Ochutnané dobroty - 7

/
17 Comments
Ahoj všichni :),
další díl ochutnaných dobrot je tu. Dejte mi vědět, jestli po přečtení mého článku Vás honí mlsná, protože já když tento typ článku sleduju, tak mám vždycky na něco chuť.

Oreo sušenky mám ráda a tyhle s čokoládovou náplní byly výborný. Mimochodem Lucinko děkuju za Oreo čokoládu a oreo sušenky, který miluju :). Čokoláda Milka mě moc neoslovila, asi nejslabší, co jsem od Milky měla. Mezi moji nejoblíbenější čokoládu od Orion patří právě tahle vanilková krémová. Hořká čokoláda s pomerančovými kousky byla hodně chutná, dostala jsem ji od tety a nevím, kde ji kupovala. Sezamová tyčinka je z Rhodosu, dá se koupit i v Lidlu a Kauflandu, mám ji ráda.


Mléčný výrobek Skyr jahoda i brusinka mi chutnal. A Grand Desert - to je Vám taková dobrota. Puding se šlehačkou nahoře, no olizovala jsem se až za ušima.


Mražená zelenina s bylinkovou kostkou je z Lidlu a je to ta nejchutnější zelenina, co jsem kdy jedla. Už jsem snědla několik balení a budu pořád kupovat další a další. Cizrnovou pomazánku si dávám se zeleninou a chutná mi. Rostlinné pomazánky z Lidlu byly výborný a určitě jsem si je nekoupila naposledy.


Zeleninovou pomazánku s cizrnou Veg paté jsem kupovala ve zdravé výživě a chutnala mi moc. Chutnala mi ještě víc, než ta z Lidlu. Arašídové máslo je moje láska a zrovna v Lidlu probíhá americký týden, tak pokud jste taky milovníci máslíčka, utíkejte pro něj, stojí 50 korun. 


Loukomi a Baklavas jsou dobroty z Rhodosu, no na mě byly příšerně sladký, stačilo jedno kousnutí a byla jsem přeslazená na celej den :D. Goji je moje oblíbená přísada do ranní snídaně a občas si goji dopřeju. Hrachové yes chips byla krásně křupavý a moc chutný. 


Tak honí Vás na něco mlsná?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




17 komentářů:

  1. Oreo je proste Top ! A hlavne s mliečkom ♥ :D super článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlékováváš si Oreo? :D to já ne :D

      Vymazat
  2. Já už si ty čokoládové Oreo sušenky budu muset konečně koupit, musí chutnat tak úžasně! ♥

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Momentalne jsem najezena ale Oreo susenkam bych ani tak neodolala, naprosto je miluji. GrandDessert je skvely a nejlepsi je vzdycky ta slehacka. Zeleninu z Lidlu kupuji pravidelne a cizrnove pomazanky mi taky chutnaji. Baklava je na me take moc sladka a vickrat bych si to uz nedala. Taky planuji podobny clanek ale momentalne jsem bez pocitace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šlehačka je mňamka, mohla bych se toho ujest :D Už jsi měla staříčka? Já jsem ráda, že můj notebook stále jede :D

      Vymazat
  4. nedávno som mala tú vanilkovú Orion, a chutila mi veľmi, len mi tam trošku vadili tie chrumkavé kúsky vanilky :) prijala by som ju celú čisto krémovú :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase křupavé kousky ráda Veru :)

      Vymazat
  5. Jé, Veru, ty rostlinné pomazánky z Lidlu mám moc ráda. Kupuju si je často a úplně nejvíc mi chutná verze Tataráček. Ten bych ti doporučila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště koupím Tataráček Markétko :)

      Vymazat
  6. Mňam! tak tu zeleninu si koupím až budu ve Španělsku! naštěstí tam mají taky Lidl :). Ty pomazánky mám moc ráda a arašídové máslo taky, jen si teda raději kupuji BIO varianty, protože jsem četla, že ty obyčejné jsou naopak dcl nezdravé. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Tenerife taky byl Lidl, ale i ty jejich supermarkety, Lidl zrovna v našem městě nebyl :). Aha, no hlavně jsou to zdravý tuky a v malým množství snad neuškodí :D

      Vymazat
  7. Mnam cokolady by som si dala 😂 veru na co si natieras tie pomazanky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomazánky z Lidlu ty rostlinné jsem si mazala na chleba a ty cizrnové zase jen se zeleninou, že jsem tu zeleninu nabírala pomazánkou :)

      Vymazat
  8. Oreo je top, také bych to mohla jíst pořád :D Čokoláda od Milky mi taky nechutná, a to se mi nestalo už hodně dlouho :/ Grand Dessert je stálice mojí maminky, nemohla bych to jíst pořád, ale když člověka honí mlsná, je to super věc :) Arašídové máslo jsem si nedávno pořídila a nějak jsem mu ještě pořád nepřišla na chuť. Docela by mě zajímaly způsoby jak ho konzumovat, asi jsem málo kreativní :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? To je snad jediná, co bych si nekoupila znovu :D. No Pauline, já si arašídové máslo vždycky přidám lžičku do snídaně (vločky s jogurtem a ovocem). Takže žádná originalita :D. Jinak vím, že někdo si máslo maže na racio chlebíčky :)

      Vymazat
  9. Rostlinné pomazánky z Lidlu miluju :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*