám moc ráda, voní jako kokos, je na rtech příjemný a hydratace fajn. Ústní vodu z Lidlu si určitě koupím ve velkém balení, moc příjemná.


Máte s některým z mých spotřebovaných produktů zkušenost nebo Vás nějaký láká k vyzkoušení?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





18 komentářů:

  1. Spoustu produktů mám doma taky :) super článek!
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co konkrétně? Jak seš spokojená? :)

      Vymazat
  2. Ten Aussie šampon voní tak skvěle ,,žvejkačkově'':D Kokosový balzám na rty od YR mám taky a spokojenost největší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Mají hodně širokou nabídku produktů :)

      Vymazat
  4. Miceralku od Loreal mam velmi, sice mam cervenu ale je tiez super🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já celkem často kolem stojánku Loreal jen tak projdu, tak jsem ráda, že mám pozitivní zkušenost :)

      Vymazat
  5. Kromě Balea sprchového gelu a ústní vody z Lidlu nemám zkušenost s ničím. Ale zaujala mně ta micelárka od Loreal, podívám se po ní:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věci z Lídlu jsem si oblíbila, nedávno jsem si koupila šampón za 30 korun a příjemně mě překvapil. Jinak sprcháče od Baeilei miluju, tento jsem také měla a teď mám ještě limetku s Aloe Vera a jeden takový žluto-fialový, teď si nevzpomenu na jméno.

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teďka jsem si koupila další sprcháč, za pár korun a super :)

      Vymazat
  7. Laky na nehty od Miss Sporty miluju :) Moc mě láká kokosový balzámek od Yves Rocher ♥ Od Weledy bych ráda vyzkoušela některý z jejich krémů na obličej :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laků od MS mám doma snad nejvíc :D. Já mám vyzkoušený univerzální krém a ten mi vyhovoval hodně, byl fakt vyživující ale mastnej

      Vymazat
  8. pekne sa ti podarilo minut gratulujem :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o Rowenta kulmu a DOVE vlasovy balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už mám tašku skoro zase plnou, protože došly úplně jiný produkty :D

      Vymazat
  9. Aussie je hodně dobrá značka - sama jsem byla překvapená, jak krásné mám po suchém šamponu vlasy.

    Makový olej neznám, ale vypadá zajímavě. No a Balea je taková moje oblíbená voňavá klasika :D :)

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje taky Sabi :) fakt Aussie šampony super

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*