Na náměstí

/
13 Comments
Ahoj všichni :),

dnes jsem se opět sešla s milou Jančou z blogu http://beautypusinka.blogspot.cz/ a zase jsme si skvěle popovídaly a dneska jsme i fotily. Jani, takže děkuju za skvělej den :D i fotky.
Jsem ráda, že díky blogu můžu poznávat nové přátele a s Jančou si fakt rozumím, skvělá slečna.

Bundu i top jsem si koupila v sekáči a zítra se chystám taky na nákupy, protože v Textile Housu u nás bude nějaká skvělá akce při nákupu, obchod slaví totiž narozeniny. Nějaká podzimní bunda nebo parka by mě potěšila.









Už jste díky blogu taky někoho poznali?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




13 komentářů:

  1. Veru, to já moc děkuju za skvělý odpoledne!!! Jsem ráda, že jsem tě poznala a doufám, že se spolu zase brzy uvidíme! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky! Sluší vám to, holky :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. A já moc děkuji za to, že jste se ozvaly! :) A příště bychom mohly vyrazit někam společně! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvně jsem se styděla Tě oslovit, ale pak si říkám, že by Tě mohlo potěšit, když Tě někdo takhle osloví :) ještě příště dodám, že Tvoje tvorba i videa jsou super. A určo souhlasím :)

      Vymazat
  4. Jéé, super, že jsi díky blogu potkala Janču, se kterou si tak rozumíš :) Fotky jsou krásné :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné holky jste! Mám vás obě moc ráda! Je super, že jste se takto sešly!
    Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, musely jste si to spolu užít! :-P

    OdpovědětVymazat
  7. Veru ty si neskutocne opeknela od zaciatku blogu, aj tieto dlhsie vlasy sa ti velmi hodia :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, holky, vám to ale sluší, musely jste si to moc užít :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, Veruš, vám to moc sluší :) Je super, že si s Jančou takhle rozumíte

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*