Beauty - Avon, Lush, The Body Shop, výhra Nivea

/
17 Comments
Krásný slunečný den :),
v srpnu jsem po dlouhé době objednávala z katalogu Avon, protože mi přišlo spousta kosmetických věcí cenově výhodných, tak jsem neodolala.

Taky se na mě usmálo štěstí v giveaway u Karolíny na blogu, přišly mi 3 výrobky Nivea na pleť, což se mi hodí, protože pleťovou kosmetiku spotřebovávám nejrychleji - jak to máte Vy?

A kamarádka mi ještě přála k narozeninám a dostala jsem bombu do koupele od Lush a krém na ruce od The Body Shopu za což jsem moc ráda, protože jsem tyto značky dlouho chtěla vyzkoušet :).

Tak si dnešní článek užijte :).

Sada vůně, sprchového gelu a tělového mléka za 199 Kč.


Tělové oleje ve spreji, kus za 59 Kč.


Parfémovaná voda za 79 Kč.


Maxi pěna do koupele za 69 Kč.


Parfémovaná voda za 79 Kč.


Čisticí voda, čisticí mléko a odličovač očí.

♥♥♥

Mějte se moooc krásně.
Pa Veru ♥









17 komentářů:

  1. máš strašne krásny dizajn blogu ♥
    https://blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Z Avon objednávky jsem brala ten parfémovaný sprej Luck, tu vůni mám moc ráda a té ceně nešlo odolat. A i tu sadu sprchového gelu, toaletní vody a tělového mléka, taktéž mně nalákala výhodná cena:-D A z těch tělových olejů ve spreji jsem si pořídila ten druhý a třetí co máš na fotce a pak ještě jeden, takový tmavě fialový s arganovým olejem a ten tak nádherně voní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám ráda, ten parfémek s mašličkou už mám dopotřebovaný :). Výhodná cena fakt super :D Z těch olejů na fotce mi voní 1. a 3. a ten v černo-zlatém obalu smrdí příšerně :D

      Vymazat
  3. Já dlouho v ruce katalog neměla naštěstí, jinak bych zas utrácela :D Ale s novým semestrem mě bude spolužačka zas pravidelně zásobovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě katalogy prohlížím pořád, ale už nejmíň půl roku jsem neobjednávala, těmto cenám jsem ale neodolala :D

      Vymazat
  4. Ten jahodovej krém od TBS voní skvěle! ty kouličky do vany od Lush mám moc ráda :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně, úplně fakt jak jahody :) a to balení ♥

      Vymazat
  5. Teda, asi bych měla taky kouknout do Avon katalogu! Ceny jsou fakt super :) Tělové oleje se mi moc líbí a parfémovaná voda má zajímavý obal :) Lush bomba vypadá taky úžasně :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Lush bombu natočím krátký video, až ji dám do vany :) těším se

      Vymazat
  6. Ta maxi pěna do koupele Brazil Beax hrozně pěkně voní :) A Lsuh bomby do koupele jsou moje milovaná klasika! :)

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě dlouho po nějaké Lush kouli toužila a kámoška to ani nevěděla, tak jsem moc nadšená :)

      Vymazat
  7. Ta koupelová bomba od Lushe musí být super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní Ani tak krásně výrazně, že když jsem se vrátila po týdnu domů, měla jsem pokoj celej provoněnej, přemýšlím, jestli si tu vanu mám dát, ještě když je teplo nebo spíš počkám na nějakej chladnější večer :D

      Vymazat
  8. Mě se zase nejvíce spotřebovávají krémy na ruce. :-) Jinak ta bomba od Lush musí být super, taky bych ráda od této značky něco vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, krémy na ruce u mě taky mizí rychle :). A přemýšlím, kdy si koupel vychutnám

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*