Cesta k mým dlouhým vlasům

/
48 Comments
Ahoj všichni :),
v září roku 2014 jsem se Vám poprvé na tomto blogu zmínila o vitamínech na vlasy a nehty DAS gesunde PLUS z DM. Kdo by si chtěl článek připomenout, může tady .

Tyto vitamíny kupuji v drogerii DM 60 ks za 59 korun na doporučení mé kamarádky Klárky a od té doby je všude doporučuju i já a už i několik holek mi napsalo, jaké vitamíny beru, protože si mé změny v délce vlasů viditelně všimly.

Užívá se 1 tobolka denně. Já jsem vitamíny užívala tak, že jsem je brala 2 měsíce v kuse, pak zase 2 měsíce vynechala, pak zase 2 měsíce užívala a takto asi 4 balení jsem snědla. Teď už jsem je snad půl roku neměla, ale pro další balení si zase zajdu.

Na těchto fotkách níže můžete vidět mou délku vlasů a to přímo za několik let. Co fotka to jeden rok a pořád ta stejná délka. Délka vlasů se mi vždycky zastavila takto u ramen a víc už vlasy nerostly. Prostě ne.



Až díky vitamínům se rozrostly. Moje délka vlasů po užívání vitamínů:





A jedná se konkrétně o tyto vitamíny:


Takže pokud někdo z Vás má taky problémy s růstem vlasů nebo zahuštěním, vitamíny za sebe doporučuju všema deseti.

Mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥






48 komentářů:

  1. Parádní pokrok! :) Máš krásné vlasy! ♥ Mně teda vlasy rostou rychle, ale hrozně moc mi padají :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádce pomohly ty vitamíny i proti vypadávání :) myslím, že ta částka za vitamíny je parádní, tak je klidně vyzkoušej Pauline

      Vymazat
  2. vďaka za skvelý tip :) mne narastú vlasy tak do polovičky chrbta,tak som to vyriešila tým, že som ich dala ostrihať po plecia na long bob,a vybavené :D ale určite by som si chcela nechať dlhé a nad takýmito vitamínmi porozmýšľam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je právě chtěla dlouhé až po zadek, ale teď chci jít ke kadeřnici a chodit tam průběžně, ať jsou ty vlasy zdraví :) a k tomu dopomáhám teda i maskama a olejema

      Vymazat
  3. Máš nádherný vlasy. Kamarádce se také vždy zaseknou přibližně kousek pod rameny. Mě naštěstí rostou a jsem už pyšná na svoji délku, ale též mi přijde, že mají svoje maximum a pak už to moc nejde. Trápí mě ovšem padání, padají mi opravdu ve velkém, takže jsem nakoupila zásoby panthenolu a zobu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať Ti pomůže, problémy s padáním vlasů taky často slyším

      Vymazat
  4. Vždycky ti to slušelo, ale já jsem zatížená na ty dlouhé, takže za mě je to aktuálně určitě nejlepší :) Mně se růst "zastaví" někde u prsou, ale otázka je, jestli to není jen tím, že jsou pak prostě moc zničené, takže je ostříhám :D Vždycky jsem myslela, že mi vlasy rostou hodně pomalu, ale nedávno jsem to měřila a sedělo to na ten 1 cm za měsíc. Ale občas taky nějaké vitamíny beru, i když zrovna tyhle mi nefungovaly :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že o těhle jsi psala, že Ti nezabraly :). Tak to je super, že tak rostou :)

      Vymazat
  5. Máš nádhernou hřívu, to se musí nechat :) Já na ty dlouhé vlasy nejsem, moje délka mi vyhovuje úplně nejvíc, což mi připomíná, že bych to zase měla jít šmiknout, už se mi to blbě kroutí u ramen! Mně právě vlasy rostou až moc rychle mi přijde :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnu hrivu, ktorú ti môže každá závidieť. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásné vlásky a hlavně husté! já s délkou problém nemám, ale právě ta hustota mi chybí. Nejvíce mi pomáhají různé oleje, ale na vitaminy juknu a zkusím je :) díky za tip! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleje a masky na vlasy mám taky hrozně moc ráda :) a děkuju :*

      Vymazat
  8. Je to naozaj veľký rozdiel ;) a tabletky som užívala tiež a bola som s nimi veľmi spokojná:) určite si ich ešte zakúpim ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď ještě jedny vitamíny, co jsem měla v DM boxu, tak prvně doberu ty a ty z DM taky zase začnu brát :)

      Vymazat
  9. To je úžasný, jak ti vlasy povyrostly! :) Já tyhle vitaminy z DM brala taky, ale nijak zvlášť mi nepomohly.. Teď už několik měsíců beru Biotin z lékárny a nemůžu si ho vynachválit :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, to je parádní proměna :) Taky si teď pěstuju dlouhé vlasy, ale jdu na to přírodní péčí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky :-) Kokám pěkná to změna ale já už si pěkných vlasů u tebe všimla kdysi. Já také měla dříve problém s růstem a rychle se mi třepily konečky. Zkusila jsem Das Gesunde a pamatuji si že už po 2 až 3 měsících bylo znát pokrok. Naposledy jsem užívala Biotin a ten mi taky dost pomohl ale měla jsem po něm mimo jiné dost chuť na jídlo a tak už ho neberu. Momentálně neberu nic ale snažím se na vlasy používat lehčí šampony, snažím si dělat domácí masky, kokosový olej a je znát že už mám vlasy silnější než dříve. K vitaminum Gesunde se určitě vrátím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj Terezko :) děkuju. Koukám, že Biotin si pochvaluje hodně z Vás. Taky mi masky a oleje pomáhají

      Vymazat
  12. Téda, nikdy jsem netušila, že mohou ty vitamíny až tak pomoct, asi si je běžím koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite bez :) hodne casto jsou uplne vyprodane :D

      Vymazat
  13. Ty jo, tohle je přesně ta věc, pro kterou jsem si chtěla dojít, ale vždycky jsem zapomněla, co jsem to vlastně chtěla :D ted už na to nezapomenu :) fakt super pokrok ty jo, snad to taky bude u mě znát :3
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  14. Máš moc hezké vlasy a ta změna je opravdu obrovská:-) Já mám zase úplně opačný problém, mně vlasy rostou až moc rychle, vidím to na melírech, ty si musím nechat dobarvovat každý druhý měsíc, protože ty vlasy mi rostou jako vzteklý:-D

    OdpovědětVymazat
  15. :) fúúha to je zvláštne že ti vlasy nie a nie narásť :) ale výsledok je viditeľný čo by som na nejaké vitamíny z DMky ani nepovedala :) super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz jsem se o tom bavila s kadernici, rikala, ze to muze byt i nejak dany ta zastava, tak jsem stastna, ze jsem ji zdolala :)

      Vymazat
  16. Ahojky Veru :)
    Máš strašně krásné vlásky :) změna je opravdu vidět.

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat
  17. To je supe Veru, moc děkuji za tip, hned jak budu ve městě, skořím si pro ně do DM :) takiy mám vlasy max po ramena a dál se jim nechce :/ :) takže za tenhle článek jsem ráda a tabletky určitě vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  18. Kdo by to do těchto vitamínů řekl. Lidi si kupují balení na měsíc za několik stovek a přitom tohle hezky funguje. Asi je zkusím, snad mi vlasy trochu zhoustnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do toho se mi zase nikdy dřív nechtělo, dávat několik stovek :) Radši si prvně vyzkouším levnější variantu a když zjistím, že funguje, tím úžasný pro mě :). Fakt mi narostlou spoustu nových vlasků Ani :)

      Vymazat
  19. Ach jo, všude čtu, jak jim tyhle vitamíny pomohly a já po užívání X balení nezaznamenala žádnou změnu. :(

    OdpovědětVymazat
  20. Nedávno jsem byla u kadeřnice a bohužel to nedopadlo nejlépe, chtěla jsem délku k ramenům a odcházela s délkou nad ramena :-/ V DM jsem si tyto vitamíny koupila a cca po dvou týdnech se ségra divila, jakto že mi ty vlasy tak rychle dorůstají, tak jsem byla ráda, že to není jen můj pocit, ale že opravdu vitamíny pomáhají :) Už začínám mít délku jakou sjem chtěla, jen teda vitamíny neberu každý den, zapomínám :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že Ti pomohly Jity :) já je mám právě vždycky na stolku a hned po snídani si dám :D

      Vymazat
  21. Veru, tak dneska jsem si je byla koupit, tak jsem zvědavá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šly jsme s Jančou do DM a byly tam poslední, tak si je vzala :). A jak tady psaly některé holky o Biotinu, tak jsem zjistila, že ho doma taky mám, tak teď beru biotin :)

      Vymazat
  22. Krásné vlásky máš! S hustotou jsem nikdy problém neměla, ale tím, že je dost často žehlím (protože samy o sobě mají moje vlasy tvar asi jako používanej mop na podlahu), tak mi vlasy sice rostly, ale konečky byly pěkně zničený. Teď jsem vlasy brutálně ostříhala, aby se jim trochu ulevilo, takže hned najedu na vitaminovou kúru podle tvého doporučení :) Děkuji za radu a ať dál krásně rostou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hel tak Ti přeju, aby krásně vlásky rostly :) já taky půjdu ke kadeřnici, ať se těch nezdravých konců zbavím

      Vymazat
  23. Ahoj, rada bych se Te zeptala, myslis, ze si na vitaminy muzu dat vino? :-) Nevim, jestli se na ne muze pit a nikde jsem to nenasla. Diky za odpověď, vlasky mas krasne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) jé tak to vůbec nevím, s touto otázkou se setkávám poprvé a ani nevím, podle čeho bych na ni mohla odpovědět teda :(

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*