VIDEO - můj životní styl - stravování

/
8 Comments
Ahoj všichni :),
v dnešním videu jsem se rozpovídala o svém stravování. Od malička až po současnou dobu, kdy mi to teď takto vyhovuje nejvíce.

Zapomněla jsem zmínit svůj pitný režim. Piju jen vodu a to nejméně 2 litry denně a mám ráda zelené čaje, teď piju denně i půl litru matcha tea. Pokud byste na mě měli jakýkoliv dotaz, ráda Vám v komentářích odpovím :).


Budu se těšit na Vaši zpětnou vazbu,
mějte se nádherně, pa Veru ♥





8 komentářů:

  1. Já se taky musím stravovat 5x denně, jinak mi pak není dobře nebo jsem hodně unavená. Já se stravuji poměrně zdravě a nikdy jsem nijak moc nejedla. Přibrala jsem až v Anglii, ale po roce to bylo dole a snažím se jíst zdravě :) a ten pohyb no, ten je důležitý:) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš a jsem ráda, že jsme i o tomto popovídaly :)

      Vymazat
  2. Matcha Tea bych ráda vyzkoušela. A přes den piju taky hodně moc :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě objednaný z Aliexpressu :D. Předtím jsem si ho kupovala tady ve zdravé výživě, ale je to hrozně předražený a když jsem si ho objednala, chuť a vše je úplně stejný :)

      Vymazat
  3. Když si vzpomenu, že to ještě není tak relativně dávno a já měla třeba jen 2 nebo 3 jídla denně, brr..pětkrát denně mi vyhovuje nejvíc. Zdravě se snažím jíst, ale někdy se holt zhřeší:-D Jen s tím pitným režimem bojuji, já prostě málokdy cítím žízeň, takže na pití nemyslím a pak mně často bolí hlava, jsem nesoustředěná a tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No 2-3 jídla, to bych byla pošlá :D. Taky jako malá jsem hrozně málo pila třeba půl litru a pila jsem šťávu s vodou :). Ale pak jsem se o ten pitnej režim začala nějak zajímat a od té doby piju hodně. A přesně jak píšeš, musím pořád pít, jinak by mě bolela hrozně hlava a vůbec bych se nesoustředila :)

      Vymazat
  4. ááááá tak ráda bych si video pustila, ale v práci nemůžu :( prosím prosím, že nepřestaneš úplně nahrazovat články videama?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jity, určitě nenahradím :) jen právě jsem na tohle téma článek psala a přišlo mi pod článek pár komentářů jestli se o tom nechci rozpovídat ve videu, tak jsem ho právě natočila :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*