Beauty - Astrid, Oriflame, Weleda, Yves Rocher

/
17 Comments
Ahoj všichni :),

tento měsíc jsem byla nakupovat pouze v obchůdku Yves Rocher, k nákupu jsem dostala zdarma balzámek na rty a ještě sadu 5 dóz, protože jsem nakoupila nad 499 Kč. Výrobky Astrid jsem dostala v rámci spolupráce, kosmetikou Oriflame mi udělala radost kamarádka Klárka, Weledu jsem vyhrála u Kačky Sýkorové na blogu.

Včera jsem si ještě koupila Cosmopolitan a dárkem je maska od Sephory, skvělý :).
A vzorečky L´occitane si mohl nechat každý z nás zaslat, slaví 40. výročí a tak se mi tento nápad z jejich strany líbil.

Sada pro suché vlasy - šampon, kondicionér a maska.


Sprchové gely mám ráda, jsou hustý a krásně pění, navíc vždy voní i tělo.


Multifunkční krém a maska s božskou vůní melounu.


Hřejivá masážní emulze, která se dá používat jak před, tak po fyzické zátěži. Hydratační mléko a krém na ruce.


Sprchový gel z limitky a univerzální krém Weleda.


Na výběr je u časopisu 8 druhů masek. Vzorečky k vyzkoušení.


Co pěkného kosmetického jste si v září koupili Vy?
Kdo rádi koukáte na videa, tak dnešní najdete zde :).

Mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥







17 komentářů:

  1. Ta sada od Yves rocher vypadá skvěle, ale ty masky od Sephory nemám ráda. Jednu jsem měla a neudělala mi s pletí nic, takže jsem jim řekla ahoj :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě přímo od Sephory nezkoušela ještě vůbec nic a tohle byla super příležitost :)

      Vymazat
  2. Krásné věcičky sis koupila a gratuluji k výhře. Já si z oriflamu koupila sadu s péčí o pleť, tak jsem na ni hodně zvědavá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katalog Oriflamu už jsem docela dlouho neviděla :)

      Vymazat
  3. Mrkni ke mě na blog co nevidět budu dávat moje nákupy na blog je toho opravdu spousta :)
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Tvůj blog chodím Kači a i soutěží bych se zúčastňovala, ale nemám instagram, takže bych nesplňovala podmínku :)

      Vymazat
  4. Tu řadu na vlasy má známá (přítelkyně bráchy mého přítele - jasný, že jo? :D) a už dlouho si ji chci půjčit, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Ale až tam příště pojedu, určitě zkusím :) A tu limitku Balea jsem neměla vidět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je složitý :D :D ale chápu. No neměla, já ještě chtěla tu cukrovou pastu, ale tu jsem tam neviděla, tak dnes jdu do DM znova, omrknout :D

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí balení krému a masky od Oriflame :) Nad krémy od Weledy váhám vždycky, když kolem nich jdu :D A masky od Sephory v Cosmopolitanu mi udělaly radost :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hravý a veselý,že? :) Taky mě maska hodně potěšila, nějakej den v týdnu si ji vychutnám :)

      Vymazat
  6. Ten šampon a kondicioner jsem používala v létě, byla jsem s produkty spokojená, ale stejně... Na silikonový šampon to nemá :D Produkty od Astrid vypadá fajn, těším se na recenzi :)

    September Favourites 2016

    My September 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D. Už jsem použila celou sadu a vlasy mám pěkně hladký, spokojená jsem :)

      Vymazat
  7. Já před Yves Rocher teď zavírám oči, o prázdninách jsem tam nechala dost peněz, tak tam chci až před Vánoci očichat jejich vánoční edici:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to jsem zvědavá, s jakou limitkou zase přijdou :) Já jsem teď nakupovala hlavně kvůli těm krabičkám, ty se mi zalíbily a balzám na rty, taky super dárek :)

      Vymazat
  8. Novinky od Astridu mám taky doma, těším se na testování :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém na ruce i tělový mléko super :) a na emulzi jsem zvědavá i já, protože je to produkt, co budu zkoušet vůbec poprvé

      Vymazat
  9. Od Yves Rocher mi hrozně voní malina, uvažuji nad koupí. I ten kokos nevypadá špatně:)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*